Atlantic grupa kao snažna potpora HoReCa sektora
Atlantic grupa sa Barcaffeom strateški pistupa tržištu i u velikoj meri prati i podržava rast i razvoj, kako većih, tako i manjih ugostiteljskih ob...
pročitaj jošAtlantic Grupa je danas predala obavezujuću ponudu za kupovinu kompanije Strauss Adriatic, koju je Strauss Grupa službeno i prihvatila. Zaključenje transakcije podložno je prethodnom odobrenju Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.
Obavezujuća ponuda bazirana je na ukupnoj vrednosti transakcije („enterprise value“) u iznosu od 40,5 miliona evra, bez dugovanja i gotovine, te pretpostavljajući redovan nivo normalizovanog neto radnog kapitala na dan zaključenja transakcije. Strauss je poznat po jakim brendovima kafe na srpkom tržištu – Doncafe i C kafa, a koji bi se akvizicijom pridružili regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu.
Uz poznate brendove, Atlantic bi preuzeo i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda, kao i 220 zaposlenih.
„Atlantic Grupa je najveći proizvođač kafe u regionu jugoistočne Evrope i lider u razvoju kategorije, a ova je akvizicija sasvim na liniji strateškog određenja ka jačanju našeg osnovnog poslovanja. Po odobrenju Komisije, biće mi zadovoljstvo da poželim dobrodošlicu Doncafeu, C kafi i koleginicama i kolegama, koji zajedno sa njima ulaze u naš sistem. Izuzetno me raduje perspektiva zajedničkog rasta i razvoja“, komentarisao je potpredsednik Atlantic Grupe za strateška područja Kafu, i Slatko i slano, Mate Štetić.
„Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati naš dosadašnji biznis u Srbiji, kako naše snažne brendove, tako i zaposlene i samu kategoriju kafe. Ponosni smo na rezultate koje smo kao kompanija dosad ostvarili i uvereni smo da će, po odobrenju regulatornih tela, Atlantic Grupa nastaviti da uspešno razvija integrisano poslovanje kafom na tržištu Srbije“, zaključio je generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić.
Atlantic Grupa namerava da značajno ulaže u razvoj poslovanja s kafom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfolia i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu. Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kafe, čokolade i slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije.
U jedinstvenom ambijentu Bara Saša u Beogradu, imali smo priliku da uživamo u degustaciji izuzetnih vina Château Angludet i Château Palmer, dragulj...
pročitaj jošDanas počinje ASI takmičenje za najboljeg sommeliera u Evropi, Africi i Bliskom istoku. Ovaj događaj se održava svake tri godine i organizuje ga As...
pročitaj jošBartending zanimanje oduvek je sa sobom nosilo izvesnu dozu nesputanog šarma i mistične dopadljivosti. Prefinjena tehnika, uglađeni maniri i visoko...
pročitaj još