Rekli smo hvala uz šoljicu Julius Meinl espresa!
U kampanji „Reci hvala“, koja je organizovana od 20. do 24. aprila, više od stotinu lokala u Srbiji se zahvalilo svojim gostima sa po dve besplatne...
pročitaj jošOMV Srbija i ove godine 1. oktobra tradicionalno obeležava Međunarodni dan kafe i tradicionalno – zajedno sa svojim potrošačima deli solidarnost i brigu o zdravlju.
Zato će celokupan prihod ostvaren od prodaje VIVA kafe na benzinskim stanicama OMV širom Srbije tokom ovogodišnjeg Dana kafe biti doniran NURDOR-u, Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka i Fondaciji NORBS plus, čiji je primarni cilj nabavka medicinsko-tehničkih pomagala i podizanje kvaliteta života osoba obolelih od retkih bolesti.
„Naši potrošači nebrojeno puta su pokazali da im je, osim vrhunskog kvaliteta naših proizvoda i besprekorne usluge, važno i to što su poverenje dali OMV kompaniji koja zna da brine o drugima. Upravo oni nam i daju podstrek da nastavimo sa ovakvim akcijama, jer zajedno delimo misiju da pružimo pomoć i podršku dvema organizacijama koje brinu o onima kojima je pomoć najpotrebnija“, rekao je direktor prodaje Nikola Bozalo i pozvao potrošače da 1. oktobra posete benzinske stanice i kupovinom VIVA kafe doprinesu uspehu akcije.
Humanitarna akcija povodom Međunarodnog dana kafe održana je i prošle godine, a upravo su sjajan odziv potrošača i kontinuirano nastojanje kompanije da podrži važne društvene akcije doprineli da ovakvo humanitarno obeležavanje Dana kafe postane praksa i tokom narednih godina.
U bogatoj ponudi i vrhunskom ukusu italijanskih VIVA kafa potrošači mogu da uživaju u prijatnom ambijentu VIVA kafea ili da svoj omiljeni napitak ponesu sa sobom, prikladno spakovan za upotrebu u pokretu. VIVA kafa koja se prodaje na OMV stanicama nosi oznaku FAIRTRADE i simbolizuje pravičnu isplatu i podršku za uzgajivače kafe u zemljama u razvoju. Doprinos održivom razvoju društva i ekonomije uz poštovanje životne sredine sastavni su deo odgovornog poslovanja OMV-a u Srbiji i svetu.
Priprema kafe je umetnost, ali i vrhunska veština, a Julius Meinl trening centar idealno mesto da je savladate! Svaki iskusan ugostitelj zna da ...
pročitaj jošAsocijacija međunarodnih sommeliera (ASI), neprofitna globalna organizacija koja upravlja sommelierskom strukom, sa zadovoljstvom je objavila imena...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj još