Uvezeno iz prirode – Nova linija Zdravo Organic sokova
Sok od nara i jabuke ZDRAVO 0.75l Sok od ceđenog nara i ceđene jabuke, bez dodavanja vode i šećera. Pasterizovan Logističke informacije: 6/1 t.p....
pročitaj jošBrend Zdravo je nastao 2002.godine, kada je i sagrađena fabrika za preradu voća i povrća u Selenči u okviru firme Slovan Progres doo. Tada se rodila ideja o proizvodnji premium proizvoda u segmentu ceđenih sokova bez dodavanja vode, šećera, konzervanasa i koncentrata, kao i zimnice, ajvara i džemova, koji upotpunjuju lepezu Zdravo asortimana.
Prevashodni cilj je bio da proizvodi budu prirodni, da se u njih ne dodaju konzervansi, veštačke boje i arome, te da kvalitet proizvoda bude ono, po čemu će proizvod biti prepoznatljiv na tržištu.
„Pored ceđenih sokova, kojih imamo 18 ukusa u pakovanju 0.75l i još toliko u 0.2l pakovanju, u asortimanu zimnice proizvodimo kornišone, cveklu, papriku, mešanu salatu, domaće ajvare, kao i džemove od kajsije, maline, jagode i pekmez od šljiva“, kaže na početku razgovora komercijalni direktor Zdenko Kolar, dodajući da je Zdravo Organic doo pre tri godine prešao u vlasništvo firme Kon-Rad, koja je najveća veleprodajna firma u Slovačkoj.
PROČITAJTE JOŠ: Savršeni voćni eliksiri fenomenalnog izgleda
* Šta nam možete reći o tehnologiji koju koristite u vašoj proizvodnji?
Proizvodnja Zdravo proizvoda se bazira na tehnologiji pasterizovanja napunjenog proizvoda u staklenoj ambalaži. Postupak proizvodnje sokova počinje pranjem svežih plodova voća i povrća, nastavlja se ceđenjem istih, sledi punjenje i pasterizacija napunjenog soka. Pasterizacija omogućuje da rok trajanja zatvorenog proizvoda bude 2 godine, dok pri otvaranju samog proizvoda, isti je potrebno potrošiti u roku od 3 dana i držati u frižideru dok je otvoren. Kod zimnice, ajvara i džemova, koji su takođe bez dodatih konzervanasa. Staklo kao najzdraviji i najkvalitetniji materijal za čuvanje prehrambenih proizvoda, je bio bio logičan izbor za čuvanje premium proizvoda.
* Na koji način radite distribuciju za HoReCa sektor?
Distribuciju kompletnog asortimana na domaćem tržištu radimo preko firme RIM Group iz Beograda. Naši proizvodi se nalaze na rafovima svih trgovačkih lanaca, kao i lokalnih prodavaca, koji drže i premium proizvode. Što se tiče HoReCa sektora, možemo se pohvaliti da najviše prodajemo sokove u pakovanju od 0.2l koje punimo u nove, redizajnirane bočice.
* Staklena ambalaža zahteva dodatne mere opreza prilikom transporta.
Sokovi se pakuju u termo foliju, veliki po 6 komada, a mali po 10 komada u transportno pakovanje. Između redova se stavlja karton, kako ne bi dolazilo do udaranja i oštećenja bočica. Kompletne palete se učvrste streč folijom, što obezbeđuje sigurnost prilikom manipulacije sa paletama. Sokovi u 0.75l pakovanju se na paleti transportuju po 480 komada, a sokovi u 0.2l pakovanju po 1.000 komada.
* Koje je vaše gledište po pitanju trenutne situacije u HoReCa sektoru?
Ukratko, jako komplikovana i neizvesna. Česte promene mera protiv COVID-a onemogućuju planiranje količina u proizvodnji, što stvara dodatni trošak jer se lager proizvoda ne može planirati u većem obimu. Skraćivanje radnog vremena za sugrađane koji ne poseduju COVID propusnice je dovelo do skraćenja radnog vremena, a samim tim i manje potrošnje.
* Koji su vam planovi za sledeću godinu? Sigurno nam spremate nove ukuse.
Plan je proširiti plasman na još nekoliko zemalja u inostranstvu. Za sada smo na 15 ino-kupaca i to čini 70% ukupne prodaje. U februaru ćemo posetiti sajam hrane u Dubaiju – Gulfood, odakle imamo pozitivna iskustva i nove kupce od pre 2 godine. Fokus ćemo staviti na tržišta gde postoji potencijal širenja i mogućnost plasmana premium proizvoda.
U toku ove godine smo plasirali na tržište 5 novih ukusa sokova: nar i jabuka, aronija i jabuka, jabuka i đumbir, jabuka i cimet, paradajz i celer. Sledeće godine imamo u pripremi 3 nova ukusa, ali to bi ostavio kao iznenađenje za naše potrošače.
Sutlijaš, mnogima omiljena poslastica iz detinjstva, ne mora da bude pripreman samo na tradicionalan način. Kikkoman recept za čokoladni sutlijaš d...
pročitaj jošPored već dobro poznatih lokacija prestižnog lanca Korpa Deli Marketi, na adresi Bulevar vojvode Bojovića 14 u Beogradu i Veselina Masleše 2 u Novo...
pročitaj jošKako bi se privukla pažnja ljubitelja ekskluzivnih gastronomskih iskustava u restoranima širom Srbije, pored internacionalnih jela vredno je istaći...
pročitaj još