
Novo! QBO, univerzalni procesni sistem
Prekretnica u inovacijama procesnih sistema. Uređaji četvrte generacije. Qbo je kompletan, kompaktan i patentirani sistem za obradu koji integriše ...
pročitaj jošMegaoprema je mlada firma, ali sa velikim iskustvom. Kombinujući preko 30 godina ukupnog iskustva u HoReCa sektoru radeći sa velikim brojem premium kupaca i brendova, upoznali su sa tržištem ugostiteljskom opremom. To je Megaopremi omogućilo da sagledaju koji su to problemi današnjih ugostitelja u Srbiji i kako im oni mogu pomoći. Za početak razgovora smo zamolili Miloša Stevanovića, direktora firme, da nam prokomentariše kako je on video stanje u HoReCa sektoru u prošloj godini.
„Otvara se sve veći broj restorana i kafića, ljudi izlaze i vidljivo je da su kafane pune. Ovo je svakako dobro za sve nas koji živimo od tog posla. Savet za investitore je uvek isti. Pažljivo birajte dobavljače i brendove sa kojima želite da radite. Malo veća investicija u kvalitetniji brend kasnije može da uštedi puno novca, vremena i živaca tokom eksploatacije“.
Miloš Stevanović – direktor Megaopreme
* Koji biste proizvod izdvojili iz vašeg portfolija?
Za nas je ova godina definitivno prošla u znaku ORVED vakuum pakerica, IDEA 42 je naš najprodavaniji vakuum procesor hrane. Imali smo nekoliko dobrih prezentacija uključujući i Master Chef Class na Wine Vision Open Balkan eventu. Moram da pomenem i JIPA JUMP multifunkcionalni kipper kazan koji je počeo da se pojavljuje u zahtevima kupaca.
* Za kraj, podelite sa našim čitaocima, šta planirate u narednoj godini?
Nastavićemo da radimo isto što i do sad. Zastupaćemo premium brendove, sa kvalitetnom servisnom podrškom. Što više interaktivnih edukacija, sajmova i prezentacija.
OVDE saznajte o kretanjima na HoReCa tržištu i predviđanjima za 2024. godinu
Retko se za neki proizvod koji se vodi u kategoriji ekoloških proizvoda može reći da pravi smanjenje troškova. Nova linija hotelske kozmetike Botan...
pročitaj jošU trenutku kada letnje temperature pređu granicu prijatnog, ugostiteljski objekti suočavaju se sa dvostrukim izazovom: održati prostor osveženim i ...
pročitaj jošKako se fokus sve više usmerava na optimizaciju troškova i unapređenje korisničkog iskustva, pitanje kvaliteta vode sve više ulazi u agendu hotelij...
pročitaj još