
Vandemoortele kroasani: Zalogaj koji budi dan
U svetu u kojem se sve meri vremenom, retki su trenuci koji nas istinski usporavaju, poput doručka uz savršeno pečeno pecivo. Kompanija Vandemoort...
pročitaj jošPremium brend pića Finlandia vodka lansirao je novu globalnu kampanju, osmišljenu da uspostavi vezu sa punoletnom publikom u Srbiji, oslanjajući se na kulturološki pomak ka svesnijoj i vrednosno orijentisanoj konzumaciji alkhola.
Inspirisana rezultatima istraživanja The Future Laboratory, kampanja se oslanja na činjenicu da novije generacije, kao odgovor na „kult zauzetosti“, sve više teže vremenu i prostoru za uživanje bez pritiska. Slogan „It’s Soooooo Fine“ pažljivo je osmišljen da nosi dvostruko značenje. On slavi nepretenciozne trenutke zadovoljstva koje Finlandia omogućava, kao i jedinstveni karakter ovog pića – jedine vodke prijatne za nepce, čiju svilenkastu glatkoću stvara finsko „Midnight Sun“.
Kampanja donosi razigrani, topao i živopisan svet, u čijem je središtu uživanje. Režiju potpisuje dobitnik Emi nagrade i kreativni saradnik poznatog brenda „Gucci“, Max Siedentopf, koji je svojom jedinstvenom i duhovitom estetikom dao život kampanji.
Kreativni koncept prikazuje neobične, simpatične likove koji uživaju u svestranosti vodke (bez noćnih klubova i barova u vidokrugu), pozivajući publiku u svet u kojem „ne postoje grešna zadovoljstva, već samo pogrešna društva“. Podstiče se kreiranje ličnih trenutaka zadovoljstva, kao što je na primer, „dodajte gumene bombone u vašu vodku“, jer „It’s Soooooo Fine“.
Finlandia je vodka sa bogatom tradicijom i nepokolebljivim fokusom na kvalitet. Naš cilj je da osnažimo premijum imidž brenda i uspostavimo snažniju, emotivniju vezu sa novom generacijom punoletnih potrošača. Znamo da mlađi odrasli tragaju za trenucima radosti i deljenog uživanja, a izuzetni ukus Finlandia Vodke može biti savršen deo tih trenutaka, bilo da su u pitanju neformalne večeri s prijateljima ili idealno serviranje kod kuće. Predstavljamo novu, uzbudljivu ideju brenda, univerzalno privlačnu, koja jasno pozicionira Finlandiju u savremenom kulturnom trenutku. Ponosni smo na naše finsko poreklo i vrhunski kvalitet, a ovom kampanjom donosimo autentičan i osvežen glas brendu – istakla je Olena Klymenchuk, globalna direktorka marketinga za Finlandia.
Kampanja je od 28. aprila lansirana u Srbiji i u drugim zemljama širom sveta. Proizvedena isključivo u Finskoj, Finlandia je jedan od deset vodećih brendova vodke u kategoriji Std+. To je jedna od najprodavanijih vodki u Srbiji, sa tržišnim udelom od 7%.
La Lorraine Bakery Group je jedan od evropskih lidera na tržištu pekarskih proizvoda namenjenih maloprodaji i ugostiteljstvu. Kompanija je prepozna...
pročitaj jošRetko se za neki proizvod koji se vodi u kategoriji ekoloških proizvoda može reći da pravi smanjenje troškova. Nova linija hotelske kozmetike Botan...
pročitaj jošU distributivnom centru u Novom Sadu, kompanija CORP JVJV počela je sa obeležavanjem deset godina postojanje brenda Antico Sapore na tržištu Srbije...
pročitaj još