
Saša Pejić, BQ Group: Velika konkurencija, rast troškova i transformacija malih biznisa
U tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera naj...
pročitaj jošU tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi u okviru domaćeg HoReCa sektora o situaciji i zbivanjima na tržištu. Do kraja decembra imaćete priliku da saznate šta najbolji među najboljima misle o kretanjima na tržištu, predviđanjima i daljim planovima u poslovanju.
Direktor HoReCa – Atlantic Brands, Dragoljub Radojičić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
“Tržište je bilo izloženo velikim izazovima. Problem sa radnom snagom je akutan. Dobavljači su amortizovali nedaće, ali troškovi poslovanja su porasli za skoro 30%! Ipak, sa ponosom mogu da kažem da HoReCa živi! Predlažem vlasnicima objekata da pažljivo rade analize troškova, kalkulacije profitnih marži, smišljeno profilišu svoje lokale i nude kvalitet. Znate kako kažu: Teška vremena stvaraju jake ljude. To je HoReCa!”.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
Uvek je neko u boljoj formi od ostalih; uvek je neko zvezda, neko golgeter, neko najkorisniji igrač. Ove godine zvezda “na terenu” bila je naša Cockta, prvo gazirano piće naših prostora koje je dobilo novu mladost. Tu je i jedinstvena Cedevita, ceo program Rauch sokova čiji smo distributeri za Srbiju, ali kao “MVP” igrača izdvojio bih Barcaffe espresso, sa direktnim prisustvom u preko 2.000 objekata i sa preko 80.000 popijenih šoljica svakog dana.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
Atlantic Brands je prepoznat kao dobavljač na koga možeš da se osloniš; sistem poručivanja robe i isporuke precizan je i transparentan. Aktivacije se planiraju unapred i na vreme. Servis opreme je redovan i kvalitetan. U planu su noviteti u portfoliju, ali i radionice i obuke za zaposlene u HoReCa sektoru. Nije prodaja samo posao da bismo ga radili, mi kupcima ne prodajemo, već pomažemo u kupovini i jednostavno gajimo ljude da vole to što rade. A mi to radimo na svoj način.
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu
Plecomop je idealan za čišćenje barova, trpezarija, restorana i drugih manjih prostorija. Istovremeno čisti i usisava podove, čineći ih blistavim b...
pročitaj jošKompanija Vandemoortele više od 100 godina spada u vodeće u Evropi za proizvodnju prehrambenih proizvoda – smrznutih pekarskih proizvoda, čokoladne...
pročitaj jošSvaka branša ima neki detalj koji se često smatra nebitnim, usputnim. I kao u svakoj branši tako i u ovoj, taj detalj je nebitan, ako je kako treba...
pročitaj još