
Winterhalter na 20. HoReCa sajmu u Beogradu 2025
Zadovoljstvo nam je što smo i ove godine bili deo 20. HoReCa sajma, jednog od najznačajnijih događaja za ugostiteljsku industriju u regionu. Kao li...
pročitaj jošRestorani su okruženja u kojima vreme brzo prolazi. Užurbana usluga i problem nedostatka osoblja znače da je malo ruku, a vreme je dragoceno. Za hvatanje u koštac sa tvrdokornim nečistoćama tu je Tork 2 u 1 – efikasnija i efektivnija krpa za restorane!
Osoblje restorana procenjuje da troši 59% svog vremena na čišćenje, iako su kuhinje obično postavljene za efikasno kuvanje, optimizacija čišćenja često nije integrisana u tok posla – kaže Igor Mišić, Tork menadžer za ključne klijente u Srbiji, i dodaje: U ovom okruženju, sve što olakšava zadatke čišćenja može biti od velike pomoći.
Zato je Tork lansirao 2 u 1 krpu za ribanje i čišćenje, koja znatno olakšava posao čićenja, čak i kada situacija govori da će biti mnogo teže.
Krpa je urađena tako da kombinuje ribanje sunđera sa upijanjem, što znači da možete da se nosite sa najtežim neredima u restoranima sa samo jednim svestranim proizvodom, koji je pritom vrlo jednostavan za upotrebu.
Tork 2 u 1 krpa za ribanje i čišćenje pruža osoblju proizvod sa višestrukim funkcijama čišćenja. Dizajniran da bude abrazivan i upijajući u isto vreme, tako da se može koristiti u kuhinji i trpezariji.
Tork krpa za ribanje i čišćenje ima funkcionalan dizajn, što znači da je jednostavna za korišćenje, tako da osoblje može čistiti i na teže dostupnim mestima, a njegova moćna abrazivnost razbija očvrsnule i okorele mrlje bez grebanja površina. Takođe se može ispirati i ponovo koristiti do 10 puta, tako da kuhinjsko osoblje može poboljšati čišćenje dok smanjuje otpad.
– Materijal je jači od konvencionalnih krpa, tako da možete da koristite krpu za čišćenje različitih površina, kaže Miloš Jovanović, ambasador brenda Tork.
Beppino Occelli mlekara je nastala 1976. godine sa ciljem da uspostavi plodonosnu vezu čoveka i prirode, između sireva Beppino Occeli, regije Langh...
pročitaj jošCoca-Cola sistem i kompanija Bambi generisali su 633 miliona evra dodate vrednosti u domaćoj ekonomiji u 2023. godini, što predstavlja 0.9% bruto d...
pročitaj jošFine & Deli je postao sinonim za pažljivo odabrane sastojke, vrhunski kvalitet i istinsko uživanje u hrani, predstavlja radost za čula, a uz ra...
pročitaj još