Nebojša Cerovac: La Lorraine Bakery Group NV idealan partner u uspešnom poslovanju
U tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera naj...
pročitaj jošU tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi, u okviru domaćeg HoReCa sektora o situaciji i zbivanjima na tržištu.
Tork Key Account Manager, Igor Mišić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– HoReCa sektor se trenutno suočava sa brojnim izazovima, od povećanja operativnih troškova do promena u navikama potrošača. Ključ uspeha leži u optimizaciji poslovanja i pružanju vrhunskog iskustva gostima. Savetujemo vlasnicima ugostiteljskih objekata da fokus stave na održivost i efikasnost – investirajte u visokokvalitetne i pouzdane proizvode koji smanjuju potrošnju resursa poput vode, energije i higijenskog materijala. Takođe, prilagodite se novim trendovima, poput digitalizacije usluga, i uvek budite korak ispred očekivanja gostiju.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Jedan od naših najuspešnijih proizvoda je Tork Xpressnap® dispenzer za salvete, koji pomaže u smanjenju potrošnje salveta za čak 25%. Ovaj inovativni proizvod ne samo da optimizuje higijenske standarde već i doprinosi održivosti, čime ga prepoznaju ugostiteljski objekti svih veličina. Klijenti ga hvale zbog praktičnosti, dizajna i uštede troškova, što ga čini idealnim za moderan HoReCa sektor. Pored toga nudi prostor za reklamu koji je jako bitna stavka ka svim marketinškim aktivnostima koje objekat želi da prenese ka gostima.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Naša kompanija planira dalje širenje asortimana održivih i inovativnih rešenja, uz fokus na podršku partnerima u optimizaciji njihovog poslovanja. Fokusiraćemo se na digitalizaciju usluga, edukaciju o higijeni, i unapređenje korisničkog iskustva. Poseban akcenat stavljamo na jačanje prisutnosti u svim HoReCa kanalima, kao i podršku lokalnim partnerima kroz personalizovane pristupe i marketinške aktivnosti.
Slične teme:
Tork natural proizvodi zadovoljavaju najviše kriterijume održivosti
Tork Workflow – novi higijenski vodič u službi ugostitelja
Zahvaljujući značajnom rastu u prodaji sopstvenih robnih marki, METRO Srbija osvojila je vrednu internu nagradu METRO Grupe – sCore Own Brand. MET...
pročitaj jošPavel Erankevich je pre dve godine preuzeo poziciju generalnog direktora Carlsberg Srbija grupe, koja obuhvata tržišta Srbije, Bosne i Hercegovine,...
pročitaj jošU tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera naj...
pročitaj još