
Soulfood & Sirvis: Digitalno partnerstvo koje menja pravila igre u HoReCa
Kompanija Soulfood, jedna od vodećih distributera hrane i pića u Srbiji, ušla je u strateško partnerstvo sa SIRVIS aplikacijom, modernom B2B e-comm...
pročitaj jošKada se pomisli na Francusku, lista simbola je zaista dugačka: od kulture, umetnosti, hrane, do vina i kulinarske elegancije.
Ovaj francuski brend nije samo pivo, već simbol umetnosti i jedinstvenosti. U srcu svake čaše 1664 Blanc krije se priča o stilu i prefinjenosti. Sa svojom jedinstvenom aromom karamele, osvežavajućom citrusnom notom i suptilnim dodatkom korijandera, ovo pivo postaje prava umetnost u svetu pivarstva.
Svojim osvežavajućim ukusom, 1664 Blanc je sinonim za sofisticiranost i eleganciju, ispunjavajući svaki trenutak sa ukusom i stilom.
Neobična formula 1664 Blanc piva, koja mu pored jedinstvenog ukusa daje postojanu gustinu i neodoljivu boju ćilibara, idealan je saveznik za sve vrste gastronomskih specijaliteta.
Na kraju, ali ne manje bitno, 1664 Blanc se ističe i svojom prepoznatljivom ambalažom. Besprekorne spoljne linije, uz rojal plavu boju flaše kao zaštitni znak, ukazuju na njegovo plemenito poreklo i nepogrešivo privlače svetla pozornice.
Prepuštajući se ovom pivu, uplovite u svet elegancije i uživajte u svakom gutljaju.
U svetu kafe, gde se kvalitet meri svakim gutljajem, mleko koje barista koristi može biti presudni faktor. Zato ne čudi što je Cremoso Latte tokom ...
pročitaj jošPripremite se da isprobate istorijski ukus. Bacardi Limited i The Coca-Cola Company udružili su snage da predstave BACARDÍ & Coca-Cola, klasiča...
pročitaj jošKako bi odgovorila na sve izraženiju potrebu potrošača za praktičnim, a istovremeno kvalitetnim i autentičnim proizvodima, kompanija Coca-Cola HBC ...
pročitaj još