Julius Meinl predstavlja dva nova blenda: Gloriette Gold i Danube Delight
Sa svoja dva nova blenda kafe, Julius Meinl Srbija još jednom podiže nivo ugostiteljske ponude u Srbiji. Gloriette Gold i Danube Delight, nove kafe...
pročitaj jošPoznati proizvođač kafe Julius Meinl slavi jubilarnu godišnjicu i nastavlja svoju misiju širenja kulture bečkih kafea svuda po svetu.
Ambasador kulure bečkih kafea, premium brend kafe Julius Meinl, najavljuje ambicioznu viziju poslovanja dok slavi 160 godina stvaranja malih značajnih trenutaka u životima ljudi – šolju po šolju. U kompaniji smatraju da život nisu samo velike i materijalne stvari već se prava radost krije u malim trenucima koji prave mozaik života i čine ga lepšim.
Kompanija proslavlja svoju 160. godišnjicu sa preko 70 poslovnica širom sveta i preko 50.000 partnera u ugostiteljstvu, uz nedavne akvizicije na američkom tržištu. Dok hrabro koračaju napred, čvrsto veruju u budućnost– da postanu najvoljeniji brend kafe širom sveta.
„Stvarali smo značajne trenutke u životima ljudi već 160 godina i sada ne planiramo da usporimo! Uzbuđeni smo što ćemo krenuti u naše sledeće poglavlje sa našim timovima, prijateljima i partnerima”, izjavila je član porodice pete generacije i generalni direktor za Austriju, Kristina Majnl.
„Izuzetno smo ponosni na naše nasleđe i veliki deo našeg uspeha još uvek se može pripisati osnovnim principima koji su vodili poslovanje od 1862. godine”.
Marcel Loffler, izvršni direktor Julius Meinl-a, dodaje:
„Od prve osobe u Evropi koja je ponudila gotova pržena zrna kafe, do revolucionisanja procesa prženja, sve što je Julius Meinl uradio od 1862. godine vezuje se za duboku vezu između brenda i bečkih kafea”.
To je upravo srž uspeha brenda Julius Meinl, nasleđe isprepletano duhom bečkih kafea, koji su pomogli u oblikovanju brenda. Čuvena bečka kultura kafea podstiče sve da neguju i slave male, posebne trenutke uz šoljicu kafe i zvanično je priznata kao nematerijalna kulturna baština Uneska. U Beču ljudi ne uzimaju kafu u trku i nastavljaju u žurbi dalje, oni dolaze da sede i polako uživaju u njoj, razgovarajući, tražeći inspiraciju za velika dela, odmarajući…zato je kultura bečkih kafea toliko posebna.
„Postavili smo dobar temelj za narednih uspešnih 160 godina. Nove inicijative i načini rada se konstantno uvode u čitavo poslovanje. Posebno smo ponosni na izgradnju agilnog, višefunkcionalnog tima koji je odgovoran za razvoj kulture i vrednosti Julijus Meinla. Osnovni fokus na ljude ostaje do danas, a organizacija živi pod sloganom: ‘Zajedno rastemo’. Upravo to je srce poslovnog rasta kompanije.”
Julius Meinl ove godine obeležava i 10 godina uspešnog poslovanja u Srbiji. Obećavaju da će nastaviti da udovoljavaju potrebama svakog ljubitelja kafe i svakog ugostitelja, ulažući veliki napor i pridajući veliku pažnju na kvalitet i najsitnije detalje.
Kreativnost brenda takođe je nešto čime se mogu pohvaliti. To se vidi u brojnim aktivacijama koje se organizuju tokom cele godine širom sveta u čast julileja.
Pored Inicijative Say Thank You, o kojoj već svi pričaju, poznati austrijski ulični umettnik SizeTvo dizajnirao je ograničen broj šoljica kojima je dao moderan zaokret u tradiciji bečke kulture. To je inspirisalo brojne umetnike street art-a da ove godine slikaju murale inspirisane Julius Meinl šoljicom.
Za dodatne informacije o brendu posetite web stranicu juliusmeinl.com/rs
Asocijacija međunarodnih sommeliera (ASI), neprofitna globalna organizacija koja upravlja sommelierskom strukom, sa zadovoljstvom je objavila imena...
pročitaj jošEstonski somelijer Mikk Parre je pobednik takmičenja ASI Best Sommelier of Europe, Africa & Middle East. Drugo mesto je osvojila francuska takm...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj još