Julius Meinl trening centar: Mesto na kom baristi postaju umetnici
Priprema kafe je umetnost, ali i vrhunska veština, a Julius Meinl trening centar idealno mesto da je savladate! Svaki iskusan ugostitelj zna da ...
pročitaj jošKristina Meinl, izvršna direktorka Julius Meinl, predstavnica pete generacije porodice Meinl u Beogradu.
Sa grupom izvršnih direktora iz cele Evrope i regiona u poseti Beogradu je bila i Kristina Meinl, izvršna direktorka kompanije u Austriji i predstavnica pete generacije porodice Meinl, koja ovaj posao razvija i uspešno ga vodi duže od vek i po.
„Prvi put sam u Beogradu, ali vrlo dobro znam koliko se kod vas ceni kvalitetna kafa. Čak znam i kakvu kafu volite da pijete! To je srednje ka tamno pečena kafa, u kojoj je dobro balansirana gorčina i kiselost“, kaže ona.
A za to što smo izgradili ukus kad je kafa u pitanju, u velikoj meri je zaslužan baš Julius Meinl koji je tržištu ponudio kvalitetnu kafu i raznovrsne ukuse, predstavio i neke nove načine služenja i serviranja kafe.
Zajedno sa kolegama iz drugih zemalja obišla je Trening centar i tom prilikom rekla da je Beograd regionalni centar za obuku i lansiranje novih Julius Meinl ukusa i da će domaći HoReCa sektor, zahvaljujući tome, biti na izvoru svetskih trendova u ovoj industriji.
Kristinin predak, Julius Meinl I, još je krajem XIX veka otvorio pržionicu kafe u Beču, prvu u Evropi. Sve ostalo postaće istorija jednog fantastičnog porodičnog biznisa koji se prilagođavao svim epohama i koji danas, u 70 zemalja sveta, uspešno širi tzv. „kulturu bečkih kafea“, koncept uživanja u kafi koji je na UNESCO listi nematerijalne svetske baštine.
„Srbija je prepoznata po vrlo dobroj ugostiteljskoj ponudi, ne samo u regionu, već i šire, a kafa je uvek važan deo te ponude. Gosti dolaze tamo gde je dobra kafa, jednostavno“, kaže ona. To dobro razumeju i vlasnici i menadžeri hotela, restorana i kafe barova jer su uvideli da dobra ponuda kafe utiče na kompletan utisak koji gosti ponesu iz njihovih lokala. Bogatstvo ponude kafa i čajeva Julius Meinl, atraktivne i vrhunski dizajnirane šoljice, koncept serviranja kafe – sve ono što vole gosti, zavoleli su i oni kod svog dobavljača.
Julius Meinl Srbija najveći je distributer kafe i čaja u domaćem HoReCa sektoru sa tržišnim udelom od skoro 25 odsto i posluje u Srbiji duže od 10 godina.
Julius Meinl posluje duže od 160 godina i jedna je od najvećih i najuspešnijih porodičnih biznisa na svetu. Ova poznata kafa se pije u više od 70 zemalja sveta. Julius Meinl je poznat po svom programu saradnje sa zajednicama proizvođača kafe u Ugandi i Kolumbiji, kroz koji im pomaže da unapređuju svoje porodične biznise i čine ih održivim kroz generacije.
Nikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj jošBartending zanimanje oduvek je sa sobom nosilo izvesnu dozu nesputanog šarma i mistične dopadljivosti. Prefinjena tehnika, uglađeni maniri i visoko...
pročitaj jošBarcaffè Espresso ponovo je ostvario izvanredan uspeh na prestižnom takmičenju International Coffee Tasting 2024, osvojivši dve zlatne medalje u ko...
pročitaj još