
MONIN pire crna ribizla, za više luksuza u čaši
Da li vaša karta pića nudi nešto što gosti ne očekuju, ali pamte? U eri kada se sve više traže ukusi koji odskaču od proseka, crna ribizla se vraća...
pročitaj jošKompanija Carlsberg potpisala je novi višegodišnji ugovor sa UEFA-om, čime je postala zvanično pivo UEFA National Team Football takmičenja. Ovim partnerstvom Carlsberg se vraća na evropsku fudbalsku scenu, obnavljajući saradnju sa UEFA-om koja je prethodno trajala više od dve decenije, od 1988. do 2016. godine.
Novi ugovor obuhvata sponzorisanje niza prestižnih evropskih takmičenja, uključujući UEFA EURO 2028, UEFA Women’s EURO 2029, UEFA Futsal EURO, kao i Finale UEFA Nations League. Prvo takmičenje u okviru ovog sponzorstva biće European Qualifiers u martu 2025. godine, čime će Carlsberg započeti novu eru saradnje na najvišem nivou međunarodnog fudbala.
Carlsberg i fudbal oduvek su delili zajedničke vrednosti – optimizam, kolektivni duh i strast prema igri. Ova posvećenost sportu potvrđena je i kroz tridesettrogodišnje partnerstvo Carlsberga sa fudbalskim klubom Liverpool, a sada se dodatno učvršćuje povratkom među najveće evropske fudbalske događaje.
Postoji nešto zaista posebno u međunarodnom fudbalu, naročito u njegovoj moći da okupi celu naciju navijača oko zajedničkog cilja – da zajedno proživljavaju uspone i padove ovog sporta. Zato s velikim uzbuđenjem najavljujemo povratak Carlsberg Grupacije na međunarodnu scenu, kroz potpisivanje višegodišnjeg partnerstva sa UEFA-om, čime postajemo zvanično pivo UEFA nacionalnih fudbalskih timova. UEFA i Carlsberg dele slične vrednosti i ambicije, da otključaju ogroman potencijal igre, kako u muškoj, tako i u ženskoj konkurenciji, koja je poslednjih godina doživela impresivan razvoj. Radujemo se ovom uspešnom partnerstvu, sa navijačima u samom centru svih naših planova. Dok gradimo hrabru i uzbudljivu budućnost, sa nestrpljenjem iščekujemo novo poglavlje koje je pred nama – istakao je Jacob Aarup-Andersen, izvršni direktor Carlsberg Grupacije.
UEFA s radošću dočekuje nastavak partnerstva sa Carlsbergom, prepoznajući njegov značaj za dodatno približavanje evropskog reprezentativnog fudbala navijačima širom sveta.
– Carlsberg i UEFA su partneri još od UEFA EURO 1988 i raduje nas što započinjemo novo poglavlje zajedno. Uz neverovatan niz evropskih reprezentativnih takmičenja pred nama, radujemo se što ćemo fudbal dodatno približiti navijačima i učiniti svaki trenutak još posebnijim – rekao je Aleksander Čeferin, predsednik UEFA.
Carlsberg je jedan od vodećih svetskih proizvođača piva, poznat po svojoj posvećenosti da pravi „verovatno najbolje pivo na svetu“. Kompanija neguje optimizam, kolektivni duh i strast prema sportu, što je već decenijama osnova njenih najuspešnijih partnerstava.
Brend Tuborg, kompanije Carlsberg Srbija, i ove godine donosi nešto novo ljubiteljima piva i dobrog osveženja – Tuborg Zero. U pitanju je bezalk...
pročitaj jošPoslednjih godina, ona je postala i stil života, tema ozbiljnih diskusija, zvezda društvenih mreža, a sve više i povod ljudima da uspore i opuste s...
pročitaj jošNa donjem Dorćolu, u Carigradskoj 18, otvorena je vinoteka koja već na prvi pogled pokazuje da ima drugačiju ambiciju. Grand Crew donosi osveženje ...
pročitaj još