Roma Company predstavlja fototapete nemačke kompanije Komar
Nemačka kompanija Komar proizvodi i prodaje fototapete već više od 50 godina i tokom decenija se razvila u jednog od vodećih svetskih proizvođača...
pročitaj jošSuvišna vlaga u prostorijama i buđ kao njena posledica izuzetno su opasne po zdravlje ljudi, naročito dece.
Ne dozvolite da vas zima i hladniji dani svaki put asociraju na probleme sa suvišnom vlagom i upornom buđi. Saznajte kako da se dugoročno rešite toga i uživate u svom domu.
Sa dolaskom zime, snežnih, hladnih, ili pak kišovitih i veoma vlažnih dana u vaše domove uselila se nimalo prijatna i uporna vlaga, kao i buđ koja se širi svuda po nameštaju i sveže okrečenim zidovima. Pitanje koje se svake jeseni i zime ponavlja jeste kako da prostor u kojem stanujemo ponovo učinimo čistim i sigurnim prvenstveno radi svog zdravlja. Saznajte odgovor. Suvišna vlaga se zadržava na hladnim zidovima, tepisima, nameštaju, odeći i knjigama, čime omogućava povećano stvaranje alergena, grinja i buđi, koji narušavaju zdravlje i oštećuju predmete.
Kondenzaciona vlaga nastaje kao posledica loše termoizolacije prostorija, kao i neodgovarajuće ventilacije. Kritična mesta na kojima se pojavljuje orošavanje – skupljanje vodenih kapljica – najčešće su uglovi, ćoškovi prostorija kao što su betonske grede i nadprozornici.
Kao posledica velike razlike između spoljašnje temperature zida, pogotovo zimi, i unutrašnje temperature u prostoriji koja se zagreva – dolazi do kondenzacije vlage u vazduhu. Topli vazduh se naglo hladi i javlja se rošenje na površini zida. Vlažna i hladna podloga dovodi do pojave buđi. Osim ružnog izgleda zidova, suvišna vlaga u prostorijama i buđ kao njena posledica izuzetno su opasne po zdravlje ljudi, naročito dece.
Navedene proizvode možete naći u prodavnicama Roma Company
www.roma.rs
METRO Cash & Carry Srbija otvorio je novi objekat u Šapcu, na novoj adresi (Severna transverzala 19) u značajno većem prostoru. "METRO svoj fo...
pročitaj jošPlatforma hvala.tips je kreirana za restorane, hotele i druge uslužne delatnosti, a omogućava laku komunikaciju sa klijentima preko jedne kontrolne...
pročitaj jošUoči otvaranja 31. „Jutro“ radnje u okviru METRO trgovačke franšize, kompanija je pokrenula i novi sajt posvećen ovom programu, sa idejom da to bud...
pročitaj još