
Investicija u nevidljivo: Voda kao strateški resurs
Kako se fokus sve više usmerava na optimizaciju troškova i unapređenje korisničkog iskustva, pitanje kvaliteta vode sve više ulazi u agendu hotelij...
pročitaj jošKroz saradnju sa mladim, ali regionalno poznatim domaćim brendom MATES, brend IQOS predstavio je projekat koji spaja modu, muziku, jezik i tradiciju. Ideja kolaboracije je reinterpretacija tradicije kroz savremene forme.
Na eventu upriličenom tokom Fashion Week-a imali smo priliku da doživimo modnu kolekciju kroz posebno osmišljen prostor dizajniran tako da pozove na interakciju: intiman ambijent, diskretno osvetljenje, kokteli inspirisani tradicionalnim ukusima, selekcija muzike, kao i uspomena zabeležena Polaroid aparatom.
Inspiraciju za kolekciju IQOS x MATES autori su pronašli u stihovima tradicionalnih pesama poput „Ajde Jano“, „Čaje šukarije“ i „Da zna zora“. Ti motivi pretočeni su u funkcionalne modne komade. Motivi, krojevi i tipografija preuzeti iz arhiva kulturnog nasleđa dobili su novu ulogu, da ne podsećaju, već da pokreću.
A zvučni segment projekta ravnopravan je vizuelnom. Curious X muzički izazov iznedrio je savremene muzičke obrade pesama koje su deo zajedničkog kulturnog identiteta. U izvođenju popularnih mladih umetnika, te numere dobile su novi ritam i zadržale emocije po kojima su poznate. Ceo koncept funkcioniše kao celina. Muzika i odeća su deo istog narativa koji poziva na ponovno promišljanje tradicije, ali iz ugla sadašnjosti.
Curious X je kreativna platforma brenda IQOS nastala sa ciljem da podstakne umetnički dijalog i omogući prostor za promišljanje lokalnog nasleđa u savremenom kontekstu. Zamišljena je kao prostor gde se kroz modu, muziku i dizajn reinterpretira tradicija, ali uvek na hrabar, neočekivan način.
MATES je srpski brend odeće koji su osnovali Marko Ilijev i Saša Stević poznat po svojoj jedinstvenoj estetici koja kombinuje retro stil sa modernim elementima. Njihove kolekcije često sadrže nostalgične i inspirativne komade koji evociraju prošla vremena, a posebno se ističu kolekcije koje povezuju modu sa emocijom, sećanjem i identitetom. MATES se ističe po pažljivom odabiru materijala i detaljima koji dodaju posebnu notu svakom komadu odeće.
Dugo je važilo uverenje da će Gen Z, generacija rođenih od kraja 90-ih do ranih 2010-ih, u velikoj meri izbegavati klasičan alkohol. Fokus trendova...
pročitaj jošZavršena je treća sezona popularnog kulinarskog formata MasterChef Srbija, a pobedu, titulu najboljeg i nagradu od 50.000 evra osvojila je Nina Doš...
pročitaj jošSamo dva meseca od otvaranja, restoran Lilo u San Dijegu, u kojem je jedan od ključnih članova tima naš chef Dušan Todić, dobio je izuzetno priznan...
pročitaj još