
Rasveta, ključni element uspešnog restoranskog ambijenta
Rasveta u restoranu igra ključnu ulogu u stvaranju posebnosti atmosfere restorana, jednako koliko hrana i usluga. Pažljiv odabir rasvetnih tela i n...
pročitaj jošPočetkom ove godine Hygiene Pro Team je postao deo kompanije Europapira člana Heinzel grupe. Udruživanjem snaga ove dve kompanije realizovana je vizija širenja asortimana i podizanje nivoa poslovanja na najviši nivo. Spajanjem stručnih timova želja je da se unapredi pružanje usluga, a saradnja će doneti doneti benefite postojećim i novim klijentima.
U tradicionalnoj novogodišnjoj anketi našeg magazina, Bojan Golić, Sales and marketing manager Hygiene Pro Team je dao svoje viđenje HoReCa sektora u prošloj godini, savetovao ugostitelje šta da urade kada je higijena u pitanju, a otkrio i deo planova kompanije.
„Higijena u HoReCa sektoru igra ključnu ulogu u očuvanju zdravlja gostiju ali i reputacije ugostiteljskih objekata. Svedoci smo da se nivo higijene visoko rangira u recenzijama kao element ponude i da je taj aspekt za goste i potrošače jednako važan deo iskustva nakon boravka u nekom restoranu i hotelu. Težnja svih HoReCa subjekata je da im se gosti vraćaju i da postanu redovni potrošači. Stoga, redovno čišćenje, dezinfekcija i obuka osoblja o higijenskim standardima su od suštinskog značaja za održavanje kvaliteta i nivoa usluge tj. važan segment kome treba posvetiti naročitu pažnju i u koji treba kontinuirano ulagati“.
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji u 2023. godini?
Sredstva za dezinfekciju površina su ključna za eliminaciju bakterija i virusa i od suštinskog su značaja za održavanje čistog i sigurnog okruženja u kuhinjama i prostorijama za pripremu hrane. Tork brend je globalno poznat po kvalitetnim proizvodima za održavanje toaletne higijene koji se ističu kao efikasna i sigurna rešenja za održavanje lične higijene zaposlenih i gostiju. Moderan dizajn opreme savršeno se uklapa u svaki enterijer. Deterdženti renomiranih svetskih proizvođača iz naše ponude za mašinsko pranje posuđa i za vešeraj i housekeeping, u paketu sa terenskom podrškom servisno tehničke službe, predstavljaju deo naše ponude i usluge sa kojom stičemo poverenje sve većeg broja kupaca.
* Šta planirate za narednu godinu?
Kao kompanija koja je lider u distribuciji ekološki održivih proizvoda za higijenu, u planu za sledeću godinu imamo implementaciju: ekološki prihvatljivih proizvoda sa sastojcima koji imaju minimalan negativan uticaj na životnu sredinu, smanjenje upotrebe nepotrebnih materijala, razvoj proizvoda koji pružaju visok nivo higijene uz minimalnu potrošnju resursa vode i energije, pružanje informacija i obuka klijentima o benefitima i pravilnom korišćenju ekoloških proizvoda.
Bojan Golić
Sales and marketing manager Hygiene Pro Team
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu
METRO je i ove godine bio Gastro partner Food Vision gastro manifestacije, u okviru Wine Vision by Open Balkan. Tokom tri dana, koliko je trajao sa...
pročitaj jošKompanija Winterhalter - specijalista za profesionalno pranje posuđa i ove godine učestvuje na beogradskom Sajmu ugostiteljske opreme, gde će poset...
pročitaj jošDobro osmišljen jelovnik ne samo da optimizuje troškove i povećava profit, već i unapređuje ukupno iskustvo gostiju u objektu. Pravljenje jelovnika...
pročitaj još