Korpa Deli Marketi, mesta u kojima stanuje hedonizam
Pored već dobro poznatih lokacija prestižnog lanca Korpa Deli Marketi, na adresi Bulevar vojvode Bojovića 14 u Beogradu i Veselina Masleše 2 u Novo...
pročitaj jošL’art groupe na čelu sa osnivačem i šefom Zdravkom Štrpcem, nakon par inostranih projekata ponovo podiže ugostiteljsku scenu u našoj zemlji. L’art groupe, sad već dokazano efikasni partner u HoReCa sektoru, pored konsaltinga i edukacije, pruža siguran oslonac u poslovanju klijenta, daje jasne smernice i savete za dalji razvoj.
Objedinjuje sve grane ugostiteljstva, a činjenica da je čine ljudi od ogromnog kredibiliteta i iskustva, dodatno uliva poverenje i garantuje kvalitet.
Najbitnije je da budući klijenti znaju da, sa fokusom na uspeh, projekat pratimo od samog početka do kraja i aktivno učestvujemo u razvoju poslovanja. Bilo da je u pitanju postavka menija, vinske karte, postavka i dizajn bara, edukacija zaposlenih, finansijsko savetovanje, reklamno rešenje ili bilo koji drugi segment u hotelskom, restoranskom ili barskom biznisu. Osluškujemo potrebe klijenta i trudimo se da njegove želje pretočimo u realnost – ističe chef Zdravko Štrbac.
L’art groupe trenutno radi na više projekata, a jedan od uspešno realizovanih je postavka menija u restoranu Preko Puta Proleća. U pripremi su novi projekti, a trenutni fokus takođe je na privatnim večerama, organizaciji poslovnih i privatnih događaja. Pored toga, u planu je otvaranje akademije za buduće kuvare i chefove.
Chef Zdravko Štrbac dodaje i to da je član italijanskih asocijacija Top Italian Chef Organization, Chefs For Life i srpskih Culinary Federation of Serbia, kao i seniorskog nacionalnog tima, te je i to jedan od pokazatelja i dokaza da svaki projekat izvodi krajnje profesionalno.
– Pored navedenih asocijacija bio sam i jedan od najmlađih članova tima chefa Ljubice Komnenić od koje sam zaista mnogo naučio. Zbog renomea i iskustva jednostavno ne smem da dozvolim da moj rad prođe bez stroge kontrole svakog koraka, od početka do kraja. Radio sam kao chef i saradnik u priznatim restoranima u regionu, ali i u Italiji i Norveškoj, tako da se trudim da aktuelne trendove prenesem našoj sceni – rekao je chef Štrbac, i dodao:
– Želim da napomenem da su u sklopu L’art groupe i mnogobrojni spoljni saradnici, potvrđeni specijalisti koji pokrivaju kompletne pozicije u ugostiteljstvu – argumentovao je svoju profesionalnost chef Štrbac.
Jedan od bliskih i perspektivnih saradnika L’art groupe je dvadesettrogodišnji Mihailo Ralović, a interesovanje prema umetnosti kulinarstva pokazivao je od malena. Mihailo nam je otkrio kako je došlo do saradnje sa chefom Štrpcem:
– Nakon što sam završio srednju ugostiteljsku školu u Aranđelovcu, obrazovanje sam nastavio na Visokoj hotelijerskoj školi u Beogradu, gde je započelo moje ozbiljnije usavršavanje. Tamo sam imao privilegiju da upoznam chefa Zdravka Štrbca, čije je mentorstvo igralo ključnu ulogu u mom profesionalnom razvoju. Pod njegovim vođstvom sam napravio prve korake u kulinarstvu u hotelu Saint Ten. Tamo sam imao priliku da se upoznam sa osnovama i sofisticiranim tehnikama kulinarstva. Ovo iskustvo predstavljalo je osnovu mog profesionalnog uzleta u ugostiteljstvu. Želeći da proširim svoje horizonte i unapredim veštine, odlučio sam da se preselim u Norvešku u kojoj sam se upoznao sa novim stilovima kuvanja. Tokom rada u restoranu ’22’ uspešno smo integrisali razne kulturne i kulinarske pristupe, što je rezultiralo dobijanjem Michelinove preporuke. Ova iskustva su značajno obogatila moje znanje a svaki novi izazov u ovom dinamičnom i kreativnom polju doživljavam sa velikim entuzijazmom i strašću.
Chef Štrbac dodatno ističe i to da je firma L’art groupe nastala iz želje da celu ugostiteljsku scenu podigne na viši nivo.
– Kao što je prethodno spomenuto, okupio sam vrhunske profesionalce iz ove oblasti i sa njima radim konsalting. Već smo imali saradnju sa eminentnim restoranima i hotelima širom Srbije. Klijentima pružamo edukaciju i oslonac u poslovanju. U poslednje vreme izuzetno je važno pratiti cene i u skladu sa njima oformiti održivo poslovanje. Parola ‘Fokus je na uspehu’ ukazuje na to u kom pravcu idemo i da nema kompromisa. Inače, svi zainteresovani koji imaju želju da pokrenu biznis, da postojeći unaprede, modifikuju ili reorganizuju, neka me pozovu na broj telefona koji je naveden ispod teksta, puem mejla, a mogu me kontaktirati i putem društvenih mreža – zaključio je chef Štrbac.
L’art groupe
E-mail: [email protected]
Tel +381 63 359 520
FB Zdravko Strbac
IG @zdravko_strbac
Cremoso Latte je prepoznatljiv brend u svetu ugostiteljstva i punu deceniju članovi tima, koji stoje iza ovog imena, posvećeni su stvaranju i razvo...
pročitaj jošM&L International možete obezbediti sve što vam je potrebno za savršenu pizzu. Od profesionalnog Pivetti brašna za pizzu, Terra Creta maslin...
pročitaj jošKompanija Corp JVJV d.o.o. konstantno radi na usavršavanju novih ukusa sopstvenog brenda kafe - Antico Sapore. Antico Sapore - tradicija duga 115 ...
pročitaj još