Filip Meter, Spices of The World: Glavnu reč i dalje vodi Kikkoman!
Tradicionalna HoReCa 2025 anketa B2B magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i ...
pročitaj još„Spices of the World“ doo je kompanija koja je dugogodišnji partner u HoReCa i retail industriji. Kako sami kažu cilj im je da svim potencijalnim konzumentima, kuvarima, vlasnicima ugostiteljskih objekata i drugima u Srbiji, upotpune bogatstvo domaće kuhinje širokom lepezom ukusa, mirisa, začina i drugog sa raznih kontinenata: Evrope, Azije, Latinske Amerike, Severne Amerike
U tradicionalnom prednovogodišnjem intervjuu Filip Meter, General Manager Spices of the World doo, se na početku razgovora osvrnuo na stanje u HoReCa sektoru.
„Iz našeg ugla, mogli smo da shvatimo da koliko god da je period Kovida doneo poteškoća celoj našoj delatnosti, u isto vreme, mnogi su iskoristili priliku i vreme da razviju neke nove ideje, ali i poslovanje, te smo u 2022. godini primetili mnogo ozbiljniji razvoj Horeca tržišta u Srbiji. Otvorilo se mnogo novih objekata, samim tim i mnogo novih poslovnih mogućnosti, a i to što je i Srbija najzad na Michelinovoj mapi je velika stvar za naše HoReCa tržište. Nisam stručan da delim savete ugostiteljima, ali želimo da podržimo svakog vlasnika ugostiteljskih objekata koji je istrajan da sprovede svoju ideju u realnost i od nje napravi jednu zdravu i uspešnu priču. Mi kao dobavljači smo tu da im pružimo preciznu i tačnu uslugu, samim tim i sigurnost u nabavci robe, ali i da im pružimo podršku i aktivno zajednički učestvujemo u razvoju njihovog ali i našeg poslovanja“.
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji?
Ne možemo se fokusirati na jedan proizvod iz naše palete proizvoda. Naši brendovi, kao što su Kikkoman i Tabasco, u svom segmentu su na svetskom tržištu među najuspešnijim brendovima na svetu. Sa druge strane, na našem tržištu već nekoliko godina beležimo redovan rast u prodaji španskog Ekstra devičanskog maslinovog ulja VR 5000ml i iranskog Šafrana „Gohar“ od 0.25gr. Naše privatne marke „Tanaka“ (morske alge) i „Sabroso“ (topljeni sir i salsa) takođe beleže vidljiv napredak u prodaji, ali i razvoju samih brendova.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu?
Našoj paleti proizvoda smo već krajem ove godine doprineli sa nekoliko novih brendova. Kako se HoReCa tržište širi, tako se i naša paleta proizvoda i poznatih brendova širi, pa ćete u sledećoj godini moći da vidite još mnogo interesantnih proizvoda iz raznih kuhinja sveta, a sve u skladu se ubrzanim razvojem internacionalne ponude na našem HoReCa tržištu.
* Koji biste restoran u Srbiji preporučili?
Ovo pitanje zahteva opširniji odgovor, jer nemam jedno omiljeno mesto. Po prirodi, volim da eksperimentišem sa ukusima i nemam zadršku da probam najneobičnija jela. Ako bih morao da preporučim prijatelju koji je prvi put u Beogradu – to bi bili restorani: Bela Reka, Franš, Homa, W sushi ili neki od skrivenih bisera, restorana rečne ribe na reci Savi, za koju sam posebno vezan.
HoReCa 2025 anketa koju tradicionalno sprovodi B2B magazin Cafe Bar & Restoran predstavlja ključni alata za sagledavanje situacije i zbivanja n...
pročitaj jošXavier Thuret je rođen na porodičnoj farmi blizu grada Mo, nedaleko od Pariza, gde je od malih nogu pomagao roditeljima u proizvodnji sira. Radeći ...
pročitaj jošPlata sa sirevima je sjajan izbor za svečane prilike, intimne večere, ali i opuštene zakuske sa prijateljima. Kombinacija raznolikih sireva, voća, ...
pročitaj još