
Grčka kraljica ponovo radi! Legendarna kafana 10. jula se vraća na scenu
Jedna od najstarijih kafana na Balkanu, beogradska Grčka kraljica, svečano nastavlja sa radom u četvrtak, 10. jula. Nakon što je 2007. godine zatvo...
pročitaj jošHoReCa 2025 anketa pruža uvid u kretanja na domaćem tržištu, predviđanja i planove. U tradicionalnoj anketi koja se odnosi na stanje u srpskom HoReCa sektoru odgovore smo potražili od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi.
MCO koordinator prodaje za Jug Srbije, Bojana Ćirić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– Prva stvar koju gosti uoče jeste higijena te je za dobru reputaciju svakog ugostiteljskog objekta održavanje higijene prostora veoma važno. Naš savet je implementacija novih proizvoda, koji sam proces čišćenja olakšavaju i ubrzavaju.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Uz papire, koji su naša lična karta, izvojila bih Roll Drap krpe i hangle gde nas raduju izuzetno pozitivno komentari naših kupaca i saradnika,
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Planovi MCO su da ostanemo prepoznatljivi kao siguran i pouzdan dobavljač. Svakako, sa potrebama tržišta, rastemo i mi. Izuzetna je privilegija biti deo kompanje koja može da odgovori na svaki zahtev naših saradnika i kupaca.
Nebojša Petrović, izvršni direktor Hygiene Systems, u autorskom tekstu daje savete za održavanje podnih obloga, nekoliko najzastupljenijih vrsta. ...
pročitaj jošKako se fokus sve više usmerava na optimizaciju troškova i unapređenje korisničkog iskustva, pitanje kvaliteta vode sve više ulazi u agendu hotelij...
pročitaj jošU trenutku kada letnje temperature pređu granicu prijatnog, ugostiteljski objekti suočavaju se sa dvostrukim izazovom: održati prostor osveženim i ...
pročitaj još