
Jakša Šćepanović: CORP JVJV kao nacionalni HoReCa lider i u 2025. godini
U ovoj tradicionalnoj anketi, fokusiranoj na stanje u srpskom HoReCa sektoru, a odgovore na pitanja o zbivanjima na tržištu, predviđanjima i planov...
pročitaj jošCORP JVJV je, tokom 15 godina uspešnog rada, stekao visoki ugled na tržištu zahvaljujući čemu kreira bolju budućnost za svoje partnere. U tradicionalnoj decembarskoj anketi razgovarali smo sa Stefanom Adrovićem i Goranom Bačkom, supervizorima prodaje CORP JVJ. Za početak su prokomentarisali stanje u HoReCa sektoru.
„Stanje u HoReCa sektoru se bitno popravilo, s obzirom na dve turbulentne godine. Zajedničkim snagama, prevashodno sa kupcima i vlasnikom naše kompanije koji je imao sluha za takvo stanje, prevazišli smo krizni period. Svim našim sadašnjim i budućim kupcima savetovali bismo da nastave ulaganje u svoje zaposlene i njihovu edukaciju“.
* Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
Akcenat bi više bio na grupi artikala. Kupci nas prepoznaju kao distributera, kompaniju sa širokom paletom proizvoda. Ako bismo morali da izdvojimo jednu grupu proizvoda bili bi to italijanski proizvodi širokog asortimana – od parmezana, mozzarele, pelata…
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
Iz godine u godinu idemo ka tome da kapacitete usmerimo ka zadovoljstvu kupaca i pronalaženju zajedničkih ideja za unapređivanje saradnje. Ključ je svakako u odnosu sa kupcem i građenju partnerskog odnosa. To je ono što nas odvaja od konkurencije, a samim tim čini nas liderom u HoReCa sektoru.
Stefan Adrović i Goran Bačko, Supervizori prodaje CORP JVJV
METRO je i ove godine bio Gastro partner Food Vision gastro manifestacije, u okviru Wine Vision by Open Balkan. Tokom tri dana, koliko je trajao sa...
pročitaj jošKompanija Vandemoortele više od 100 godina spada u vodeće u Evropi za proizvodnju prehrambenih proizvoda – smrznutih pekarskih proizvoda, čokoladne...
pročitaj jošDobro osmišljen jelovnik ne samo da optimizuje troškove i povećava profit, već i unapređuje ukupno iskustvo gostiju u objektu. Pravljenje jelovnika...
pročitaj još