
Spavaš kao da si u rerni? Ovo ti hitno treba!
Leto je stiglo – a sa njim i noći tokom kojih se više znojimo nego što spavamo. Visoke temperature, povećana vlažnost i loša cirkulacija vazduha m...
pročitaj jošOffice Direct, firma koja je poslednjih godina napravila veliki zaokret i uspešno se pozicionirala kao siguran i pouzdan partner kada su u pitanju kompletna higijenska rešenja HoReCa objekata, u saradnji sa kompanijom Tork, pokrenula je projekat koji se u startu pokazao kao vrlo uspešan i propraćen.
Napravljen je zapravo drugačiji pristup kroz Workshop koji obiluje edukacijom i praktičnom primenom. Ono što je važno, radionica nije namenjena isključivo za klijente pomenutih firmi, već i za sve aktere HoReCa sektora koji su zainteresovani i žele da prate svetske trendove i unaprede svoje poslovanje, posebno u izazovnim i turbulentnim vremenima.
Naime, firma Office Direct u saradnji sa poznatim svetskim brendom Tork, organizovala je prvu radionicu za kuvare kojoj su prisustvovali uticajni ugostitelji i afirmisani šefovi kuhinja, i to sve sa ciljem prezentacije novih higijenskih rešenja ali i zanimljivih tehnika pripreme hrane kao i načine posluženja. Na tom zadatku zablistala su dva prezentera.
Prvi je jedan od najpriznatijih šefova kuhinje sa ovih prostora, Miloš Jovanović, koji je ujedno i brend ambasador brenda Tork, dok je drugiprezenter mladi ali uveliko ostvareni šef Zdravko Štrbac, koji iza sebe ima bogatu internacionalnu karijeru.
Pojašnjeno je kako podići higijenu objekta na viši nivo, posebno u kuhinji, a ujedno kako maksimalno uštedeti novčana sredstva koja ovakva rešenja donose. Naravno, svi prisutni su imali tu privilegiju da na licu mesta vide umeće naša dva šefa kroz specifične tehnike pripreme i ujedno probaju neke od slanih i slatkih specijaliteta.
Sjajnoj praktičnoj prezentaciji u pripremi jela i modernom pristupu održavanju higijene, predhodilo je predavanje koji je održao Igor Mišić, Tork Key Account Manager za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Severnu Makedoniju.
Pored interesantnih tema i korisne analitike, koja je potvrdila porast važnosti upotrebe novih higijenskih rešenja, akcenat je bio i na modelu Tork Workflow što zapravo predstavlja konsultativni pristup za restorane koji je kreiran sa ciljem da smanji prekide u radu, poveća efikasnost i obezbedi veći higijenski standard kako bi ugostitelji dali maksimum svojim gostima.
Za kraj ove godine Office Direct i Tork planiraju još jedan Workshop, u saradnji sa još dve partnerske firme, Diversey i Vileda Professional, koji će biti takođe namenjen kuvarima ali i svima onima koji su u vezi sa HoReCa sektorom.
Svi zainteresovani za sledeći Workshop mogu se prijaviti putem mejla [email protected]
U distributivnom centru u Novom Sadu, kompanija CORP JVJV počela je sa obeležavanjem deset godina postojanje brenda Antico Sapore na tržištu Srbije...
pročitaj jošPrekretnica u inovacijama procesnih sistema. Uređaji četvrte generacije. Qbo je kompletan, kompaktan i patentirani sistem za obradu koji integriše ...
pročitaj jošLeto je stiglo – a sa njim i noći tokom kojih se više znojimo nego što spavamo. Visoke temperature, povećana vlažnost i loša cirkulacija vazduha m...
pročitaj još