
7 strategija koje restoranima donose više prihoda
U svetu ugostiteljstva gde marže postaju sve tanje, a konkurencija sve oštrija, ovo pitanje postaje ključ za opstanak. Mnogi vlasnici restorana ose...
pročitaj jošHoReCa 2025 anketa pruža uvid u kretanja na domaćem tržištu, predviđanja i planove. U tradicionalnoj anketi koja se odnosi na stanje u srpskom HoReCa sektoru odgovore smo potražili od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi.
MCO koordinator prodaje za Jug Srbije, Bojana Ćirić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– Prva stvar koju gosti uoče jeste higijena te je za dobru reputaciju svakog ugostiteljskog objekta održavanje higijene prostora veoma važno. Naš savet je implementacija novih proizvoda, koji sam proces čišćenja olakšavaju i ubrzavaju.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Uz papire, koji su naša lična karta, izvojila bih Roll Drap krpe i hangle gde nas raduju izuzetno pozitivno komentari naših kupaca i saradnika,
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Planovi MCO su da ostanemo prepoznatljivi kao siguran i pouzdan dobavljač. Svakako, sa potrebama tržišta, rastemo i mi. Izuzetna je privilegija biti deo kompanje koja može da odgovori na svaki zahtev naših saradnika i kupaca.
Letnje temperature donose pojačan intenzitet rada, više gostiju i veći rizik od sitnih nezgoda na poslu. Zato je važno imati pouzdana i efikasna re...
pročitaj jošDebic, partner na koga se možete osloniti, koji ne nudi samo sastojke, on nudi sigurnost u svaki recept i slobodu da se kuvari posvete onome što na...
pročitaj jošZa profesionalce kojima je kvalitet prioritet, Silbo donosi dva izuzetna brenda: Dirafrost i Mastri Birrai Umbri. Bilo da vam je potrebna prirodna ...
pročitaj još