
Predrag Stanojević, Ontopo: Online rezervacije više nisu luksuz, već standard!
Predrag Stanojević, generalni menadžer platforme za rezervacije, Ontopo, objašnjava kakve sve pogodnosti ona nudi ugostiteljima. U ugostiteljstvu ...
pročitaj jošPremium brend pića Finlandia vodka lansirao je novu globalnu kampanju, osmišljenu da uspostavi vezu sa punoletnom publikom u Srbiji, oslanjajući se na kulturološki pomak ka svesnijoj i vrednosno orijentisanoj konzumaciji alkhola.
Inspirisana rezultatima istraživanja The Future Laboratory, kampanja se oslanja na činjenicu da novije generacije, kao odgovor na „kult zauzetosti“, sve više teže vremenu i prostoru za uživanje bez pritiska. Slogan „It’s Soooooo Fine“ pažljivo je osmišljen da nosi dvostruko značenje. On slavi nepretenciozne trenutke zadovoljstva koje Finlandia omogućava, kao i jedinstveni karakter ovog pića – jedine vodke prijatne za nepce, čiju svilenkastu glatkoću stvara finsko „Midnight Sun“.
Kampanja donosi razigrani, topao i živopisan svet, u čijem je središtu uživanje. Režiju potpisuje dobitnik Emi nagrade i kreativni saradnik poznatog brenda „Gucci“, Max Siedentopf, koji je svojom jedinstvenom i duhovitom estetikom dao život kampanji.
Kreativni koncept prikazuje neobične, simpatične likove koji uživaju u svestranosti vodke (bez noćnih klubova i barova u vidokrugu), pozivajući publiku u svet u kojem „ne postoje grešna zadovoljstva, već samo pogrešna društva“. Podstiče se kreiranje ličnih trenutaka zadovoljstva, kao što je na primer, „dodajte gumene bombone u vašu vodku“, jer „It’s Soooooo Fine“.
Finlandia je vodka sa bogatom tradicijom i nepokolebljivim fokusom na kvalitet. Naš cilj je da osnažimo premijum imidž brenda i uspostavimo snažniju, emotivniju vezu sa novom generacijom punoletnih potrošača. Znamo da mlađi odrasli tragaju za trenucima radosti i deljenog uživanja, a izuzetni ukus Finlandia Vodke može biti savršen deo tih trenutaka, bilo da su u pitanju neformalne večeri s prijateljima ili idealno serviranje kod kuće. Predstavljamo novu, uzbudljivu ideju brenda, univerzalno privlačnu, koja jasno pozicionira Finlandiju u savremenom kulturnom trenutku. Ponosni smo na naše finsko poreklo i vrhunski kvalitet, a ovom kampanjom donosimo autentičan i osvežen glas brendu – istakla je Olena Klymenchuk, globalna direktorka marketinga za Finlandia.
Kampanja je od 28. aprila lansirana u Srbiji i u drugim zemljama širom sveta. Proizvedena isključivo u Finskoj, Finlandia je jedan od deset vodećih brendova vodke u kategoriji Std+. To je jedna od najprodavanijih vodki u Srbiji, sa tržišnim udelom od 7%.
Trening centar Julius Meinl u Beogradu nudi kurseve koji pretvaraju bariste u profesionalce, a lokale u destinacije. U susretu ugostiteljstva, det...
pročitaj jošLeto je vreme kada se menjaju lokacije, ali ne i navike koje volimo. Među njima, turska kafa zauzima posebno mesto. I dok se menjaju pejzaži i rita...
pročitaj jošU savremenim profesionalnim kuhinjama, kvalitet vode direktno utiče na kvalitet hrane, efikasnost rada i dugovečnost opreme. BRITA PROGUARD Gastro...
pročitaj još