Branko Mijajlović, Mesara Morava: Nastavlja se trend opadanja platežne moći građana
HoReCa 2025 anketa koju tradicionalno sprovodi B2B magazin Cafe Bar & Restoran predstavlja ključni alata za sagledavanje situacije i zbivanja n...
pročitaj jošMorava je beogradska mesara koja još od 1984. godine predstavlja mesto na na kome se kupuju visokokvalitetni komadi svih vrsta mesa. Već skoro 40 godina uigran i stručan tim svojim sugrađanima odabire i priprema porudžbine i sa njima nesebično deli svoje znanje i zavidno gastronomsko iskustvo. Mesara Morava prisutna je i u HoReCa tržišnom segmentu, pa je tako autentični portfolio proizvoda ove mesare prisutan na menijima brojnih renomiranih restorana i hotela širom Srbije.
Još jedna uspešna godina je iza Mesare Morava, te smo sa vlasnikom Brankom Mijajlovićem sumirali istu. Za početak smo ga upitali kakvo je njegovo mišljenje o stanju u HoReCa sektoru i šta bi se dalo popraviti.
„Generalno, trenutno stanje na HoReCa tržištu u Srbiji najlakše je opisati rečju – haotično. Postoji velika ponuda, otvara se mnoštvo ugostiteljskih objekata u koje se investiraju značajna sredstva, ali sama realizacija je na kraju najčešće prosečna. U poslednjih 20 godina otvoreno je nekoliko restorana i kuhinja koje se svojom ponudom, recepturama i stručnošću osoblja izdvajaju kao pozitivni primeri. Njihovi kuvari pomno prate svetske trendove u gastronomiji i ugostiteljstvu. Mišljenja sam da danas u ovom segmentu zaostajemo za Evropom mnogo više nego što smo zaostajali pre 50 godina. Na kraju, činjenica da od ovoliko velikog broja ugostiteljskih objekata još uvek nemamo niti jednu Michelinovu zvezdicu govori dosta o stanju srpskog HoReCa tržišta.
Uvek ističemo da ugostiteljstvo zahteva naporan i marljiv rad kome se i vlasnik mora u potpunosti predati. Zato savetujemo strpljenje, istrajnost, a ponajviše edukaciju ključnog osoblja, po mogućnosti kod inostranih stručnjaka“.
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji
Izdvojio bih naše čuvene ćevape, a tu je i Dry Aged program premijum stekova, kao i uvek popularni tatar biftek.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu
Prioritetan plan za narednu godinu definitivno jeste značajno proširivanje proizvodnih kapaciteta Mesare Morava sa ciljem pružanja adekvatne podrške svim našim kupcima.
* Koji biste restoran u Srbiji preporučili?
Lično, imam svoje favorite, ali ovaj put ne bih izdvajao niti jedan konkretno, s obzirom da to ne bi bilo korektno prema kuhinjama čiji smo mi dobavljači.
Xavier Thuret je rođen na porodičnoj farmi blizu grada Mo, nedaleko od Pariza, gde je od malih nogu pomagao roditeljima u proizvodnji sira. Radeći ...
pročitaj jošKikkoman vam donosi tri sjajna recepta s kineskim kupusom! Isprobajte hrskavu Pak Choi salatu, aromatične miso rezance sa povrćem u sosu od kikirik...
pročitaj jošHoReCa 2025 anketa koju tradicionalno sprovodi B2B magazin Cafe Bar & Restoran predstavlja ključni alata za sagledavanje situacije i zbivanja n...
pročitaj još