Tork Workflow – novi higijenski vodič u službi ugostitelja
Pandemija i klimatska kriza doveli su do strožijih očekivanja od strane kupaca u smislu higijene restorana i održivosti. Istraživanja pokazuju da nakon pandemije 6 od 10 ljudi obraća više pažnje na čistoću, a 90 odsto njih smatra da je zeleni pristup ključan. Da bi ispunio ova očekivanja, Tork-Essity, profesionalni brend higijene, razvio je Tork WorkflowTM: kompleksnu profesionalnu konsultantsku uslugu koja pomaže restoranima da obezbede higijensko i održivo okruženje od kuhinje i prostora za goste do toaleta, uz istovremeno poboljšanje operativne efikasnosti i smanjenje troškova.
„Čistoća je jedan od najvažnijih aspekata bilo koje kuhinje, ali ukoliko čišćenje u toku samog posla nije dobro organizovano, može lako da izbaci kuvare iz njihovog ritma. Naša istraživanja pokazuju da se 77% osoblja slaže da prekidi u toku posla na njih imaju negativan uticaj a 3 od 4 zaposlenih tvrdi da bi bili srećniji da rade u urednijoj sredini“, kaže Igor Mišić, menadžer Tork brenda za Srbiju.
Tork WorkflowTM koncept zasnovan je na 50+ godina održivog iskustva u upravljanju higijenom, nudeći savete i vodiče kako bi troškovi posla bili efikasniji i povećali zadovoljstvo kuhinjskog osoblja i gostiju
Koliko je značajna dobra organizacija u poslu potvrđuje šef Miloš Jovanović, ambasador brenda Tork:
“ U našem poslu od ključnog je značaja da se sve postavi na svoje mesto i da se ozbiljno pristupi higijeni kao bitnom segmentu. Ne radi se samo o održavanju kuhinje čistom već i o uspostavljanju pravila i praksi za osoblje koje će raditi svoj posao konstantno kvalitetno i brzo. Podjednako je važno obratiti pažnju i na optimalanu efikasnost njihove radne sredine, uključujući laku dostupnost higijenske opreme i njihov izbor. Kuhinja može dobro da funkcioniše ako svi streme ka istom cilju, ako su dobro organizovani a higijena mora da bude na najvišem mogućem novou. Tu nastupa “Tork WorkflowTM koji zaista pomaže u svakodnevnom radu.“ – ističe Miloš i dodaje: „Svakim danom uviđam da gosti sve više vode računa o životnoj sredini. Restoran može da napravi razliku u mnogim segmentima: kupovinom lokalnih i sezonskih sastojaka, smanjenjem otpada i korišćenjem energetski efikasne kuhinjske opreme. Mnogo toga naravno zavisi i od higijene, a Tork je idealan partner u ovoj oblasti.”
Torkova matična kompanija Essity, vrednuje održivost kao ključni faktor njihovog poslovanja. Cirkularna ekonomija takođe je važna za kompaniju. Najveća fabrika Essity u Francuskoj, tačnije u Hondouvilu, lider je u recikliranju papirnih vlakana iz ambalaže hrane i pića od 2008. godine, a nedavna ekspanzija povećala je kapacitete fabrike za reciklažu za 40%. To omogućava reciklažu skoro svih ambalažnih materijala, uključujući plastiku i aluminijum.
Essity koristi reciklirane materijale za izradu papirnih proizvoda. U skladu sa tim kompanija je nedavno prva na svetu otvorila prvu profesionalnu liniju za proizvodnju papira koristeći odbačenu ambalažu za hranu i mleko kao sirovinu, reciklirajući tako 25.000 tona ambalaže godišnje, što je ekvivalentno 60% količine kartona od hrane i pića prikupljenih, sortiranih i recikliranih u celoj Francuskoj.