Fiordilatte Julienne: Sečena mozzarela, sastojak svake ukusne pizze
Fiordilatte Julienne je ukusni, sečeni mozzarella sir koji pizzi daje prepoznatljiv ukus. Pravi se isključivo od svežeg kravljeg mleka. Fiordilatt...
pročitaj jošCORP JVJV ove godine proslavlja 15 godina uspešnog rada i itekako ima razloga za slavlje. Visoki ugled na tržištu, sistematično kreiranje sve kvalitetnije saradnje sa HoReCa partnerima i permanentno zadovoljanje potreba tržišta za kvalitetnim proizvodima i brzom i tačnom isporukom su samo neki od uspeha ove kompanije.
O uspešnom poslovanju i jubileju kompanije CORP JVJV, trenutnoj poziciji na tržištu i planovima za budućnost smo razgovarali sa Dejanom Nogićem, Izvršnim direktorom kompanije.
Ne možemo ne započeti ovaj razgovor o jubileju kompanije. Kakva je trenutno atmosfera među zaposlenima i kako planirate da proslavite 15 godina rada?
– Zaista moramo istaći i neskromno biti ponosni u ovom nestabilnom trenutku na tržištu radne snage, da je naša kompanijska prednost bila i ostala atmosfera koja odiše zajedništvom u kojoj se vrednosti poput poverenja, podrške i posvećenosti svakodnevno neguju.
Ljudi koji su sa nama dugi niz godina, nemali broj čak i od samog osnivanja, su ti koji su temelj na kome gradimo naš uspeh. Trudićemo se da i dalje zadržavamo naš kadar i gradimo domaćinske vrednosti koje propagiramo sve ove godine iza nas. Ovaj jubilej proslavljamo sa istim entuzijazmom i energijom koju smo imali na početku, gledajući ka budućnosti sa osmehom.
Zanima me da se osvrnete unazad i kažete mi kako ste vi lično doživeli taj period uspona i ličnog uspeha koji je krunisan pozicijom Izvršnog direktora. Sigurno je bilo, a sigurno je i danas izazov biti na toj poziciji?
– Ukoliko se okrenemo unazad, videćemo da je kompanija prošla kroz mnoge izazove i uspela od početnog preduzetničkog poduhvata postati domaća kompanija koja zauzima vodeće mesto u HoReCa sektoru distribucije robe široke potrošnje. Tokom godina suočavali smo se sa izazovima, ali svaki korak unapred potvrdio je da su inovacije i kvalitet ključ uspeha. Danas, kada gledam unazad, moj lični uspeh je neodvojiv od uspeha kompanije i tima koji deli istu viziju. Kroz predanost, neprekidno učenje i strateške odluke, ostvarili smo san o izgradnji prepoznatljivog brenda na tržištu.
Sve ove godine CORP je sve svoje kapacitete, od nabavke, prodaje preko logistike i svih pratećih službi, usmeravao ka vrhunskom servisu ka svojim kupcima. Kako to danas izgleda i koliko je narastao broj klijenata?
– Sama ideja vlasnika kompanije pri osnivanju kompanije pre 15 godina je bila da budemo na usluzi i uvek dostupni našim klijentima, da nas kao kompaniju karakteriše vrhunski servis i mi u tome i danas uspevamo. Usmeravali smo sve svoje resurse i kapacitete ka obezbeđivanju visokokvalitetnih proizvoda i besprekornog korisničkog iskustva. Naša posvećenost efikasnosti ne jenjava i nastavljamo da unapređujemo naše usluge.
Jedan od većih iskoraka u poslovanju je novi distributivni centar u Novom Sadu. Šta vam je on doneo?
– Mi smo ove godine otvorili vrata našeg novog distributivnog centra u junu mesecu i zaista smo zadovoljni ostvarenim. Mogu reći da će nam ovaj centar tek doneti prednost u poboljšanju naše usluge ka krajnjim korisnicicima kao i zadovoljstvu naših uposlenih u radu u modernom ambijentu.
Kako ste zadovoljni radom Korpa Deli koncepta? U Novom Sadu, pored prodavnice, posluje i restoran, a u Beogradu imate prostor za vinske i ostale degustacije. Takođe, pre par dana ste otvorili vrata svoje prodavnice u centru Zemuna.
– Ovo je koncept budućnosti i u tome nismo nikada imali dilemu. Novootvoreni Korpa Deli objekat u Zemunu je treći po redu i sigurno ćemo nastaviti dalje širenje naše prodajne mreže. Hedonizam kao kategorija tržišno raste, ali ovaj posao nosi svoje velike izazove u organizaciji kojima mi, sa našom matičnom firmom, uspevamo da kvalitetno odgovorimo i to je naša osnovna prednost.
Znatno ste proširili vaš asortiman. Koji su novi brendovi i koja ste nova strateška partnerstva dogovorili?
– Naša primarna želja kako sa kupcima, tako i sa dobavljačima, jeste vrhunska usluga i jačanje naših odnosa na dugogodišnjem nivou. Izuzetno sam ponosan na rast u količinama svih brendova u našem portfoliju. Govorim o periodu od našeg prošlogodišnjeg razgovora. Opet ne mogu, a da se ne pohvalimo proširenjem saradnje u ovoj godini sa brendovima Urzante, Pro Duck, Food evolution, Riseria Vignola… Naša posvećenost HoReCa sektoru nastavlja da raste, a proširenje asortimana zadovoljava i najzahtevnije zahteve HoReCa tržišta.
Postali ste prepoznatljivi po proizvodima iz Mediteranskih zemalja koje su možda i najjače gastronomske destinacije. No, značajno ste proširili mrežu partnera po EU, ali i van nje. Zanima koliko uspevate da animirate lokalne proizvođače na saradnju?
– Sa velikim brojem lokalnih firmi imamo dobru dugogodišnu saradnju i zaista smo svakodnevno u potrazi za novim i asortimanom sa domaćeg tržišta, kvalitet proizvoda kod domaćih proizvođača je danas na daleko višem nivou i saradnja sa lokalnim proizođačima je podignuta na ozbiljan nivo u odnosu na prethodne godine.
Kako biste ocenili trenutnu situaciju u HoReCa sektoru. Broj ugostiteljskih objekata i dalje raste i da li je kvantitet iznedrio kvalitet?
– Broj ugostiteljskih objekata raste, ali na našu veliku žalost pada prosečan broj obroka po restoranu. Svi već znamo da je na to uticao rast inputa u ugostiteljstvu, ali zaista mislim da moramo svi zajedničkim snagama pomiriti te dve strane i povećati potrošnju po stolici unutra svakog od objekata, moramo svi zajedno mnogo više da pričamo i iznalazimo rešenja da krajnjem potrošaču pružimo najbolju uslugu koja je dostupna velikoj većini konzumenata. Naš cilj je da budemo pouzdan partner i podrška u svakodnevnom poslovanju HoReCa industrije.
Za kraj šta biste nam mogli otkriti u vezi planova kompanije. Pre dve godine ste definisali strategiju razvoja za period do 2025. Siguran sam da možemo očekivati još inovacija i novi plan. I, naravno, čestitam vam jubilej uz želju da postignete sve što ste zacrtali.
– Pre dve godine smo imali dosta planova na rasporedu i možemo da budemo zadovoljni ostvarenim. Otvorili smo vrata našeg distributivnog centra u Novom Sadu, Korpa Deli Market na Dorćolu i njenu degustacionu salu, otvorili Korpa Deli Market u Zemunu, uveli automatsko magacinsko poslovanje, modernizovali vozni park, proširili naš portfolio proizvoda, ali i dalje imamo puno rada pred sobom da bismo za naše kupce bili sve vreme na usluzi. Zahvaljujemo se na prilici da podelimo naše utiske i na lepim željama, siguran sam da ćemo sa vama, kao uspešnim partnerom, zajedno rasti i ponovo pričati o još lepšim temama.
Sutlijaš, mnogima omiljena poslastica iz detinjstva, ne mora da bude pripreman samo na tradicionalan način. Kikkoman recept za čokoladni sutlijaš d...
pročitaj jošBarcaffè Espresso ponovo je ostvario izvanredan uspeh na prestižnom takmičenju International Coffee Tasting 2024, osvojivši dve zlatne medalje u ko...
pročitaj jošU današnje vreme gosti restorana, kafića i hotela očekuju mnogo više od same ponude hrane i pića – žele jedinstveno iskustvo koje odražava prepozna...
pročitaj još