Priča o šarmu penušavog vina. Mionetto… više od Prosecca!
Born in Italy, shared everywhere. Možete biti u Rimu, Beogradu, Londonu, Berlinu, Njujorku ili Valdobijadeneu. Odmah iza ugla vašeg doma ili kil...
pročitaj jošVinarija Tikveš, osnovana 1885. godine sa vekovnom tradicijom, prerasla je u sistem Tikveš Châteaux & Domaines i danas se sastoji od nekoliko vinarija. Tikveš kao najveća vinarija, a tu su još tri manje vinarije Krnjevo, Domaine Lepovo i Château de Gourdon koja je smeštena u Francuskoj.
Svi vinogradi daju najbolje grožđe, a vina dobijaju najznačajnija priznanja za kvalitet širom sveta koja procenitelji ocenjuju sa više od 90 bodova.
Koce Ivanovski, komercijalni direktor Vinarije Tikveš, za B2B magazin i portal Cafe Bar & Restoran, otkriva da Tikveš gradi budućnost vinarstva u regionu, kao i koliko je zadovoljan prodajom vina u Srbiji tokom 2024. godine.
Prodaja vina u Srbiji je uvek na visokom nivou i naravno da smo zadovoljni. Mnogo ulažemo u potrebe kupaca i to nam je prioritet, što pokazuje i godišnja prodaja koja je oko 20 miliona evra prometa. Timski vredno radimo, a ono na šta smo ponosni je da su potrošači prepoznali premium kvalitet Barova, Bele vode, Lude Mare, što je za nas pravo i najveće priznanje – rekao je Ivanovski.
Jedan ste od retkih brendova koji u ponudi ima vina za sve ukuse iz portfolija Tikveš Châteaux & Domaines. Šta kažu vinski stručnjaci širom sveta?
– Tikveš Châteaux & Domaines posebno se posvećuje promociji koncepta teroara, kreirajući jedinstvena vina koja u sebi nose prepoznatljiv karakter. Naš portfolio je namenjen različitim ciljnim grupama i stalno radimo na edukaciji onih koji žele da saznaju više i upoznaju nove ukuse poput Babune, Sauvignon Blanc Barova, Domaine Lepova, ali i naše francuske vinarije Château de Gourdon. Naša teroar vina godinama unazad osvajaju brojne nagrade širom sveta na takmičenjima i vinske sudije ih ocenjuju najvišim ocenama.
Kada kažemo teroar to podrazumeva karakterna i autentična vina sposobna da ponude ekspresiju podneblja odakle potiču. Teroar je termin koji obuhvata sve prirodne aspekte koji utiču na razvoj i plod vinove loze, berba je ručna, grožđe se hladi do same prerade u podrumu kako bi se zadržala svežina proizvoda. Zato se ova premium vina rade u limitiranoj seriji. Naša filozofija koju sledimo je stalno ulaganje u znanje, primenu naučnih principa i najsavremenijih praksi kako bismo postigli vrhunski kvalitet vina. Postavili smo standarde za kvalitet u regionu, i drago nam je što su to prepoznali i drugi proizvođači.
View this post on Instagram
Kakvu saradnju imate sa HoReCa sektorom u Srbiji i kakvi su vam planovi za unapređivanje iste?
– HoReCa je za nas izuzetno važan partner i stalno radimo na unapređenju saradnje. Zašto ovo kažem. Ovaj segment se stalno menja i potrebno je uložiti mnogo energije i edukacije kako bi na prvom mestu približili naš portfolio svakom objektu. Kada to uradimo partnerstvo tek onda počinje i gradimo ga iskreno na duge staze.
Otkrijte nam bar delić planova što se tiče novih etiketa i aktivnost.
– Ono na čemu radimo poslednjih nekoliko godina je Sustainable Wine Production, odnosno zelena vinarija. Iniciramo projekte koji znače razvoj vinarstva i vinogradarstva ne samo u Makedoniji nego u celom regionu. Neka aktivnosti ostanu iznenađenje u 2025. godini.
Koliko prema Vašem mišljenju Srbi imaju posebnu emotivnu vezanost sa vinarijom Tikveš i koliko je emocija važna za uspeh jednog brenda?
– Mi emocije posmatramo kroz saradnju i blizak odnos sa partnerima, zatim, emocije sa potrošačima i naše prisustvo na svim važnim događajima, ali i emocije kroz brendove kao što je T’ga za jug i naš novi pristup kroz liniju Luda Mara gde gradimo emocije sa novim generacijama. I to nije sve. Sa posebnim uživanjem gradimo emociju za teroar vina koja nude poseban experience i vrhunsko uživanje. Takav pristup se nama vraća i mogu ponosno da potvrdim da Tikveš ima status ne samo u Srbiji nego i u celom regionu kao domaća vinarija.
U ovoj tradicionalnoj anketi, fokusiranoj na stanje u srpskom HoReCa sektoru, a odgovore na pitanja o zbivanjima na tržištu, predviđanjima i planov...
pročitaj jošNovogodišnji praznici donose posebnu čaroliju, a ništa ne oličava slavlje bolje od boce šampanjca ili kvalitetnog penušavog vina. Osim što simboliz...
pročitaj jošKrajem leta prošle godine, gospodin Nadir Kađi postavljen je na funkciju Chief Executive Officer METRO Srbija, a već u septembru sam imao prilike d...
pročitaj još