L’art groupe: Siguran oslonac za uspešno poslovanje
L’art groupe na čelu sa osnivačem i šefom Zdravkom Štrpcem, nakon par inostranih projekata ponovo podiže ugostiteljsku scenu u našoj zemlji. L’art groupe, sad već dokazano efikasni partner u HoReCa sektoru, pored konsaltinga i edukacije, pruža siguran oslonac u poslovanju klijenta, daje jasne smernice i savete za dalji razvoj.
L’art groupe – Siguran oslonac za uspešno poslovanje
Objedinjuje sve grane ugostiteljstva, a činjenica da je čine ljudi od ogromnog kredibiliteta i iskustva, dodatno uliva poverenje i garantuje kvalitet.
Promo L’art groupe
Najbitnije je da budući klijenti znaju da, sa fokusom na uspeh, projekat pratimo od samog početka do kraja i aktivno učestvujemo u razvoju poslovanja. Bilo da je u pitanju postavka menija, vinske karte, postavka i dizajn bara, edukacija zaposlenih, finansijsko savetovanje, reklamno rešenje ili bilo koji drugi segment u hotelskom, restoranskom ili barskom biznisu. Osluškujemo potrebe klijenta i trudimo se da njegove želje pretočimo u realnost – ističe chef Zdravko Štrbac.
L’art groupe uspešno realizovao postavku menija u Preko Puta Proleća
L’art groupe trenutno radi na više projekata, a jedan od uspešno realizovanih je postavka menija u restoranu Preko Puta Proleća. U pripremi su novi projekti, a trenutni fokus takođe je na privatnim večerama, organizaciji poslovnih i privatnih događaja. Pored toga, u planu je otvaranje akademije za buduće kuvare i chefove.
Chef Zdravko Štrbac dodaje i to da je član italijanskih asocijacija Top Italian Chef Organization, Chefs For Life i srpskih Culinary Federation of Serbia, kao i seniorskog nacionalnog tima, te je i to jedan od pokazatelja i dokaza da svaki projekat izvodi krajnje profesionalno.
Promo L’art groupe: Preko Puta Proleća
– Pored navedenih asocijacija bio sam i jedan od najmlađih članova tima chefa Ljubice Komnenić od koje sam zaista mnogo naučio. Zbog renomea i iskustva jednostavno ne smem da dozvolim da moj rad prođe bez stroge kontrole svakog koraka, od početka do kraja. Radio sam kao chef i saradnik u priznatim restoranima u regionu, ali i u Italiji i Norveškoj, tako da se trudim da aktuelne trendove prenesem našoj sceni – rekao je chef Štrbac, i dodao:
– Želim da napomenem da su u sklopu L’art groupe i mnogobrojni spoljni saradnici, potvrđeni specijalisti koji pokrivaju kompletne pozicije u ugostiteljstvu – argumentovao je svoju profesionalnost chef Štrbac.
L’art groupe je mesto za mlade i perspektivne
Jedan od bliskih i perspektivnih saradnika L’art groupe je dvadesettrogodišnji Mihailo Ralović, a interesovanje prema umetnosti kulinarstva pokazivao je od malena. Mihailo nam je otkrio kako je došlo do saradnje sa chefom Štrpcem:
Promo L’art groupe: Mihailo Ralović
– Nakon što sam završio srednju ugostiteljsku školu u Aranđelovcu, obrazovanje sam nastavio na Visokoj hotelijerskoj školi u Beogradu, gde je započelo moje ozbiljnije usavršavanje. Tamo sam imao privilegiju da upoznam chefa Zdravka Štrbca, čije je mentorstvo igralo ključnu ulogu u mom profesionalnom razvoju. Pod njegovim vođstvom sam napravio prve korake u kulinarstvu u hotelu Saint Ten. Tamo sam imao priliku da se upoznam sa osnovama i sofisticiranim tehnikama kulinarstva. Ovo iskustvo predstavljalo je osnovu mog profesionalnog uzleta u ugostiteljstvu. Želeći da proširim svoje horizonte i unapredim veštine, odlučio sam da se preselim u Norvešku u kojoj sam se upoznao sa novim stilovima kuvanja. Tokom rada u restoranu ’22’ uspešno smo integrisali razne kulturne i kulinarske pristupe, što je rezultiralo dobijanjem Michelinove preporuke. Ova iskustva su značajno obogatila moje znanje a svaki novi izazov u ovom dinamičnom i kreativnom polju doživljavam sa velikim entuzijazmom i strašću.
Fokus L’art groupe je na uspehu
Chef Štrbac dodatno ističe i to da je firma L’art groupe nastala iz želje da celu ugostiteljsku scenu podigne na viši nivo.
Promo L’art groupe
– Kao što je prethodno spomenuto, okupio sam vrhunske profesionalce iz ove oblasti i sa njima radim konsalting. Već smo imali saradnju sa eminentnim restoranima i hotelima širom Srbije. Klijentima pružamo edukaciju i oslonac u poslovanju. U poslednje vreme izuzetno je važno pratiti cene i u skladu sa njima oformiti održivo poslovanje. Parola ‘Fokus je na uspehu’ ukazuje na to u kom pravcu idemo i da nema kompromisa. Inače, svi zainteresovani koji imaju želju da pokrenu biznis, da postojeći unaprede, modifikuju ili reorganizuju, neka me pozovu na broj telefona koji je naveden ispod teksta, puem mejla, a mogu me kontaktirati i putem društvenih mreža – zaključio je chef Štrbac.