
Pet hotela u trci za prvu MICHELIN Architecture & Design nagradu
Michelin Guide, globalni autoritet što se tiče gastronomskih preporuka, od prošle godine ozbiljno širi svoj uticaj i na hotelsku industriju. Ove go...
pročitaj jošČuveni svetski vodič Michelin, nakon što već 123 godine preporučuje restorane, ulazi i u svet hotela.
Prilično nezapaženo je prošla informacija da je početkom oktobra u Parizu, vodič istoimenog francuskog proizvođača guma najavio da će početi označavati “najbolje hotele širom sveta”. Za razliku od restorana, neće dodeljivati zvezdice, već jedan, dva ili tri ključa.
Ono što nas je najviše zanimalo je način, tačnije kriterijum, na osnovu kojeg će se ključevi dodeljivati. Iz Michelina kažu da će ocenjivati hotele na osnovu 5 kriterijuma: posedovanja lokalnog karaktera, individualnosti, izvrsnosti u arhitekturi i dizajnu enterijera, vrhunskog servisa i udobnosti, kao i doslednosti u pogledu odnosa između vrednosti i cene.
Ovaj potez dolazi pet godina nakon što je Michelin u velikoj tajnosti i za nepoznati iznos kupio Tablet Hotels, web stranicu za rezervaciju smeštaja u butik i luksuznim hotelima. Interfejs koji je korišćen na stranici je sada postala i baza podataka hotela koji sada čine osnovu na web stranici Michelinovog vodiča gde potencijalni gosti mogu da pretražuju odabrani izbor smeštaja.
U toj bazi podataka se nalazilo sedam hotela iz Srbije, pa su se oni, pretpostavljamo automatski našli na spisku Michelinovih hotela. Radi se o hotelima Square Nine, Saint Ten, Mama Shelter, Indigo, Townhouse 27, Metropol Palace, svi iz Beograda, a pored njih na stranici je i hotel Viceroy koji se nalazi na Kopaoniku. Da li će neki od ovih hotela biti nagrađeni ključevima, saznaćemo uskoro jer je Michelin najavio otkrivanje listi do juna meseca iz preselektovane grupe od 5.300 hotela u 120 zemalja. Svi ti hoteli, bez obzira na to da li su nagrađeni ključevima, biće dostupni za rezervaciju putem Michelinove veb-stranice. Michelin će primati proviziju na rezervacije napravljene putem svoje veb-stranice.
Dior i Belmond lansiraju prvi luksuzni spa u vozu u Jugoistočnoj Aziji – inovacija koja menja pravila igre u hospitality industriji. Belmond i Dio...
pročitaj jošSve prisutniji sleep tourism više nije samo tendencija pojačanog rasta! Globalno tržište wellness turizma 2025. godine ostvariće dobit koja premašu...
pročitaj jošIan Schrager, čovek koji je zauvek promenio lice svetskog noćnog života i hotelijerstva, ostaje sinonim za inovaciju i luksuz. Kao suosnivač kultno...
pročitaj još