
Slikaj & Cirkaj uz MIONETTO: Umetnost, Prosecco i dobra energija
Beograd je ovog leta dobio još jednu dozu italijanskog šarma – i to u najboljoj kombinaciji: platna, četkice i čaše hladnog Mionetto Prosecca. Na k...
pročitaj jošKompanija Tork, koja je sinonim za kvalitet kad je u pitanju higijena, u saradnji sa firmom Office Direct, održala je prvi Workshop namenjem kuvarima ali i svim akterima u HoReCa sektoru.
Radionica, kojoj su prisustvovali viđeniji ugostitelji, afirmisani šefovi kuhinja, mediji, kao i distributeri, obilovala je edukacijom i praktičnom primenom. Cilj je da se prate aktuelnosti kao i svetski trendovi prvenstveno kad je higijena u pitanju. Aktuelna tema jeste zelena agenda i održivost ali i tehnike pripreme koje dovode do racionalne upotrebe svih potrošnih materijala i samim tim kroz brigu o ekologiji štede i novčana sredstva.
Za prezentaciju i praktičnu primenu novih rešenja u kuhinji bili su zaduženi Miloš Jovanović, jedan od najpoznatijih šefova kuhinje sa ovih prostora, koji je ujedno i brend ambasador brenda Tork, kao i mladi ali uveliko ostvareni šef Zdravko Štrbac, koji iza sebe ima bogatu internacionalnu karijeru.
Pojašnjeno je kako podići higijenu objekta na viši nivo, posebno u kuhinji, a ujedno kako maksimalno uštedeti sredstva koja ovakva rešenja donose. Naravno, svi prisutni su imali tu privilegiju da na licu mesta vide umeće naša dva šefa i ujedno probaju neke od slanih i slatkih specijaliteta.
Sjajnoj praktičnoj prezentaciji u pripremi jela i modernom pristupu održavanju higijene, predhodilo je predavanje koji je održao Igor Mišić, Tork Key Account Manager za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Severnu Makedoniju, uz asistenciju kolega Slavoljuba Miladinovića i Borka Tadića.
Pored interesantnih tema i korisne analitike koja je potvrdila porast važnosti upotrebe novih higijenskih rešenja, akcenat je bio i na modelu Tork Workflow što zapravo predstavlja konsultativni pristup za restorane koji je kreiran sa ciljem da smanji prekide u radu, poveća efikasnost i obezbedi veći higijenski standard kako bi ugostitelji dali maksimum svojim gostima.
Naučnici su odavno otkrili da miris najduže ostaje u ljudskom sećanju. Kada osetimo poznat miris, često nas vrati u trenutke kada smo ga prvi put d...
pročitaj jošPredrag Stanojević, generalni menadžer platforme za rezervacije, Ontopo, objašnjava kakve sve pogodnosti ona nudi ugostiteljima. U ugostiteljstvu ...
pročitaj jošLetnje temperature donose pojačan intenzitet rada, više gostiju i veći rizik od sitnih nezgoda na poslu. Zato je važno imati pouzdana i efikasna re...
pročitaj još