
Restoran Miya: Mediteranski dizajn & sharing meni u Beogradu
Restoran Miya nastao je kao rezultat inovativnog koncepta studija BAAL Design (@baaldesign), pod rukovodstvom arhitekte Alekse Babića, a enterijer ...
pročitaj jošU savremenom ugostiteljstvu, svaki detalj pravi razliku. Toalet u restoranu više nije samo funkcionalan prostor, već produžena pažnja koja se posvećuje uređenju sale, enterijera i ukupnom iskustvu koje gost nosi nakon posete restoranu. Ulaganje u kvalitetan i dobro osmišljen restoranski toalet predstavlja stratešku investiciju koja se višestruko vraća. Naravno, kroz zadovoljstvo gostiju, pa dalje kroz pozitivne recenzije i jačanje reputacije.
Još devedesetih godina arhitekte poput Rema Koolhaasa pokrenule su trend da se i toalet posmatra kao deo arhitektonskog potpisa objekta. Danas, zahvaljujući dizajnerima poput Philippe Starcka i Zahe Hadid, toalet restorana postaje odraz higijene, estetike i atmosfere – prostor koji može ostaviti podjednako snažan utisak kao i glavna sala.
U HoReCa industriji toalet se sve češće naziva „vizit kartom restorana“. Prema iskustvu dizajnera restoranskih enterijera, gosti očekuju koherentan dizajn, pažljivo osmišljenu rasvetu i atmosferu koja govori o identitetu restorana. Loše održavan ili neusaglašen restoranski toalet može biti razlog da se gosti ne vrate, čak i ako je hrana besprekorna.
Platforme za ocenjivanje restorana pokazuju da toalet restorana može biti presudan faktor pri donošenju odluke o povratku gosta. On postaje „iskustvo u iskustvu“ – mesto gde gosti primećuju detalje i gde se oblikuje trajni utisak o brendu.
Da bi restoran toalet investicija za dobar utisak zaista dala rezultate, važno je obratiti pažnju na sledeće:
1. Rasveta – uvek topla, difuzna i nikada direktno u lice
2. Materijali – otporni, dugovečni i estetski usklađeni s glavnim prostorom
3. Ogledala – dovoljno velika, skladna sa enterijerom, često sa diskretnim osvetljenjem
4. Detalji – mirisi, zelene biljke, umetnički predmeti i dekor koji unose toplinu
5. Održavanje – besprekorna čistoća i redovno osvežavanje prostora
U eri društvenih mreža, luksuzno dizajniran toalet u restoranu investicija je i u besplatni marketing. Postalo je uobičajeno da gosti fotografišu enterijer toaleta i objavljuju ga na Instagramu, uz oznaku lokacije, čime restoran dobija dodatnu vidljivost i kredibilitet. Sve veći broj vlasnika prepoznaje da restoranski toalet nije samo funkcionalna nužnost, već strateški segment ugostiteljskog prostora. Iako ne donosi profit direktno, on snažno utiče na lojalnost, percepciju brenda i recenzije.
Dakle, restoran koji investira u toalet sa sigurnošću investira u dobar utisak. Restoranski toalet je ključan deo poslovne strategije koji se vraća kroz zadovoljstvo gostiju i jačanje reputacije.
U samom srcu Batajnice, pizzeria Da Luca je nezaobilazna adresa za sve istinske ljubitelje dobrog zalogaja. Iako po imenu asocira na italijansku k...
pročitaj jošTesla je ušla u sektor ugostiteljstva otvaranjem inovativnog objekta Tesla Diner u Los Anđelesu, koji kombinuje brzu restoransku uslugu i infrastru...
pročitaj jošU ugostiteljstvu svaka prazna stolica je izgubljena zarada. Vikendi su, uglavnom, sigurni dani za ostvarivanje prometa, ali radni dani, posebno pon...
pročitaj još