Tikveš predstavio novi vizuelni identitet brenda Luda Mara
Osvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj jošU tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi u okviru domaćeg HoReCa sektora o situaciji i zbivanjima na tržištu. Do kraja decembra imaćete priliku da saznate šta najbolji među najboljima misle o kretanjima na tržištu, predviđanjima i daljim planovima u poslovanju.
Area HoReCa Manager Vinarija Tikveš, Jelena Kovačević stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
“Budućnost nameće potrebu za kreiranjem jakih partnerstava sa dobavljačima, kupcima i, naravno, zaposlenima jer samo ujedinjeni možemo prebroditi poteškoće koje se mogu dogoditi u 2024. godini”.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
Nadaleko poznata vina koja su na našem tržištu decenijama, ove godine su upotpunjena novom linijom proizvoda Vinarija Tikveš, koja će sasvim sigurno zadovoljiti potrebe najzahtevnijih vinskih potrošača.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
Naš plan za 2024. godinu je da dodatno učvrstimo poziciju broj jedan, kako na tržištu Srbije tako i u regionu.
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu
Treće nedelje decembra Udruženje somelijera Srbije je organizovalo svečani parti povodom 20 godina rada i predstavilo poštansku marku koja je izdat...
pročitaj jošBlue Jack Daniel’s Single Malt je najnoviji destilat jedne od najvažnijih američkih destilerija. Jack Daniel’s Single Malt sa distinktivnom modrom ...
pročitaj jošJulius Meinl Srbija u svakom obraćanju napominje dva ključna faktora za uspešan rad lokala, a to su: Kafa je osnovni proizvod u ugostiteljstvu i l...
pročitaj još