MCO predstavlja 3 nove linije hotelske kozmetike – Botanika, Omnia i Sense
U sprovedenim anketama šta je korisnicima hotelskih usluga najbitnije, higijena je na prvom mestu. Današnji korisnik želi vrhunsku uslugu u svakom pogledu, pa i po pitanju hotelske kozmetike.
Kompanija MCO, upravo u želji da i u ovom segmentu bude stabilan partner svojim klijentima, u svojoj ponudi ima čak tri linije hotelske kozmetike, za zadovoljenje i istančanih ukusa hotelskih korisnika. Svaka od ovih linija zadovoljava i najoštrije evropske standarde o kvalitetu.
Linija BOTANIKA nudi i više od toga – u potpunosti je ECO linija, bočice su napravljene od biorazgradive plastike, poklopci od alumijuma, kartonska pakovanja od recikliranog kraft papira, a štampa na proizvodima je na biljnoj bazi.
BOTANIKA kozmetička linija je bez parabena, sa mirisima verbene, bergamonta i mlekom badema. U ovoj liniji proizvoda pored šampona, gelova za tuširanje, mleka za telo (za koje ćete se pitati ima li ga i u većoj bočici), nalazi se i bambus dental kit, kapa za tuširanje, set za brijanje, set za higijenu…
OMNIA kolekciju odlikuje visok kvalitet proizvoda izrađenih potpuno u skladu sa najstrožim regulativama Evropske unije, pakovanja su biorazgradiva. Zeleni čaj, čijim su ekstraktom obogaćeni kozmetički proizvodi iz ove linije, daje osvežavajuću notu, dok vitamini A i E garantuju dobru hidrataciju.
Neutralnim i jednostavnim, a opet elegantnim i originalnim dizajnom, kozmetička linija OMNIA će se savršeno uklopiti u svakom kupatilu.
SENSE linija je najprodavaniji asortiman hotelske kozmetike. Zbog sveobuhvatne prirode asortimana, koji uključuje apsolutno sve tečnosti dostupne u nekoliko vrsta pakovanja, asortiman SENSE odgovara svakom dizajnu, zbog neutralnih boja (bela i zelena) koje se lako slažu i označavaju svežinu, čistoću i minimalizam.
Proizvodi su bez parabena i pH neutralni, ne sadrže konzervanse, dermatološki su testirani i proizvedeni u skladu sa regulativama Evropske unije.