Više od 50 Jutro radnji širom Srbije: Ovog puta novo Jutro osvanulo u Mionici
Nova Jutro radnja je osvanula u Mionici, pa će tako u Srbiji do kraja leta biti otvoreno ukupno više od 50 radnji u okviru ove METRO trgovačke fran...
pročitaj jošNakon otvaranja prvih ambasador radnji u okviru METRO trgovačke franšize, u toku septembra meseca otvoreno još čak sedam „Jutro“ objekata širom Srbije.
U partnerstvu sa svojim profesionalnim kupcima-trgovcima METRO je tokom prethodnog meseca otvorio četiri radnje u Beogradu (u Zemunu, na Vračaru, na Karaburmi i na Bogosloviji), dve u Leskovcu i jednu u Ćupriji.
„Jutro“ franšizu odlikuje pravi partnerski proces u kojem pri transformaciji samostalnog trgovačkog objekta, METRO vlasnicima radnji pruža podršku u zameni i nabavci nove opreme, brendiranju, kao i kroz savete koji se odnose na unapređenje asortimana, usluge, ali i poslovanja uopšte.
„METRO je pokrenuo ‘Jutro’ franšizu jer prepoznaje potrebu da se malim, nezavisnim, trgovcima u Srbiji pomogne ne samo da opstanu na tržištu, već i da zaista ispune svoj pun potencijal, koji nije mali kada se pažljivije pogleda doprinos domaćoj ekonomiji. Postoje i dublji razlozi zašto su samostalne trgovine bitan faktor srpske privrede i oni postaju očigledni kada shvatimo stanje na terenu. U većini slučajeva van gušće naseljenih centara, sem malih, nezavisnih, trgovačkih objekata – lokalne zajednice nemaju druge opcije za snabdevanje neophodnim namirnicama za svakodnevni život. Briga o samostalnim trgovcima je zapravo briga o razvoju poslovanja i unapređenju usluge“, izjavio je Dušan Čolović, Direktor prodaje i operacija u kompaniji METRO Cash & Carry Srbija.
Vlasnici radnji su izuzetno zadovoljni izvedenim radovima i investicijama, ali da je „Jutro“ franšiza potrebno osveženje na tržištu, potvrđuju pre svega njeni redovni kupci.
METRO Srbija u novu poslovnu godinu ulazi sa devet radnji u novoj franšizi, sa ciljem da “Jutro” osvane na još nekoliko desetina lokacija u našoj zemlji, u narednih 12 meseci!
Sajam BrauBeviale jedan je od najvećih svetskih sajmova specijalizovanih za industriju piva, vina, alkoholnih i ostalih pića, sa snažnim fokusom na...
pročitaj jošM&L International tim prisustvovao je prezentaciji GARDEN GOURMET® proizvoda kompanije Nestlé, održanoj u kultnom novosadskom restoranu Bistro ...
pročitaj jošFiordilatte Julienne je ukusni, sečeni mozzarella sir koji pizzi daje prepoznatljiv ukus. Pravi se isključivo od svežeg kravljeg mleka. Fiordilatt...
pročitaj još