
Lacoste Café, luksuzni kafe u Monte Karlu briše granice između gastronomije i mode
Brend Lacoste napravio je novi iskorak u svetu ugostiteljstva otvaranjem Le Café Lacoste u Monaku u prestižnom hotelu Le Méridien Beach Plaza. Ovaj...
pročitaj jošJedna od najprestižnijih evropskih destinacija, Milano, dobio je prvi hotel-muzej Galleria Vik Milano, otvoren u samom srcu prestižne zgrade Galleria Vittorio Emanuele II. Projekat je nov dodatak lokalnoj ugostiteljskoj sceni, ali i transformativni primer kako se luksuz, umetnost i kulturna vrednost mogu integrisati u novu formu hotelijerstva i ugostiteljstva, generalno.
Za hotelijere, investitore, dizajn studije, arhitekte i konsultante za razvoj ugostiteljskih brendova ovaj koncept je case study redefinisanja vrednosti boravka, prostora i brenda – kroz umetničku kuraciju i pozicioniranje kroz doživljenu vrednost tj. iskustveni turizam.
View this post on Instagram
Galleria Vik Milano hotel-muzej izdvaja se kao luksuzni boutique hotel unutar UNESCO lokaliteta, a svaka od 39 soba je osmišljena kao umetnička galerija. Tu je i direktna integracija sa kulturnim životom Milana, umetnost je deo infrastrukture, ne puki dekor, a kulinarstvo je u funkciji umetničkog izraza. Naročito treba spomenuti panoramski pogled od milion dolara na: La Scala, Duomo, Galleria arkada.
Galleria Vik Milano pripada kategoriji luxury boutique museum hotela. Evo zašto:
• Museum hotel jer je svaka prostorija uređena poput galerije, sa originalnim umetničkim delima, skulpturama i muralima koji su deo stalne postavke
• Boutique jer je reč o manjem, unikatnom hotelu sa personalizovanom uslugom, a ne o velikom lancu
• Luxury zbog lokacije (u srcu Galleria Vittorio Emanuele II), ekskluzivnog enterijera i visokog standarda usluge.
Ono što hotel-muzej Galleria Vik Milano demonstrira nije samo kreativni enterijer, već novi pravac za luksuzni ugostiteljski sektor, koji potvrđuje da hotel više nije samo mesto za odsedanje, već lifestyle s narativom za odabrane.
Kada gosti sve češće traže potpuna čulna iskustva i emocionalnu povezanost sa prostorom u kom borave, umetnost postaje strateški alat za diferencijaciju. Ovaj objekat ne nudi “umetnost na zidu” već umetnost kao prostor, doživljaj i ponuđeni identitet.
» Dizajn soba – Svaka soba personalizovana kroz saradnju sa umetnicima i dizajnerima
» Umetnost kao orijentacija – Prostorna navigacija u hotelu koristi umetnička dela kao referentne tačke
» Kuracija sadržaja – Umetnički program se ažurira, što omogućava stalni povratak gostiju
» Autentičnost naspram dekoracije – Umetnost nije dodatak, već temeljni deo hotelskog narativa
Restoran Vik Pellico Otto unutar Galleria Vik Milano funkcioniše kao produžetak umetničkog narativa. Sezonska italijanska kuhinja ovde se servira u prostoru ispunjenom savremenim delima, gde hrana i umetnost zajednički oblikuju multisenzorni doživljaj. Za operatere restorana, food concept developere i brend menadžere, ovo je model koji pokazuje kako kulinarstvo može biti deo storytellinga, a ne samo funkcionalna potreba u okviru hotela.
#1 – Tartar biftek od Fassona govedine iz Pijemonta, nikada mleven, uvek seckan nožem, začinjeno fleur de sel solju i toskanskim maslinovim uljem. Poslužen uz sporo pečenu srž, kavijar od balzamiko sirćeta, majonez sa šafranom i aromatičnu mešavinu salata. Jelo koje govori milanski jezik: vrhunsko meso, šafran i koštana srž.
#2 – Linguine sa jastogom pripremaju uz coulis od žutog chery paradajza, svežeg baby bosiljka i malo ulja od bosiljka. Pasta se meša sa glavom jastoga kako bi se dodatno istakao njen ukus.
#3 – Savršen susret mora i kopna, s potpisom chefa kuhinje Germana Bentancura, kao tartarski scampi, gel od trešnje i foie gras. Sve to upotpunjeno „ajoblanco“ supom od badema, koja se sipa za stolom, za iskustvo koje uključuje sva čula.
Smeštaj u Galleria Vittorio Emanuele II, između Duoma i La Scale, je immersivna lokacija u kojoj gosti doslovno žive i učestvuju u ritmu grada. Od rane jutarnje kafe do večernjeg aperitiva, svakodnevni život grada, za goste hotel-muzeja Vik Milano, postaje deo hotelskog iskustva.
Za B2B publiku, ovo potvrđuje ključnu lekciju: fizički prostor nije dovoljan. Potrebno je ukorenjenje u lokalnu kulturu. Galleria Vik Milano predstavlja novu paradigmu u luksuznom ugostiteljstvu, gde se umetnički dojam, arhitektonsko nasleđe i hotelski dizajn spajaju u održivi poslovni model koji stvara dublju emocionalnu i kulturnu vrednost. Uz to, ono najbitnije – profit.
Za aktere u B2B sektoru hospitality industrije, ovo je glasan poziv na redizajn razmišljanja o iskustvu, diferencijaciji i dugoročnoj lojalnosti gosta.
Hotelska industrija guta sve one koji ne stvaraju trendove, tvrdi u svom autorskom tekstu Ratko Iveković. Zaboravite sve što mislite da znate o ho...
pročitaj jošNa najprestižnijem svetskom festivalu arhitekture, hotel Tawa Refugio proglašen je najlepšim hotelom na svetu u kategoriji Hotel & Leisure. Sm...
pročitaj jošMerima Allen je u januaru ove godine proslavila “radno punoletstvo” u hotelskom biznisu, a njena biografija je toliko dinamična da je gotovo nevero...
pročitaj još