18.01.2025 Horeca oprema

Nebojša Glišić, Tikveš: Planiramo širenje tima i još temeljnije predstavljanje premium vina i vinske kulture

U HoReCa 2025 anketi B2B magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore o zbivanjima na domaćem tržištu od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi.

HoReCa 2025 anketa situaciju na domaćem tržištu prikazuje ovako

Area HoReCa Manager vinarija Tikveš, Nebojša Glišić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– Mislim da se HoReCa sektor kreće u dobrom pravcu. Na tržištu je sve više unikatnog koncepta restorana čiji su vlasnici uglavnom ljudi iz ugostiteljstva, orjentisani da naprave nešto novo, drugačije kako bi ponuda u Srbiji bila autentičnija. Verujem da je upravo to razlog sve većeg broja inostranih gostiju koji dolaze da dožive drugačije iskustvo i uživaju u hrani. Moj savet, odnosno želja je da se više obrati pažnja na maržiranje premium vina, odnosno da budu niže marže kako bi svi u lancu mogli da dobiju mnogo više.

1 Tikveš vina

Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– To je ove godine definitivno brend Luda Mara. Poslednjih pet godina smo pažljivo gradili četiri etikete, dve kupaže i dva sortna Vranec i Temjaniku koji su u prvoj polovini ove godine plasirani na tržište i već daju fantastične prodajne rezultate.

Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Naš tim vredno radi sa promotivnim aktivnostima već godinama, a u 2025. godini planiramo proširenje tima i ulazak u još temeljnije predstavljanje naših premium vina i vinske kulture u Srbiji, regionu i širom Evrope.

AUTOR: Svetislav Stojanović / N.S.

IZVOR: Cafe Bar & Restoran

FOTO: Tikveš

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije