Mayrex jača lance nabavke i logistiku za HoReCa sektor
Firma Mayrex d.o.o. posluje od 1993. godine, sa sedištem u Batajnici i do dana današnjeg struktura i vizija ove porodične firme je ostala ista. Ma...
pročitaj jošU tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi u okviru domaćeg HoReCa sektora o situaciji i zbivanjima na tržištu. Do kraja decembra imaćete priliku da saznate šta najbolji među najboljima misle o kretanjima na tržištu, predviđanjima i daljim planovima u poslovanju.
Direktor komercijale MCO, Tanja Dokmanović stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
“HoReCa sektor se u 2023. godini vratio na velika vrata. Ono što svima savetujemo je da kvalitet uvek stave na prvo mesto. S obzirom da naše ugostiteljstvo ide u korak sa svetskim trendovima u svim segmentima poslovanja, savetujemo da i u nivou higijenskog potrošnog materijala prate kvalitet”.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
TWT italijanski proizvođač opreme za čišćenje, čiji smo ekskluzivni uvoznik, na naše tržište doneo je Giotto kolica za čišćenje sa presom i bočnom rukom, kao i staklarski komplet za izloge. Staklarski komplet na jednom mestu obezbeđuje i set za čišćenje, kao i teleskope do 7 m visine. Giotto kolica se od sličnih proizvoda razlikuju po većoj izdržljivosti materijala, premazom koji ne zadržava nečistoću na kofama, ali i izuzetno lepom dizajnu.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
MCO u sledeću godinu ulazi sa željom i planovima da naši proizvodi stignu i do potrošača koji do sada nisu imali priliku da sarađuju sa nama. Pored mreže komercijalista iz Niša, Kragujevca, Beograda, Velike Plane, nadamo se da ćemo svoj tim proširiti i na Vojvodinu, kao i na Zapadnu Srbiju.
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu
METRO Cash & Carry Srbija otvorio je novi objekat u Šapcu, na novoj adresi (Severna transverzala 19) u značajno većem prostoru. "METRO svoj fo...
pročitaj jošPandemija i klimatska kriza doveli su do strožijih očekivanja od strane kupaca u smislu higijene restorana i održivosti. Istraživanja pokazuju da n...
pročitaj jošUoči otvaranja 31. „Jutro“ radnje u okviru METRO trgovačke franšize, kompanija je pokrenula i novi sajt posvećen ovom programu, sa idejom da to bud...
pročitaj još