
Dodeljene nagrade KAKTUS 2020! Pogledajte ko su laureati!
Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisan...
pročitaj jošJoš od davne 1896. godine, Nikšićko je omiljeno pivo velikog broja pivopija. Ipak, ponekad je potrebno tradiciju uskladiti sa novim trendovima, pa je tako Nikšićko dobilo novi vizuelni identitet.
Uz prepoznatljivi duh, novi izgled i ukus koji traje opravdavaju epitet da je Nikšićko bilo „oduvijek moderno“. Ambalaža Nikšićko tamno je takođe osvežena novim dizajnom, pa se potpuno izdvaja svojim jedinstvenim izgledom.
Poštujući impresivnu istoriju koju pivo ima, brend je ostao veran iskonskoj zelenoj boji, koja odiše tradicijom. Dominacija prepoznatljive zelene nijanse učiniće brend Nikšićko sada još uočljivijim, sa mnogo više ponosa i samouverenosti u kvalitet koji se nalazi u osnovi ove pivske priče.
Iako danas postoji oko 400 vrsta piva na svetu, Nikšićko je zadržalo svoju prepoznatljivost. U savršeno balansiranom ukusu spajaju se bogata tradicija, visok kvalitet pažljivo biranih sastojaka i neukrotiva svežina prirode kojom je Nikšićko inspirisano. Nema sumnje da će svi ljubitelji još više uživati u Nikšićkom pivu, koje sada ima novi izgled i ukus koji traje.
Kako bi odgovorila na sve izraženiju potrebu potrošača za praktičnim, a istovremeno kvalitetnim i autentičnim proizvodima, kompanija Coca-Cola HBC ...
pročitaj jošKada restoran u ponudi ima nepunih 50 vina na čašu, onda znate da vas čeka gastronomski užitak. Još kad znate da hranu sprema talentovani chef Uroš...
pročitaj jošPripremite se da isprobate istorijski ukus. Bacardi Limited i The Coca-Cola Company udružili su snage da predstave BACARDÍ & Coca-Cola, klasiča...
pročitaj još