
Investicija u nevidljivo: Voda kao strateški resurs
Kako se fokus sve više usmerava na optimizaciju troškova i unapređenje korisničkog iskustva, pitanje kvaliteta vode sve više ulazi u agendu hotelij...
pročitaj jošCaffe Vero plasirao je potpuno novi krem na bazi prirodnog ulja, sa pet različitih ukusa: bela čokolada, crna čokolada, pistaći, lešnik, čoko lešnik. Kremovi se koriste kao dodatak kafi i za pripremanje raznih specijaliteta od kafe. Dostupni su u Srbiji od marta ove godine.
Logističke informacije: pakovanje 1,2 kg, svaka boca sadrži dozer
Proizvođač: Caffe Vero Italy, www.caffevero.it
Uvoznik ili distributer: Porta Fortuna, Vranje, www.portafortuna.rs, 060/066-1610
Kako se fokus sve više usmerava na optimizaciju troškova i unapređenje korisničkog iskustva, pitanje kvaliteta vode sve više ulazi u agendu hotelij...
pročitaj jošU svetu u kojem se sve meri vremenom, retki su trenuci koji nas istinski usporavaju, poput doručka uz savršeno pečeno pecivo. Kompanija Vandemoort...
pročitaj jošU trenutku kada letnje temperature pređu granicu prijatnog, ugostiteljski objekti suočavaju se sa dvostrukim izazovom: održati prostor osveženim i ...
pročitaj još