Letovanje Srbija
09.07.2022 Hoteli

Anketa magazina Hoteli & Restorani! Gde će građani Srbije letovati ove godine

Velikom anketom magazina Hoteli & Restorani na temu „Kuda na letovanje“, obuhvaćeno je 6.155 ispitanika koji su redovni posetioci 274 ugostiteljska objekta u 54 opštine u Srbiji. Ono što odmah upada u oči i što nas raduje, je da će 60% anketiranih letnji godišnji odmor provesti u našim turističkim centrima

Destinacija za odmor je – Srbija

Jedna je majka Srbija! Ovako bi se ukratko mogli prokomentarisati anketa koju smo uradili u saradnji sa platformom Kono.Bar. Zlobnici će reći da je pandemija učinila svoje, da su cene aranžmana u inostranstvu previsoke, a mi se sa njima nećemo u potpunosti složiti. Sigurni smo da su hotelijeri i ostali turistički radnici prošlu godinu iskoristili na najbolji mogući način. Da su se maksimalno potrudili oko podizanja nivoa svoje usluge jer gotovo 70% ispitanika je svoj zadnji boravak u hotelu ocenilo čistom peticom. Tako da je i to možda presudan razlog što će 60% anketiranih svoj letnji odmor provesti u svojoj domovini.
Da li se može nešto popraviti? Naravno, uvek može bolje. Šta je presudno našem gostu? Ubedljivo na prvom mestu je hrana, zatim higijena i ljubaznije i stručnije osoblje. A, da živimo u 21. veku svedoči i potreba za što bržim internetom. Da rezimiramo, hotelijeri treba samo da pojačaju hranu, očiste sve ćoškove, zategnu krevete i osmeh na lice. I obezbede što kvalitetniji wi-fi, da gosti što brže mogu da postave svoje fotografije kako uživaju u vašem hotelu.

hoteli magazin

1. Gde planirate da provedete godišnji odmor ovog leta?
a) u Srbiji 60,70%
b) u Crnoj Gori 11,87%
c) u Hrvatskoj 4,68%
d) negde drugo u inostranstvu 22,74%

2. Na koji način rezervišete smeštaj?
a) putem turističke agencije 29,65%
b) putem online servisa tipa booking i airbnb 26,13%
c) na web stranici hotela ili druge
vrste smeštajnog objekta 9,05%
d) putem e-maila 7,54%
e) telefonom 27,64

3. Kada planirate godišnji odmor, koji smeštaj je vaš izbor?
a) hotel 53,25%
b) privatan smeštaj 29,27%
c) kamp 6,10%
d) kod prijatelja/rodbine 11,28%

4. Ako hotel nije vaš izbor možete li navesti razloge
a) previsoka cena 41,67%
b) nedovoljan kvalitet u odnosu na cenu 17,92%
c) ne osećam se prijatno u hotelima generalno 7,50%
d) nešto drugo 32,92%

5. Kada biste se hipotetički odlučili da hotel bude izbor za vaš godišnji odmor, to bi bio hotel sa
a) pet zvezdica 51,59%
b) četiri zvezdice 15,94%
c) tri zvezdice 5,38%
d) nije mi važno 27,09%

6. Koju vrstu aražmana uzimate kada je hotel u pitanju
a) all inclusive / sve uključeno 50,00%
b) pun pansion 8,82%
c) polupansion / doručak+večera 18,63%
d) noćenje sa doručkom 10,78%
e) samo smeštaj 11,76%

2 Letovanje Srbija

7. Kada ste poslednji put odseli u hotelu u Srbiji
a) ove godine 61,36%
b) pre 1 do 3 godine 14,92%
c) pre 5 godina 5,76%
d) pre više od 5 godina 17,97%

8. Razlog vašeg odsedanja u hotelu
a) odmor od 7 dana i više 21,29%
b) odmor za produženi vikend od 3 dana 10,97%
c) poslovni put 18,06%
d) neki drugi razlog 49,68%

9. Kojom ocenom biste ocenili vaš poslednji boravak u hotelu u Srbiji
a) 5 68,66%
b) 4 13,43%
c) 3 6,72%
d) 2 3,98%
e) 1 7,21%

10. Kad ste poslednji put boravili u hotelu u Srbiji, čime ste bili zadovoljni?
a) hranom 55,37%
b) smeštajem 4,13%
c) uslugom 3,72%
d) sve je bilo zadovoljavajuće 36,78%

11. Ocenite hranu u hotelu, kad ste poslednji put boravili u hotelu u Srbiji
a) 5 63,11%
b) 4 17,78%
c) 3 11,11%
d) 2 4,89%
e) 1 3,11%

Hotel Mona Zlatibor

12. Ocenite smeštaj u hotelu, kad ste poslednji put boravili u hotelu u Srbiji
a) 5 58,85%
b) 4 13,40%
c) 3 11,48%
d) 2 9,09%
e) 1 7,18%

13. Ocenite uslugu u hotelu, kad ste poslednji put boravili u hotelu u Srbiji
a) 5 64,84%
b) 4 14,65%
c) 3 9,52%
d) 2 2,56%
e) 1 8,42%

14. Kad planirate godišnji odmor, koliko često koristite last minute ponude
a) često 43,81%
b) retko 25,77%
c) gotovo nikad 30,41%

15. Kad planirate godišnji odmor, koliko često koristite akcije i popuste (vikend popusti, popusti na decu)
a) često 47,12%
b) retko 30,77%
c) gotovo nikad 22,12%

16. Da li ostavljate komentare na društvenim mrežama o vašem boravku u hotelu?
a) da, bilo da su pozitivni ili negativni 24,67%
b) da, samo kad su negativni 2,28%
c) ne 73,04%

17. Da li ste bili zadovoljni reakcijom hotela na vaše eventualne pritužbe
a) da 79,10%
b) ne 20,90%

18. Šta biste unapredili na osnovu vašeg iskustva tokom boravka u hotelu u Srbiji?
a) kvalitetniju hranu 42,86%
b) higijenu 14,29%
c) stručnije i ljubaznije osoblje 10,20%
d) kvalitetniji pult sa informacijama
o turističkim atrakcijama u blizini 5,10%
e) uvesti mogućnost otkazivanja
rezervacije 7 dana pred početak aranžmana 7,14%
f) kvalitetniju audio i video opremu u sobama 6,63%
g) kvalitetniji wi-fi 13,78%

AUTOR: SVETISLAV STOJANOVIĆ

IZVOR: KONO.BAR

FOTO: SHUTTERSTOCK

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.