Filip Meter, Spices of The World: Glavnu reč i dalje vodi Kikkoman!
Tradicionalna HoReCa 2025 anketa B2B magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi, u domaćem HoReCa sektora u vezi sa situacijom i aktuelnim zbivanjima na tržištu.
HoReCa 2025 anketa daje pouzdan uvid u kretanja na srpskom tržištu
Generalni direktor kompanije Spices of The World, Filip Meter stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– HoReCa tržište se poslednjih nekoliko godina ozbiljno razvija u svim smerovima. Izdvojio bih uličnu hranu – popularni street food kao segment koji u potpunosti prati svetske trendove, te Beograd ne kaska za svetskim gastronomskim inovacijama. Hoteli, luksuzni restorani i franšize su posebno pažnju usmerili ka Beogradu, ali i ostatku Srbije. Uz ovakav razvoj, važno je istrajati u
kvalitetu hrane i usluge, pa je segment nabavke na ozbiljnom ispitu da uvek izabere kvalitetan proizvod i pouzdanog distributera na kojeg može da se osloni.
Promo Spices of the World
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini? Novi asortiman zamrznutih proizvoda beleži fantastične rezultate, te skrećemo posebnu pažnju na: Goma Wakame, Bao Bunse, Tobiko i Masago, koji savršeno upotpunju azijski segment, u kojem glavnu reč i dalje vodi brend Kikkoman!
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Proširenje asortimana i povećanje teritorijalne zastupljenosti; novi segment zamrznutih proizvoda (Gyoze); povećanje skladišnog prostora i nova radna mesta; inovacije i optimizacije u segmentu nabavke i dostave – samo su neki od planova koje kompanija Spices of the world d.o.o. ima za godinu 2025.