Pizzeria Cafeteria Italiana – mesto s aromom espressa i napolitanske pice
Pizzeria Cafeteria Italiana sa radom je počela 3. 12. 2016. godine, kao poduhvat istinskih zaljubljenika u espresso - Bodana Rasića i Milana Stojko...
pročitaj jošJoš jedna uspešna godina je iza jednog od najznačajnijih regionalnih brendova u espresso biznisu. Naravno, radi se o brendu Barcaffe. Pored brojnih priznanja, organizovanih takmičenja, kurseva i seminara, pamtiću i po prvoj limitiranoj kolekciji šoljica za kafu Barcaffe Artist Edition 2022.
Na početku razgovora, Nikola Mandić, regional brand building manager naglašava da su ispunili primarni cilj, a to je održavanje visokog kvaliteta.
„Kod pripreme espressa je najvažnije postovani pravila 5M. Nije dovoljno imati savršeni poluproizvod – blend, koji Barcaffe uvek nudi. Aparat, mlin, održavanje i znanje barista su neobilazne stavke koje čine savršeni espresso“.
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji u prošloj godini.
Posebno smo ponosni na Barcaffe India Single Origin espresso koji je dobio zlatnu medalju na International Coffee Tasting-u u Italiji. To je trinaesta medalja do sada za Barcaffé espresso na manifestaciji organizaciji International Institute of Coffee Tasters. Iako, svaki proizvod je na svoj način kvalitetan i namenjen za određeni tip potrošača. Od čokoladnih, preko citrusnih, pa sve do zemljanih nota.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu?
I u 2023. godini planiramo da pomeramo granice kako u ponudi espressa tako i u edukaciji, uslugama i servisu. Uskoro planiramo regionalno lansiranje jednog izvrsnog blenda.
* Koji biste nam restoran preporučili?
Beograd ima toliko dobrih restorana koji služe odlican Barcaffe espresso da se ne mogu odlučiti za samo jedan.
Ono je u 14. veku našlo put do Švajcarske, a odatle je produžilo do severne Italije do Lombarije, Veneta, Furlanije i Trentina-Alto Adiđea i vrlo b...
pročitaj jošBlue Jack Daniel’s Single Malt je najnoviji destilat jedne od najvažnijih američkih destilerija. Jack Daniel’s Single Malt sa distinktivnom modrom ...
pročitaj jošJulius Meinl Srbija u svakom obraćanju napominje dva ključna faktora za uspešan rad lokala, a to su: Kafa je osnovni proizvod u ugostiteljstvu i l...
pročitaj još