
METRO – gastro partner Food Vision 2024
METRO je i ove godine bio Gastro partner Food Vision gastro manifestacije, u okviru Wine Vision by Open Balkan. Tokom tri dana, koliko je trajao sa...
pročitaj jošNakon otvaranja prvih ambasador radnji u okviru METRO trgovačke franšize, u toku septembra meseca otvoreno još čak sedam „Jutro“ objekata širom Srbije.
U partnerstvu sa svojim profesionalnim kupcima-trgovcima METRO je tokom prethodnog meseca otvorio četiri radnje u Beogradu (u Zemunu, na Vračaru, na Karaburmi i na Bogosloviji), dve u Leskovcu i jednu u Ćupriji.
„Jutro“ franšizu odlikuje pravi partnerski proces u kojem pri transformaciji samostalnog trgovačkog objekta, METRO vlasnicima radnji pruža podršku u zameni i nabavci nove opreme, brendiranju, kao i kroz savete koji se odnose na unapređenje asortimana, usluge, ali i poslovanja uopšte.
Otvaranje druge Jutro radnje u Beogradu, sa porodicom Trifunović
„METRO je pokrenuo ‘Jutro’ franšizu jer prepoznaje potrebu da se malim, nezavisnim, trgovcima u Srbiji pomogne ne samo da opstanu na tržištu, već i da zaista ispune svoj pun potencijal, koji nije mali kada se pažljivije pogleda doprinos domaćoj ekonomiji. Postoje i dublji razlozi zašto su samostalne trgovine bitan faktor srpske privrede i oni postaju očigledni kada shvatimo stanje na terenu. U većini slučajeva van gušće naseljenih centara, sem malih, nezavisnih, trgovačkih objekata – lokalne zajednice nemaju druge opcije za snabdevanje neophodnim namirnicama za svakodnevni život. Briga o samostalnim trgovcima je zapravo briga o razvoju poslovanja i unapređenju usluge“, izjavio je Dušan Čolović, Direktor prodaje i operacija u kompaniji METRO Cash & Carry Srbija.
Vlasnici radnji su izuzetno zadovoljni izvedenim radovima i investicijama, ali da je „Jutro“ franšiza potrebno osveženje na tržištu, potvrđuju pre svega njeni redovni kupci.
METRO Srbija u novu poslovnu godinu ulazi sa devet radnji u novoj franšizi, sa ciljem da “Jutro” osvane na još nekoliko desetina lokacija u našoj zemlji, u narednih 12 meseci!
Electrolux Professional dvostruko obložena mašina za pranje čaša idealno je rešenje za ugostiteljske objekte koji teže maksimalnoj efikasnosti i vr...
pročitaj jošMETRO je i ove godine bio Gastro partner Food Vision gastro manifestacije, u okviru Wine Vision by Open Balkan. Tokom tri dana, koliko je trajao sa...
pročitaj jošGodina za nama bila je izuzetno dinamična i uspešna za Hygiene Pro Team. Sa ponosom izdvajamo ključne događaje koja su obeležili ovaj period, osim ...
pročitaj još