
Kirin: Istorija duža od jednog veka
Kompanija Japan Brewery, prethodnica Kirina, osnovana je pre više od sto godina, 1885. godine. Godine 1907. kompanija Japan Brewery promenila je im...
pročitaj jošKompanija Tork, koja je sinonim za kvalitet kad je u pitanju higijena, u saradnji sa firmom Office Direct, održala je prvi Workshop namenjem kuvarima ali i svim akterima u HoReCa sektoru.
Radionica, kojoj su prisustvovali viđeniji ugostitelji, afirmisani šefovi kuhinja, mediji, kao i distributeri, obilovala je edukacijom i praktičnom primenom. Cilj je da se prate aktuelnosti kao i svetski trendovi prvenstveno kad je higijena u pitanju. Aktuelna tema jeste zelena agenda i održivost ali i tehnike pripreme koje dovode do racionalne upotrebe svih potrošnih materijala i samim tim kroz brigu o ekologiji štede i novčana sredstva.
Za prezentaciju i praktičnu primenu novih rešenja u kuhinji bili su zaduženi Miloš Jovanović, jedan od najpoznatijih šefova kuhinje sa ovih prostora, koji je ujedno i brend ambasador brenda Tork, kao i mladi ali uveliko ostvareni šef Zdravko Štrbac, koji iza sebe ima bogatu internacionalnu karijeru.
Pojašnjeno je kako podići higijenu objekta na viši nivo, posebno u kuhinji, a ujedno kako maksimalno uštedeti sredstva koja ovakva rešenja donose. Naravno, svi prisutni su imali tu privilegiju da na licu mesta vide umeće naša dva šefa i ujedno probaju neke od slanih i slatkih specijaliteta.
Sjajnoj praktičnoj prezentaciji u pripremi jela i modernom pristupu održavanju higijene, predhodilo je predavanje koji je održao Igor Mišić, Tork Key Account Manager za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Severnu Makedoniju, uz asistenciju kolega Slavoljuba Miladinovića i Borka Tadića.
Pored interesantnih tema i korisne analitike koja je potvrdila porast važnosti upotrebe novih higijenskih rešenja, akcenat je bio i na modelu Tork Workflow što zapravo predstavlja konsultativni pristup za restorane koji je kreiran sa ciljem da smanji prekide u radu, poveća efikasnost i obezbedi veći higijenski standard kako bi ugostitelji dali maksimum svojim gostima.
Office Direct, firma koja je poslednjih godina napravila veliki zaokret i uspešno se pozicionirala kao siguran i pouzdan partner kada su u pitanju ...
pročitaj jošNebojša Petrović, izvršni direktor Hygiene Systems, u autorskom tekstu daje savete za održavanje podnih obloga, nekoliko najzastupljenijih vrsta. ...
pročitaj jošMMM Lasta je pouzdan partner ugostiteljima i poslastičarima, kompanija specijalizovana za distribuciju visokokvalitetnih sirovina i dodataka koji p...
pročitaj još