
Ruski Standard: Najbolja premium ruska votka na svetu
Ruski Standard je votka izuzetnog kvaliteta koja predstavlja kombinaciju strasti, stručnosti i zanata. Nastala je iz bogatog ruskog nasleđa votke u...
pročitaj jošDugo je važilo uverenje da će Gen Z, generacija rođenih od kraja 90-ih do ranih 2010-ih, u velikoj meri izbegavati klasičan alkohol. Fokus trendova koji vladaju, na zdravlje, mentalni balans i bezalkoholne alternative učinili su da mnogi ugostitelji preispitaju ponudu klasičnih alkoholnih pića. Ipak, rezultat nove globalne ankete IWSR Bevtrac iznenadio je mnoge: Gen Z i te kako pije alkohol, samo ga pije na svoj način.
Novo istraživanje pokazuje da Gen Z ne izbegava alkohol koliko se mislilo, ali imaju drugačije navike. I visoka očekivanja! U martu 2025. čak 73% starijih iz Gen Z izjavilo je da je konzumiralo alkohol u prethodnih šest meseci.
Ovo je važna vest za barove, klubove i restorane koji ciljaju mlađu publiku. Međutim, ključno je razumeti kontekst: Gen Z pije umereno, selektivno i najčešće u društvenim, „posebnim” situacijama, a ne svakodnevno.
– Oni ne piju iz navike, već zbog doživljaja. Zato su lokacije koje nude autentičan ambijent, personalizovanu uslugu i kvalitetne koktele u prednosti – poručuju iz IWSR-a.
Gen Z ne naručuje „na litre”. Zanimaju ih signature kokteli, prirodni sastojci, craft piva i probrana vina.
Nove generacije često kombinuju alkohol uz tzv. intermittent abstinence. Zato je važno imati dobru selekciju mocktaila, kombucha, soda miksova i alkohol-free pića.
Bar više nije samo mesto za piće. Gen Z traži prostor gde se može povezati, deliti iskustva kroz društvene mreže i uživa u estetici i atmosferi.
S obzirom da sve više Gen Z postaje radno sposobno i raspolaže većim budžetima, spremni su i više da potroše, ali očekuju da za to dobiju reciprocitetnu vrednost.
Za one koji vode barove, restorane i kafiće, Gen Z predstavlja izazov ali i priliku. Klasična ponuda više nije dovoljna, ova generacija ne pije manje – pije drugačije. Ugostitelji koji prepoznaju promenu u navikama i prilagode ponudu, ambijent i komunikaciju, mogu ne samo da privuku mlađu publiku, već i da stvore lojalne goste koji se vraćaju, ne zbog alkohola, već zbog kompletnog iskustva.
Brend Lacoste napravio je novi iskorak u svetu ugostiteljstva otvaranjem Le Café Lacoste u Monaku u prestižnom hotelu Le Méridien Beach Plaza. Ovaj...
pročitaj jošPraznik posvećen zahvalnosti okeanu, koji je čak i državni, u Japanu se proslavlja svakog 21. juna. Tog dana porodice odlaze na plaže, a akvarijumi...
pročitaj jošUsred vrele letnje sezone, beogradski June Café pokrenuo je osveženi večernji meni — kako bi letnje večere s prijateljima bile još prijatnije i zan...
pročitaj još