
Bambi donirao 11 tona proizvoda socijalno ugroženim građanima
U Srbiji na granici apsolutnog siromaštva živi oko 446 hiljada ljudi koji direktno zavise od donacija hrane, dok se sa druge strane dnevno baci 2 m...
pročitaj jošU okviru nacionalne kampanje „Spasimo hranu, spasimo humanost“, na jučerašnjem događaju „Medijska humanitarna kuhinja“ predstavnici medija, zajedno sa poznatim kuvarima i nutricionistima, javnim ličnostima i predstavnicima kompanija koje podržavaju kampanju, pripremili više od 135 obroka koje su donirali ugroženim građanima.
„Kampanja ‘Spasimo hranu, spasimo humanost’ direktno ukazuje na problem prekomernog bacanja hrane i nedovoljnih donacija hrane za ugrožene građane, a ovim događajem smo želeli da pokažemo da kada se svi ujedinimo možemo da doprinesemo rešavanju ovog problema“, rekla je Ana Košel, direktorka Fondacije Ana i Vlade Divac.
Zajedno sa predstavnicima 12 medijskih kuća, jela su pripremale i poznate nutricionistkinje Tatjana Popović i Zvezdana Ljubenković, glumci Ljubomir Bulajić i Ivan Mihailović, književnik Ivan Tokin, voditelj Stefan Popović, kuvar Bojan Stanimirović, predstavnici kompanija Delez Srbija i Lidl Srbija koje su donirale namirnice za kuvanje, predstavnici Koalicije za dobročinstvo, i dvoje građana koji su pobedili na konkursima na Facebooku i Instagramu i dali najkreativnije predloge kako kod kuće smanjiti bacanje hrane. Obroci su donirani ugroženim sugrađanima u saradnji sa organizacijama ADRA Srbija i Lice ulice.
„Zajedno smo jači, i zajedno možemo da doprinesemo da se manje hrane baca a više donira onima kojima je to potrebno. Ovaj događaj pokazuje moć jedinstva aktera iz različitih sektora koji udruženi pokazuju šta humanost znači na delu“, rekao je Veran Matić, direktor Srpskog filantropskog foruma.
Dok je ova humanitarna akcija bila namenjana ugroženima u Beogradu, svi građani i kompanije se mogu ukčljučiti u kampanju i Nacionalni dan davanja, kroz koji će biti obezbeđene donacije hrane za ugrožene u najmanje razvijenim krajevima naše zemlje.
U Srbiji, na granici apsolutnog siromaštva živi sedam odsto stanovništva, odnosno, gotovo pola miliona ljudi, dok se prema procenama u Srbiji dnevno baca dva miliona kilograma hrane. Kampanjom „Spasimo hranu, spasimo humanost“, Koalicija za dobročinstvo se trudi da poveća svest građana o problemu bacanja hrane i nedovoljnih donacija hrane, ali i da doprinese unapređenju praksi koje će podstaći povećanje donacija hrane.
Za više informacija o kampanji i načinima za uključivanje možete da posetite veb sajt www.spasimohranu.rs
METRO Chef biskvit mix je mešavina vrhunskih biskvita sa i bez čokoladnog preliva, sa visokim udelom putera, čokolade i najfinijih sastojaka. METR...
pročitaj jošCiao paradajz pelat je pasterizovani proizvod dobijen od zdravih i zrelih plodova celog oljuštenog paradajza, prerađenog u kratkom roku kako bi se ...
pročitaj jošTraveler's Choice nagrade su vrlo cenjene u turističkoj industriji, jer predstavljaju odraz mišljenja stvarnih putnika, a ne samo profesionalnih kr...
pročitaj još