
Ulaganje u znanje, dobitna kombinacija za svaki ugostiteljski tim
Trening centar Julius Meinl u Beogradu nudi kurseve koji pretvaraju bariste u profesionalce, a lokale u destinacije. U susretu ugostiteljstva, det...
pročitaj jošKristina Meinl, izvršna direktorka Julius Meinl, predstavnica pete generacije porodice Meinl u Beogradu.
Sa grupom izvršnih direktora iz cele Evrope i regiona u poseti Beogradu je bila i Kristina Meinl, izvršna direktorka kompanije u Austriji i predstavnica pete generacije porodice Meinl, koja ovaj posao razvija i uspešno ga vodi duže od vek i po.
„Prvi put sam u Beogradu, ali vrlo dobro znam koliko se kod vas ceni kvalitetna kafa. Čak znam i kakvu kafu volite da pijete! To je srednje ka tamno pečena kafa, u kojoj je dobro balansirana gorčina i kiselost“, kaže ona.
A za to što smo izgradili ukus kad je kafa u pitanju, u velikoj meri je zaslužan baš Julius Meinl koji je tržištu ponudio kvalitetnu kafu i raznovrsne ukuse, predstavio i neke nove načine služenja i serviranja kafe.
Zajedno sa kolegama iz drugih zemalja obišla je Trening centar i tom prilikom rekla da je Beograd regionalni centar za obuku i lansiranje novih Julius Meinl ukusa i da će domaći HoReCa sektor, zahvaljujući tome, biti na izvoru svetskih trendova u ovoj industriji.
Kristinin predak, Julius Meinl I, još je krajem XIX veka otvorio pržionicu kafe u Beču, prvu u Evropi. Sve ostalo postaće istorija jednog fantastičnog porodičnog biznisa koji se prilagođavao svim epohama i koji danas, u 70 zemalja sveta, uspešno širi tzv. „kulturu bečkih kafea“, koncept uživanja u kafi koji je na UNESCO listi nematerijalne svetske baštine.
„Srbija je prepoznata po vrlo dobroj ugostiteljskoj ponudi, ne samo u regionu, već i šire, a kafa je uvek važan deo te ponude. Gosti dolaze tamo gde je dobra kafa, jednostavno“, kaže ona. To dobro razumeju i vlasnici i menadžeri hotela, restorana i kafe barova jer su uvideli da dobra ponuda kafe utiče na kompletan utisak koji gosti ponesu iz njihovih lokala. Bogatstvo ponude kafa i čajeva Julius Meinl, atraktivne i vrhunski dizajnirane šoljice, koncept serviranja kafe – sve ono što vole gosti, zavoleli su i oni kod svog dobavljača.
Julius Meinl Srbija najveći je distributer kafe i čaja u domaćem HoReCa sektoru sa tržišnim udelom od skoro 25 odsto i posluje u Srbiji duže od 10 godina.
Julius Meinl posluje duže od 160 godina i jedna je od najvećih i najuspešnijih porodičnih biznisa na svetu. Ova poznata kafa se pije u više od 70 zemalja sveta. Julius Meinl je poznat po svom programu saradnje sa zajednicama proizvođača kafe u Ugandi i Kolumbiji, kroz koji im pomaže da unapređuju svoje porodične biznise i čine ih održivim kroz generacije.
Kompanija Japan Brewery, prethodnica Kirina, osnovana je pre više od sto godina, 1885. godine. Godine 1907. kompanija Japan Brewery promenila je im...
pročitaj jošLeto je vreme kada se menjaju lokacije, ali ne i navike koje volimo. Među njima, turska kafa zauzima posebno mesto. I dok se menjaju pejzaži i rita...
pročitaj jošU Vinariji Čoka, vinska priča se piše više od 120 godina, pažljivo se gradi, budi emocije i otkriva identitet brendova koji su mnogima sinonim za p...
pročitaj još