Doživite savršeno Dolce Vita iskustvo u hotelu Royal u Opatiji
Doživite pravu lepotu uživanja u životu, pravu Dolce Vitu na obali Jadranskog mora uz nezaboravan boravak u luksuznom Royal hotelu prestižne hotels...
pročitaj jošPosmatrajući možete mnogo naučiti o životu, a i o ljudima. O italijanskom narodu i njegovim navikama možete otkriti interesantne ifnormacije samo na osnovu ponašanja tokom putovanja ili odmora. Samouvereni, druželjubivi, puni zanimljivih priča ili umeća da životne dogodovštine predstave na zanimljiv način – italijanski turisti spadaju među najpoželjnije saputnike i goste.
Ideja o „ličnom prostoru“ je anatema za svakog Italijana. Ako negde nema ljudi, to znači da plaža, galerija ili bistro imaju ozbiljan „kvar“ i sa tim mestom nešto nije u redu. Ovo smo shvatili na putovanju i Iskiju, kada su nas ljupki meštani zaprepašćeno slušali dok smo prenosili lepe utiske o tihim plažama. Jednostavno, bili smo užasnuti zbog toga što smo posetili samo javne plaže – la spiagglia libera, insistirajući da nas odvedu do „najboljeg mesta na ostrvu“ – magičnog mesta zvanog Negombo. Kada smo došli u klub na plaži, koji je bio krcat poput autobuskog stajališta u sred gradske gužve, pomislili smo da je u pitanju neslana šala. Proveli smo ceo dan posmatrajući Italijane, radosno stisnute u džakuzijima i zadovoljno zgužvane u krcatom kafiću. Tako smo shvatili da oni ne dolaze na plaže u potrazi za samoćom i spokojem, već da uz piće i hranu uživaju u blizini veselih ljudi dok se nonšalantno baškare na iznajmljenim ležaljkama.
View this post on Instagram
Uvek dobro stilizovani, Italijani odeću shvataju ozbiljno. Odevne komade koje pakuju u kofere pažljivo usklađuju sa odabranom destinacijom i aktivnostima. Na Dolomitima će biti obučeni u najnoviju Moncler skijašku opremu, čak i ako je maj, a oni zapravo ne skijaju. Na safariju će potpuno uživati u afričkim regalijama, noseći lanena odela kaki boje. U Velikoj Britaniji nosiće Hunter gumene čizme, Burberry jakne i sakoe od tvida, za šta vodilju pronalaze u popularnosti Kejt Midlton i Downton Abbey, serije čija radnja prikazuje živote britanske aristokratske porodice Kroli i njihove posluge. Ipak, ovo je nacija u kojoj su policijske uniforme dizajnirali Armani i Valentino. Za Italijane je važno kako izgledaju, čak i kada se odmaraju.
Poznato je da različiti putnici putuju na različite načine, u velikim porodičnim grupama ili manjim grupama prijatelja. Ali, italijanski putnici smatraju da na put treba krenuti u grupi koja broji 20 bliskih prijatelja i članova porodice. Ne haju ako zbog toga propuste obilazak muzeja i restorana jer se čopor kreće brzinom rečnog tegljača. Bitna je zajednica. Ostalo je sporedno.
ZAVIRILI SMO u 10 najboljih hotela na svetu
Italijani su uvek u pripravnosti za većinu aktivnosti. Sa jednim izuzetkom – časove kuvanja. Još uvek nismo sreli italijanskog putnika koji je bio u iskušenju da poseti časove tajlandske, francuske ili švedske kuhinje. Sigurni u svoju gastronosmku nadmoć, Italijani većinu jela u inostranstvu dočekuju sa sažaljenjem i radoznalošću. Međutim, jasno usmereni na korišćenje svakog dinara izdvojenog za putovanje, Italijani će iskoristiti svaku temu kako bi započeli zdravu diskusiju. Razočaravajuća hrana je jedna od obaveznih tema koja će naći svoje mesto na dnevnom redu.
Kod kuće Italijani jedu fantastičnu hranu, piju divno vino, hodaju prelepim ulicama na putu do posla. Ukratko, to je narod koji svakodnevno radi stvari zbog kojih drugi moraju da putuju ne bi li ih doživeli. Italiju godišnje poseti 95 miliona turista kako bi doživeli filozofiju Dolce Vita. Shodno tome, retko ćete sresti italijanskog putnika koji je utučen pri pomisli da uskoro ide kući. Naprotiv, prilično su uzbuđeni zbog porodičnog ručka kod none ili espresa koji će ispijati sledećeg jutra.