Kecelja, princeza restorana
Svaka branša ima neki detalj koji se često smatra nebitnim, usputnim. I kao u svakoj branši tako i u ovoj, taj detalj je nebitan, ako je kako treba...
pročitaj jošHoReCa 2025 anketa pruža uvid u kretanja na domaćem tržištu, predviđanja i planove. U tradicionalnoj anketi koja se odnosi na stanje u srpskom HoReCa sektoru odgovore smo potražili od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi.
MCO koordinator prodaje za Jug Srbije, Bojana Ćirić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– Prva stvar koju gosti uoče jeste higijena te je za dobru reputaciju svakog ugostiteljskog objekta održavanje higijene prostora veoma važno. Naš savet je implementacija novih proizvoda, koji sam proces čišćenja olakšavaju i ubrzavaju.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Uz papire, koji su naša lična karta, izvojila bih Roll Drap krpe i hangle gde nas raduju izuzetno pozitivno komentari naših kupaca i saradnika,
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Planovi MCO su da ostanemo prepoznatljivi kao siguran i pouzdan dobavljač. Svakako, sa potrebama tržišta, rastemo i mi. Izuzetna je privilegija biti deo kompanje koja može da odgovori na svaki zahtev naših saradnika i kupaca.
Kvalitet ima novu boju. Sa novim proizvodima za toalete u prirodnoj boji, Tork - brend kompanije Essity, predstavlja mekane i efikasne ubruse i toa...
pročitaj jošU HoReCa 2025 anketi B2B magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera na...
pročitaj jošHoReCa 2025 anketa koju tradicionalno sprovodi B2B magazin Cafe Bar & Restoran predstavlja ključni alata za sagledavanje situacije i zbivanja n...
pročitaj još