
Predrag Stanojević, Ontopo: Online rezervacije više nisu luksuz, već standard!
Predrag Stanojević, generalni menadžer platforme za rezervacije, Ontopo, objašnjava kakve sve pogodnosti ona nudi ugostiteljima. U ugostiteljstvu ...
pročitaj jošCORP JVJV ove godine proslavlja 15 godina uspešnog rada i itekako ima razloga za slavlje. Visoki ugled na tržištu, sistematično kreiranje sve kvalitetnije saradnje sa HoReCa partnerima i permanentno zadovoljanje potreba tržišta za kvalitetnim proizvodima i brzom i tačnom isporukom su samo neki od uspeha ove kompanije.
O uspešnom poslovanju i jubileju kompanije CORP JVJV, trenutnoj poziciji na tržištu i planovima za budućnost smo razgovarali sa Dejanom Nogićem, Izvršnim direktorom kompanije.
Ne možemo ne započeti ovaj razgovor o jubileju kompanije. Kakva je trenutno atmosfera među zaposlenima i kako planirate da proslavite 15 godina rada?
– Zaista moramo istaći i neskromno biti ponosni u ovom nestabilnom trenutku na tržištu radne snage, da je naša kompanijska prednost bila i ostala atmosfera koja odiše zajedništvom u kojoj se vrednosti poput poverenja, podrške i posvećenosti svakodnevno neguju.
Zaposleni koji su sa nama dugi niz godina, nemali broj, čak i od samog osnivanja, su ti koji su temelj na kome gradimo naš uspeh. Trudićemo se da i dalje zadržavamo naš kadar i gradimo domaćinske vrednosti koje propagiramo sve ove godine iza nas. Ovaj jubilej proslavljamo sa istim entuzijazmom i energijom koju smo imali na početku, gledajući ka budućnosti sa osmehom.
Zanima me da se osvrnete unazad i kažete mi kako ste vi lično doživeli taj period uspona i ličnog uspeha koji je krunisan pozicijom Izvršnog direktora. Sigurno je bilo, a sigurno je i danas izazov biti na toj poziciji?
– Ukoliko pogledamo unazad, videćemo da je kompanija prošla kroz mnoge izazove i uspela od početnog preduzetničkog poduhvata postati domaća kompanija koja zauzima vodeće mesto u HoReCa sektoru distribucije robe široke potrošnje. Tokom godina suočavali smo se sa izazovima, ali svaki sledeći korak potvrdio je da su inovacije i kvalitet ključ uspeha. Danas, kada se osvrnem na taj period, moj lični uspeh je neodvojiv od uspeha kompanije i tima koji deli istu viziju. Kroz predanost, neprekidno učenje i strateške odluke, ostvarili smo san o izgradnji prepoznatljivog brenda na tržištu.
Sve ove godine CORP je sve svoje kapacitete, od nabavke, prodaje preko logistike i svih pratećih službi, usmeravao ka vrhunskom servisu ka svojim kupcima. Kako to danas izgleda i koliko je narastao broj klijenata?
– Sama ideja vlasnika kompanije pri osnivanju, pre 15 godina, bila je da budemo na usluzi i uvek dostupni našim klijentima, uz pružanje vrhunskog servisa. Usmeravali smo sve svoje resurse i kapacitete ka obezbeđivanju visokokvalitetnih proizvoda i besprekornog korisničkog iskustva. Naša posvećenost efikasnosti ne jenjava i nastavljamo da unapređujemo naše usluge.
Jedan od većih iskoraka u poslovanju je novi distributivni centar u Novom Sadu. Šta vam je on doneo?
– U junu ove godine otvorili smo vrata našeg novog distributivnog centra i zaista smo zadovoljni ostvarenim. Mogu reći da će nam ovaj centar tek doneti prednost u poboljšanju naše usluge ka krajnjim korisnicicima kao i zadovoljstvu naših zaposlenih u modernom ambijentu.
Kako ste zadovoljni radom Korpa Deli koncepta? U Novom Sadu, pored prodavnice, posluje i restoran, a u Beogradu imate prostor za vinske i ostale degustacije. Takođe, pre par dana ste otvorili vrata svoje prodavnice u centru Zemuna.
– Ovo je koncept budućnosti i u tome nismo nikada imali dilemu. Novootvoreni objekat Korpa Deli Marketa u Zemunu je treći po redu i sigurno ćemo nastaviti dalje širenje naše prodajne mreže. Hedonizam kao kategorija tržišno raste, ali ovaj posao nosi svoje velike izazove u organizaciji na koje mi, sa našom matičnom firmom, uspevamo da kvalitetno odgovorimo i to je naša osnovna prednost.
Znatno ste proširili vaš asortiman. Koji su novi brendovi i koja ste nova strateška partnerstva dogovorili?
– Naša primarna želja kako sa kupcima, tako i sa dobavljačima, jeste vrhunska usluga i jačanje naših odnosa na dugogodišnjem nivou. Ponosni smo na rast prodaje svakog od brendova koje imamo u svom portfoliju. Govorim o periodu od našeg prošlogodišnjeg razgovora. Opet ne mogu, a da se ne pohvalim proširenjem saradnje u ovoj godini sa brendovima Urzante, Pro Duck, Food evolution, Riseria Vignola… Naša posvećenost HoReCa sektoru nastavlja da raste, a proširenje asortimana zadovoljava i najzahtevnije zahteve HoReCa tržišta.
Postali ste prepoznatljivi po proizvodima iz Mediteranskih zemalja koje su možda i najjače gastronomske destinacije. No, značajno ste proširili mrežu partnera po EU, ali i van nje. Zanima me koliko uspevate da animirate lokalne proizvođače na saradnju?
– Sa velikim brojem lokalnih firmi imamo dobru dugogodišnju saradnju i zaista smo svakodnevno u potrazi za novim i asortimanom sa domaćeg tržišta. Kvalitet proizvoda kod domaćih proizvođača je danas na znatno višem nivou i saradnja sa njima je podignuta na ozbiljan nivo u odnosu na prethodne godine.
Kako biste ocenili trenutnu situaciju u HoReCa sektoru? Broj ugostiteljskih objekata i dalje raste i da li je kvantitet iznedrio kvalitet?
– Broj ugostiteljskih objekata raste, ali na našu veliku žalost pada prosečan broj obroka po restoranu. Već znamo da je na to uticao rast inputa u ugostiteljstvu, ali zaista smatram da bi bilo poželjno zajedničkim snagama pomiriti te dve strane i povećati potrošnju po stolici unutar svakog ugostiteljskog objekta. Moramo da razgovoramo i iznalazimo rešenja kako bismo krajnjem potrošaču pružili najbolju uslugu koja je dostupna većini konzumenata. Naš cilj je da budemo pouzdan partner i podrška u svakodnevnom poslovanju HoReCa industrije.
Za kraj šta biste nam mogli otkriti u vezi planova kompanije. Pre dve godine ste definisali strategiju razvoja za period do 2025. Siguran sam da možemo očekivati još inovacija i novi plan. I, naravno, čestitam vam jubilej uz želju da postignete sve što ste zacrtali.
– Pre dve godine imali smo dosta zacratnih planova i možemo da budemo zadovoljni ostvarenim. Otvorili smo vrata našeg distributivnog centra u Novom Sadu, Korpa Deli Market na Dorćolu i njenu degustacionu salu, Korpa Deli Market u Zemunu, uveli smo automatsko magacinsko poslovanje, modernizovali vozni park, proširili portfolio proizvoda, ali i dalje imamo mnogo toga da uradimo kako bismo za naše kupce bili sve vreme na usluzi.
Zahvaljujemo se na prilici da podelimo naše utiske i na lepim željama, siguran sam da ćemo sa vama, kao uspešnim partnerom, zajedno rasti i ponovo pričati o još lepšim temama.
Na tržištu gde preciznost i estetika odavno nisu luksuz već standard, JAF furniri su se pozicionirali kao ključni element za arhitekte, dizajnere e...
pročitaj jošU savremenim profesionalnim kuhinjama, kvalitet vode direktno utiče na kvalitet hrane, efikasnost rada i dugovečnost opreme. BRITA PROGUARD Gastro...
pročitaj jošStassen čaj je 100% čist cejlonski čaj jedinstvenog porekla, a njegove plantaže se ubrajaju u najbolje plantaže na svetu gde Stassen proizvodi čaj ...
pročitaj još