Mixeri za barmene: Three Cents u Coca-Cola portfoliju
Porodica premium craft mixera Three Cents je odnedavno dostupna HoReCa zajednici u Srbiji. U misiji da bude vodeći 24/7 partner za osveženje, kompa...
pročitaj jošSvetski poznati brend gaziranih pića Fanta potrošačima u Srbiji konačno donosi dugo očekivanu varijantu svog popularnog pića sa ukusom narandže bez dodatog šećera. Fanta Orange Zero je neponovljivo iskustvo koje će osvojiti vaša srca na prvi gutljaj, bez kompromisa po pitanju ukusa.
Zvanična kampanja za lansiranje nove Fante Orange Zero Sugar na tržištu Srbije očekuje se u aprilu, a sam proizvod je već dostupan na nekim prodajnim mestima.
„Uzbuđeni smo što srpskim potrošačima konačno donosimo novi Fanta Orange ukus bez šećera. Sigurni smo da će ova novina svojim jedinstvenim osvežavajućim ukusom probuditi vaša čula na zabavan i jedinstven način”, rekla je Aleksandra Todorović, Brend menadžer u Coca-Cola kompaniji.
Osim novine u vidu Zero Sugar varijante, poznati brend nam donosi i unapređenu formulu svog dobro poznatog Fanta Orange ukusa sa povećanom koncentracijom voćnog soka. Na ovaj način, brend svojim potrošačima omogućava izbor i daje slobodu da pronađu svoje omiljeno piće u jednako neodoljivim ukusima, sa ili bez šećera.
Tokom trajanja prateće kampanje, od aprila do jula, Fanta će putem brojnih aktivacija i interaktivnih događaja potrošačima dati priliku da se zabave i uživaju u novim neodoljivim ukusima.
Brend Fanta donosi još iznenađenja svojim potrošačima, te istovremeno sa ponosom predstavlja i novi, živopisniji vizuelni identitet.
„Uvek slušamo naše potrošače kako bismo razumeli njihove potrebe i osim ukusnih proizvoda pružili i druga nezaboravna iskustva. Ljubitelji brenda su tražili da pored ukusa i vizuelno oživimo njihovu strast prema osvežavajućoj Fanti. Nadamo se da smo to i postigli kroz osveženi izgled i novi ukus koji je lansiran širom Evrope“, rekla je Aleksandra i pozvala sve potrošače da probaju novi ukus Fante dostupan sada i na tržištu Srbije.
Za više informacija o novoj Fanta Orange kampanji, molimo vas posetite sajt www.coca-cola.com
Asocijacija međunarodnih sommeliera (ASI), neprofitna globalna organizacija koja upravlja sommelierskom strukom, sa zadovoljstvom je objavila imena...
pročitaj jošPriprema kafe je umetnost, ali i vrhunska veština, a Julius Meinl trening centar idealno mesto da je savladate! Svaki iskusan ugostitelj zna da ...
pročitaj jošEstonski somelijer Mikk Parre je pobednik takmičenja ASI Best Sommelier of Europe, Africa & Middle East. Drugo mesto je osvojila francuska takm...
pročitaj još