
Pravo osveženje! Akvafor, savršena voda za vaš objekat
Akvafor voda je premium rešenje za ugostitelje koji žele da gostima ponude vrhunski kvalitet. Bezbedna, sveža i uvek dostupna, idealna je za restor...
pročitaj jošPočetkom ove godine Hygiene Pro Team je postao deo kompanije Europapira člana Heinzel grupe. Udruživanjem snaga ove dve kompanije realizovana je vizija širenja asortimana i podizanje nivoa poslovanja na najviši nivo. Spajanjem stručnih timova želja je da se unapredi pružanje usluga, a saradnja će doneti doneti benefite postojećim i novim klijentima.
U tradicionalnoj novogodišnjoj anketi našeg magazina, Bojan Golić, Sales and marketing manager Hygiene Pro Team je dao svoje viđenje HoReCa sektora u prošloj godini, savetovao ugostitelje šta da urade kada je higijena u pitanju, a otkrio i deo planova kompanije.
„Higijena u HoReCa sektoru igra ključnu ulogu u očuvanju zdravlja gostiju ali i reputacije ugostiteljskih objekata. Svedoci smo da se nivo higijene visoko rangira u recenzijama kao element ponude i da je taj aspekt za goste i potrošače jednako važan deo iskustva nakon boravka u nekom restoranu i hotelu. Težnja svih HoReCa subjekata je da im se gosti vraćaju i da postanu redovni potrošači. Stoga, redovno čišćenje, dezinfekcija i obuka osoblja o higijenskim standardima su od suštinskog značaja za održavanje kvaliteta i nivoa usluge tj. važan segment kome treba posvetiti naročitu pažnju i u koji treba kontinuirano ulagati“.
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji u 2023. godini?
Sredstva za dezinfekciju površina su ključna za eliminaciju bakterija i virusa i od suštinskog su značaja za održavanje čistog i sigurnog okruženja u kuhinjama i prostorijama za pripremu hrane. Tork brend je globalno poznat po kvalitetnim proizvodima za održavanje toaletne higijene koji se ističu kao efikasna i sigurna rešenja za održavanje lične higijene zaposlenih i gostiju. Moderan dizajn opreme savršeno se uklapa u svaki enterijer. Deterdženti renomiranih svetskih proizvođača iz naše ponude za mašinsko pranje posuđa i za vešeraj i housekeeping, u paketu sa terenskom podrškom servisno tehničke službe, predstavljaju deo naše ponude i usluge sa kojom stičemo poverenje sve većeg broja kupaca.
* Šta planirate za narednu godinu?
Kao kompanija koja je lider u distribuciji ekološki održivih proizvoda za higijenu, u planu za sledeću godinu imamo implementaciju: ekološki prihvatljivih proizvoda sa sastojcima koji imaju minimalan negativan uticaj na životnu sredinu, smanjenje upotrebe nepotrebnih materijala, razvoj proizvoda koji pružaju visok nivo higijene uz minimalnu potrošnju resursa vode i energije, pružanje informacija i obuka klijentima o benefitima i pravilnom korišćenju ekoloških proizvoda.
Bojan Golić
Sales and marketing manager Hygiene Pro Team
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu
Kimberly-Clark je globalni lider u oblasti proizvoda za ličnu higijenu i održavanje čistoće čiji proizvodi igraju ključnu ulogu u ugostiteljskim ob...
pročitaj jošPostojeći METRO veletrgovinski objekat u Požarevcu (Đure Đakovića BB) renoviran je i u potpunosti prilagođen profesionalnim kupcima – ugostiteljima...
pročitaj jošKako bi odgovorila na sve izraženiju potrebu potrošača za praktičnim, a istovremeno kvalitetnim i autentičnim proizvodima, kompanija Coca-Cola HBC ...
pročitaj još