
10 godina posvećenosti kafi: Antico Sapore proslavio jubilej uz Latte Art takmičenje
U distributivnom centru u Novom Sadu, kompanija CORP JVJV počela je sa obeležavanjem deset godina postojanje brenda Antico Sapore na tržištu Srbije...
pročitaj jošHoreca 2025 anketa je tradicionalna anketa B2B magazina Cafe Bar & Restoran u okviru koje odgovore i prognoze o dešavanjima u okviru domaćeg HoReCa sektora daju naši poslovni partneri, vlasnici, rukovodioci i menadžeri najbolje pozicioniranih firmi.
Quality Manager, Authorized SCA Trainer, Simeon Milković stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– Tržište kafe je i dalje dinamično, cena robuste se znatno povećava, a naše tržište je i dalje pod uticajem blendova, što znači da smo i te kako podložni drastičnim promenama cena zelene kafe. HoReCa u Srbiji i dalje prati trend otvaranja premium lokala, a ulaganje u ugostiteljstvo je među najvišima u Evropi. Naš savet je da nema kompromisa kada je kvalitet kafe u pitanju. Ugostitelji, izaberite kompaniju koja može da isprati konstantnost kvaliteta kafe i savremenu opremu za pripremu, kako biste obezbedili konstantan i vrhunski ukus kafe.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Kompanija Julius Meinl postoji preko 160 godina i uvek se trudi da svojim saradnicima pruži najbolje kao i inovativne proizvode. Kako ekološke i održive prakse postaju sve važniji trend u ugostiteljstvu, ono što bi izdvojili od naših proizvoda je organska dvostruko sertifikovana kafa BioFair Trade iz linije The Originals. U ponudi imamo dva blenda Gloriette Gold i Danube Delight.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– I u 2025. godini fokus su nam održavanje vrhunskog kvaliteta proizvodnje i pružanje stručnih obuka za naše kupce. Naš cilj je, pored najbolje kafe, obezbeđivanje znanja i podrška našim kupcima. Ulaganjem u kvalitet, održivost i edukaciju, nastojimo da postanemo nezaobilazan.
partner u industriji kafe.
La Lorraine Bakery Group je jedan od evropskih lidera na tržištu pekarskih proizvoda namenjenih maloprodaji i ugostiteljstvu. Kompanija je prepozna...
pročitaj jošKada temperatura poraste, a vikend okupljanja ne mogu bez roštilja, vreme je da začini preuzmu glavnu ulogu. Ništa ne osvežava bolje od snažnog, pi...
pročitaj jošRetko se za neki proizvod koji se vodi u kategoriji ekoloških proizvoda može reći da pravi smanjenje troškova. Nova linija hotelske kozmetike Botan...
pročitaj još