Pretraga
Horeca oprema 06.01.2025

Nebojša Mirić, Hygiene Systems: Integracija aplikacija i digitalnih alata nužna za efikasno poslovanje

Nataša Stevanović
HoReCa 2025 anketa Hygiene
AI

HoReCa 2025 anketa koju tradicionalno sprovodi B2B magazin Cafe Bar & Restoran predstavlja ključni alata za sagledavanje situacije i zbivanja na domaćem tržištu, a naročito u ugostiteljskoj delatnosti i hotelijerstvu. Cilj ankete nije samo da pruži pregled trenutnog stanja već i da osvetli buduće planove i strategije.

HoReCa 2025 anketa – Uvid u tržišne trendove, izazove i planove za budućnost

Ove godine, kroz razgovore sa vlasnicima, rukovodiocima i menadžerima najbolje pozicioniranih firmi u HoReCa sektoru, istražili smo njihove stavove o trenutnim trendovima, izazovima i prilikama koje oblikuju industriju.

Marketing menadžer Hygiene Systems, Nebojša Mirić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– HoReCa sektor u Srbiji 2024. suočio se s izazovima uzrokovanim ekonomskim uslovima i promenama u navikama potrošača. Naglasak treba biti na digitalizaciji i personalizovanim uslugama, jer konkurencija i standardi nastavljaju da rastu. Treba ulagati u edukaciju zaposlenih i modernizaciju opreme kako bi zadržali goste i smanjili troškove. Takođe, integracija aplikacija i digitalnih alata pomaže efikasnijem poslovanju. HoReCa sektor zahteva stalno prilagođavanje strategija kako bi opstao na dinamičnom tržištu.

HoReCa anketa 2025 Hygiene Systems
HoReCa anketa 2025 Hygiene Systems

Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Svakako bi izdvojili Tork H1, odličan sistem za javne prostore sa velikim prometom. Nudi visoku higijenu zahvaljujući beskontaktnom doziranju i kontrolisanoj potrošnji ubrusa. Jednostavan za održavanje, smanjuje otpad i troškove, sa modernim dizajnom koji se uklapa u svaki enterijer.

Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Naši planovi za 2025. uključuju brojne aktivnosti usmerene na jačanje tržišne pozicije, fokusirane na inovacije, unapređenje korisničkog iskustva i održivost. Kroz strateška partnerstva i optimizaciju resursa, ciljamo postizanje većeg uticaja i dugoročnog rasta.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre nego što objavite komentare, posetite i upoznajte se sa uslovima korišćenja usluge.