
Olakšajte poslove čišćenja u restoranima uz Tork
Zaposleni u restoranima rade pod velikim pritiskom. Potrebno je brzo uslužiti goste, a ukoliko postoji manjak osoblja problem je još veći, i svaki ...
pročitaj jošHoReCa 2025 anketa koju tradicionalno sprovodi B2B magazin Cafe Bar & Restoran predstavlja ključni alata za sagledavanje situacije i zbivanja na domaćem tržištu, a naročito u ugostiteljskoj delatnosti i hotelijerstvu. Cilj ankete nije samo da pruži pregled trenutnog stanja već i da osvetli buduće planove i strategije.
Ove godine, kroz razgovore sa vlasnicima, rukovodiocima i menadžerima najbolje pozicioniranih firmi u HoReCa sektoru, istražili smo njihove stavove o trenutnim trendovima, izazovima i prilikama koje oblikuju industriju.
Marketing menadžer Hygiene Systems, Nebojša Mirić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– HoReCa sektor u Srbiji 2024. suočio se s izazovima uzrokovanim ekonomskim uslovima i promenama u navikama potrošača. Naglasak treba biti na digitalizaciji i personalizovanim uslugama, jer konkurencija i standardi nastavljaju da rastu. Treba ulagati u edukaciju zaposlenih i modernizaciju opreme kako bi zadržali goste i smanjili troškove. Takođe, integracija aplikacija i digitalnih alata pomaže efikasnijem poslovanju. HoReCa sektor zahteva stalno prilagođavanje strategija kako bi opstao na dinamičnom tržištu.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Svakako bi izdvojili Tork H1, odličan sistem za javne prostore sa velikim prometom. Nudi visoku higijenu zahvaljujući beskontaktnom doziranju i kontrolisanoj potrošnji ubrusa. Jednostavan za održavanje, smanjuje otpad i troškove, sa modernim dizajnom koji se uklapa u svaki enterijer.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Naši planovi za 2025. uključuju brojne aktivnosti usmerene na jačanje tržišne pozicije, fokusirane na inovacije, unapređenje korisničkog iskustva i održivost. Kroz strateška partnerstva i optimizaciju resursa, ciljamo postizanje većeg uticaja i dugoročnog rasta.
Da li vaša karta pića nudi nešto što gosti ne očekuju, ali pamte? U eri kada se sve više traže ukusi koji odskaču od proseka, crna ribizla se vraća...
pročitaj jošU vremenu kada održivost i inovacije postaju ključni pokretači uspeha u hotelijerstvu, Hygiene Pro Team nastavlja da prednjači kao partner koji don...
pročitaj jošZaposleni u restoranima rade pod velikim pritiskom. Potrebno je brzo uslužiti goste, a ukoliko postoji manjak osoblja problem je još veći, i svaki ...
pročitaj još