Sve za savršenu pizzu na jednom mestu: M&L International ima vrhunske sastojke
M&L International možete obezbediti sve što vam je potrebno za savršenu pizzu. Od profesionalnog Pivetti brašna za pizzu, Terra Creta maslin...
pročitaj jošLazar Radulović, vlasnik kompanije M&L International otkriva svoju poslovnu filozofiju i kaže da su kvalitet i najviši standardi u prehrambenoj industriji zaslužni za uspeh, ali su i platforma za budućnost.
M&L International je kompanija koja već 18 godina kreira trendove u gastronomiji na tržištu Srbije i Crne Gore. Vlasnik i direktor kompanije, Lazar Radulović, u razgovoru za magazin Cafe Bar & Restoran otkriva kako su izgledali počeci i kojom poslovnom filozofijom se vodio, a koja je dovela do uspeha i današnje pozicije kompanije M&L International.
“Sada, iz ove perspektive, neverovatno da je prošlo toliko vremena. Da, punih 18 godina prisutni smo na tržištu Srbije i nedavno smo proslavili i obeležili ‘punoletstvo‘ u poslovanju. Počeli smo sa pomfritom i posle saradnje sa raznim proizvođačima, opredelio sam se za kompaniju McCain sa kojom smo napravili odlične rezultate i postali dugogodišnji partneri. Vreme je pokazalo da sam tada napravio odličan poslovni potez jer sam u njima pronašao partnera koji deli iste ideje i ciljeve. Sigurnost, vrhunski kvalitet i inovacije su osnova zajedničkog poslovanja. Na samom počeku smo snabdevali restorane na području Beograda i Novog Sada, da bi tokom godina uspeli da razvijemo i distribuciju širom Srbije. Razvojem kompanije i širenjem kapaciteta uspeli smo da odgovorimo zahtevima za snabdevanjem na teritoriji naše zemlje”.
Vaš portfolio čine isključivo vrhunski brendovi koji su zadobili poverenje potrošača širom sveta. Na koji način birate koje ćete brendove zastupati?
Razumeti želje klijenata osnova je uspešnog poslovanja. M&L International je prepoznao zahteve tržišta i svoje proizvode usklađuje sa potrebama tržišta. Za razliku od ostalih, mi smo se fokusirali na kvalitet i najviše standarde u prehrambenoj industriji. Brendovi koje zastupamo nude najbolje proizvodne tehnologije, lideri su na globalnom tržištu, prepoznatljivi su širom sveta i zahvaljujući kvalitetu proizvoda imaju prednost u odnosu na konkurenciju. Rezultat svega toga je da naši klijenti imaju u svojoj ponudi najkvalitetnija rešenja. Uslovi sa naše strane su veoma jednostavni i oni podrazumevaju da kvalitet mora da bude bez kompromisa, da saradnja bude partnerska i dugoročna. Nije lako pozicionirati se na tržištu i postići izvanredne rezultate bez svakodnevnog napornog rada, znanja, edukacije, timskog rada i shvatanja potreba kupaca. Za nas je kupac uvek na prvom mestu.
Sa svim brendovima koje zastupate imate višegodišnju saradnju. Kotanyi, Nestle, Unilever, Heinz, La Molisana, Lantmannen, Europastry su proizvođači sa kojima sarađujete već godinama.
Tačno tako, sa svima delimo istu poslovnu filozofiju. Oni su prepoznali nas kao pouzdanog i sigurnog partnera. Dugogodišnjim poslovanjem nametnuli smo se kao distributivna kompanija koja nudi rešenja. Efikasna usluga, odlična logistika, skladišni kapaciteti, obučeni kadrovi, konstantno usavršavanje i širenje asortimana dovodi to toga da se iz godine u godinu povećava broj zadovoljnih klijenata. Interesantno je da sam sa nekima od njih na početku saradnje imao veoma loše projekcije, u smislu da neće biti uspešno poslovanje, međutim, vrednim radom ispostavilo se potpuno drugačije. Danas uživam veliko poštovanje sa njihove strane, s obzirom na rezultate koje smo postigli.
McCain proizvodi od zamrznutog krompira su za kratko vreme postigli odličan rezultat. Paleta od gotovo 50 proizvoda ispunjava sve zahteve za prženim krompirom.
Kompanija McCain je vodeći svetski proizvođač zamrznutog krompira sa više od 60 prozvodnih pogona i sa preko 20.000 zaposlenih širom sveta. U svetu prehrambene industrije i ugostiteljstva ime McCain je simbol za kvalitetne proizvode. Kombinacijom najboljih proizvodnih tehnologija, strateški odabranih lokacija fabrika i odlične distributivne mreže dolazimo do garancije za uspešnu prodaju i najviše standarde za McCain kupce. Tokom prethodnih godina uspeli smo da proširimo asortiman na više od 50 različitih proizvoda koji su sa velikim uspehom prisutni na tržištu Srbije. Neprekidno razvijamo nove, kreativne strategije i pomeramo granice u načinu razmišljanja i delovanja. Zahvaljujući McCainu naši kupci znaju da se neprekidno radi na unapređenju kvaliteta, bezbednosti proizvoda i poštovanju najviših standarda koji su propisale vodeće svetske prehrambene organizacije. Suština poslovanja ove velike kompanije u dobroj meri se poklopila i sa našim načinom razmišljanja, a to je, da u svemu što radimo bezuslovno stremimo ka savršenstvu.
Bez kvalitetnog distributivnog centra i 24-časovne dostupnosti klijentima i potrošačima ne može se ni pomišljati na uspeh. Kako vam to polazi za rukom?
Dobrom organizacijom, planiranjem, poštovanjem svh neophodnih procedura i sa krajnjim ciljem koji je uvek na prvom mestu, da klijent bude zadovoljan. Poslovanje i realizacija u HoReCa segmentu je izuzetno zahtevna i na nju posebno obraćamo pažnju. Naši klijenti dobro znaju da uvek mogu da se oslone na nas i da ćemo odreagovati u najkraćem mogućem roku. Rezultat toga je uspešna prodaja naših proizvoda, stalni kontakt naših komercijalista sa kuvarima, ali i istinski doprinos gastronomiji u celini. Svaki posluženi tanjir na kome su naši prozvodi čini zadovoljstvo još većim. Time je krug zatvoren i znak da je posao uspešno obavljen.
Jedan od problema koji klijenti akcentuju je dobar lager. Uspevate li da realizujete sve zahteve, odmah i sad?
Turbulentni period koji je iza nas govori nam da smo uspešno realizovali sve poteškoće sa kojima smo se susretali. Naši klijenti dobro znaju kako smo zajedno prebrodili neviđenu krizu sa kojom smo bili suočeni. Nije bilo lako u situaciji kada je sve stalo a HoReCa sektor se našao u bezizlaznoj situaciji. Međusobno razumevanje, pomoć i neka vrsta poslovne empatije učinili su da izađemo iz svega još jači i bolji. Zahvaljujući pozitivnim rezultatima – naše veze sa klijentima su postale neraskidive. Jedna od naših najvećih vrednosti u poslovanju je da probleme sa kojima se suočavamo, rešavamo brzo i efikasno na zadovoljstvo naših klijenata. Oni znaju da u nama imaju pouzdanog partnera.
Kakve benefite klijent može da očekuje od vas u slučaju dugoročne saradnje?
Znanje, edukacija, inovacije i pouzdanost su ključne stvari. To je vrednije od bilo koje svote novca. Na tome radimo neprestano i ogromnu energiju ulažemo u te stvari. Naši klijenti znaju da sa nama imaju drugačije perspektive. Obuke, treninzi, prezentacije su neizostavni deo naše poslovne filozofije. Stalni, kontinuirani napredak i usavršavanje je nešto bez čega se ne može. Tome M&L International stalno stremi. Ne sedimo skrštenih ruku čekajući da se nešto promeni. Pokušavamo da nametnemo svoj stil, uvažavajući okolnosti sa kojima se suočavamo. Do sada takav način razmišljanja doneo nam je pregršt pozitivnih stvari i nadam se da će tako biti i u budućnosti na obostrano zadovoljstvo.
Vaša iskustva i znanje iz oblasti gastronomije koja stičete kroz edukacije i posete svetskim sajmovima nesebično delite sa vašim klijentima.
Posete najvećim domaćim i svetskim događajima su neizostavni deo poslovanja. Na taj način ostajemo u fokusu, pratimo nove tendencije i u kom pravcu se kreće industrija u kojoj radimo. Trudimo se da sve što naučimo nesebično podelimo sa našim klijentima. To je svima dobrodošlo i svi imaju koristi od takvog pristupa. Inovacije, nova rešenja i edukacije značajno podstiču rast i donose novi kvalitet. Oni koji razumeju ovakav pristup uvek su dobrodošli. Razmena znanja je neprikosnoveni vladar svakog uspešnog poslovanja.
Proširili ste svoj asortiman i u okviru Non Food Divizije proizvoda nudite kvalitetna rešenja za zdravstvenu i higijensku zaštitu. U sklopu ovog programa postignuto je dugoročno strateško partnerstvo sa kompanijom Clinex.
Imamo dugogodišnje iskustvo i tačno znamo šta je potrebno HoReCa klijentima. Formiranjem nove divizije M&L International proširuje svoj asortiman i distribuira i neprehrambene proizvode. U fokusu je profesionalna hemija za održavanje visokog nivoa higijene u svim objektima koji se bave pripremom i proizvodnjom hrane kao što su hoteli, restorani, kafići, fast food lokali, event centri itd. Non Food Divizija pokriva potrebe kupaca isporučujući kvalitetna rešenja za zdravstvenu i higijensku zaštitu. Takođe, tu spadaju i rešenja za održavanje radnog prostora i javnih objekata, nudeći kompletnu paletu proizvoda koja pokriva sve zahteve u segmentu higijene i čišćenja. M&L International Non Food Division u saradnji sa poslovnim partnerima predlaže i stručnu savetodavnu podršku za postizanje kvalitetnog i optimalnog učinka u ovoj oblasti. Dugoročno strateško partnerstvo ostvareno je sa kompanijom Clinex koja je renomirani proizvođač profesionalne hemije, a čiji smo ekskluzivni smo distributeri za teritoriju Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Severne Makedonije.
Kako bi se privukla pažnja ljubitelja ekskluzivnih gastronomskih iskustava u restoranima širom Srbije, pored internacionalnih jela vredno je istaći...
pročitaj jošPored već dobro poznatih lokacija prestižnog lanca Korpa Deli Marketi, na adresi Bulevar vojvode Bojovića 14 u Beogradu i Veselina Masleše 2 u Novo...
pročitaj jošSutlijaš, mnogima omiljena poslastica iz detinjstva, ne mora da bude pripreman samo na tradicionalan način. Kikkoman recept za čokoladni sutlijaš d...
pročitaj još