Kad ide tura, ne ide gas 6
11.06.2025 Drink

Vozače u Beogradu zateklo neobično iznenađenje na jednoj od omiljenih gradskih lokacija

HEINEKEN ti je „zaključao“ auto – nemoguće?! E, moguće – upravo to se desilo posetiocima Gastrošora ovoga vikenda, i ono što je još zanimljivije: svi su reagovali veoma pozitivno. Naime, na bravama automobila pojavili su se „katanci“ sa važnim porukama, koje podsećaju vozače da ne voze ukoliko su konzumirali alkohol.

Ovu aktivnost, kompanija HEINEKEN Srbija, u saradnji sa Auto moto savezom Srbije, sprovela je u okviru svoje višegodišnje kampanje „Kad ide tura, ne ide gas“, koju je nadogradila novim, autentičnim konceptom – ZERO HERO.

Kad ide tura, ne ide gas 3

Foto Stefan Danilović

ZERO HERO želi dodatno da podstakne vozače na nultu toleranciju prema izgovorima za vožnju pod dejstvom alkohola, a najbolje mesto za to upravo i jeste jedna od omiljenih lokacija za izlaske u Beogradu – Gastrošor.

Cilj ove jedinstvene inicijative jeste prepoznavanje svih vozača koje zbog odgovornog ponašanja možemo smatrati herojima jer poruka je jasna: ZERO HERO ne vozi ni kad popije samo jedno pivo.

– Putem kampanje „Kad ide tura, ne ide gas“, nastojimo da ukažemo na važnost odgovorne konzumacije alkohola. Kako bismo široj javnosti dodatno približili koncept ZERO HERO, ilustrovali smo ga kroz najčešće izgovore vozača kada nisu „na nuli“. Naš ZERO HERO ima nula tolerancije na izgovore i ne vozi pod uticajem alkohola čak ni kad živi tu na pet minuta, ni kad je dobro jeo, ni kad nema žive duše na ulicama. Odgovornost i bezbednost su za nas prioritet bez kompromisa – rekao je Dragan Lupšić, direktor korporativnih poslova kompanije HEINEKEN Srbija.

Kad ide tura, ne ide gas 4

Foto Stefan Danilović

Iako su i dalje rasprostranjena uverenja da je konzumacija „male količine“ alkohola dovoljno bezbedna da bi se nastavilo sa vožnjom, pa čak i ona šaljiva opravdanja uz izgovore da se čak „pažljivije vozi kad se popije“, statistike ih demantuju. Zvanični podaci MUP-a Srbije pokazuju da je tokom protekle godine više od 80 osoba izgubilo život u saobraćajnim nezgodama, koje su izazvali vozači pod dejstvom alkohola.
Zato budite odgovorni prema sebi i drugima, i ne zaboravite – Kad ide tura, ne ide gas.

Ovu ideju podržali su i poznati voditelj Mladen Alvirović, glumac Slaven Došlo i influenseri Marta Lorić i Mića Ašćerić, koji su pozvali ljubitelje piva da se, svaki put kada pomisle na neku od uobičajenih fraza, sete glavne okosnice kampanje – Kad ide tura ne ide gas, odnosno, vozim samo kad sam „na nuli“ i ni u jednom drugom slučaju.

Samo tokom prošle godine ova prepoznatljiva kampanja kompanije HEINEKEN Srbija u saradnji sa Auto moto savezom Srbije ostvarila je značajne rezultate a ključna poruka stigle je do više od četiri miliona ljudi.

Kad ide tura, ne ide gas

Foto Stefan Danilović

FOTO: Stefan Danilović

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije