
Spavaš kao da si u rerni? Ovo ti hitno treba!
Leto je stiglo – a sa njim i noći tokom kojih se više znojimo nego što spavamo. Visoke temperature, povećana vlažnost i loša cirkulacija vazduha m...
pročitaj jošKako bi odgovorila na sve izraženiju potrebu potrošača za praktičnim, a istovremeno kvalitetnim i autentičnim proizvodima, kompanija Coca-Cola HBC Srbija zakoračila je u novu kategoriju – ARTD (Alcohol Ready to Drink) pića, prilagođavajući se savremenim trendovima.
Šta nastane kada se spoje snaga velikih brendova, pažljivo osmišljeni ukusi i potreba za praktičnijom konzumacijom, u razgovoru za Cafe Bar & Restoran magazin, otkriva Srđan Blagojević, Premium Spirits brand manager u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.
Šta je bio glavni motiv Coca-Cole da uđe u ARTD kategoriju, i kako se ta odluka uklapa u širu strategiju brenda i promene u potrošackim navikama?
Glavni motiv Coca-Cole da uđe u ARTD (Alcohol Ready to Drink) kategoriju proistekao je iz želje da odgovori na očekivanja potrošača koji su danas, u definisanju svojih potreba, sve sofisticiraniji, a njihove navike uključuju i praktična rešenja koja su istovremeno i ukusna. Ulazak u ovu kategoriju predstavlja proširenje našeg 24/7 portfolija, ali je i deo šire strategije segmentacije portfolija i osnaživanja prisustva Coca-Cole i u segmentima van tradicionalnih, bezalkoholnih pića. Na taj način kompanija ne samo da širi svoje poslovanje, već se i prilagođava trendu takozvane “praktične” konzumacije – odnosno lakoće i udobnosti sa kojom potrošači konzumiraju proizvode, dok im ovakve inovacije u ukusima pružaju dodatnu vrednost.
Kako ocenjujete rezultate Jack&Coca-Cola ARTD pića tokom prethodne godine – koji su bili ključni momenti, kanali prodaje i reakcije potrošača?
Rezultati Jack&Coca-Cola ARTD pića tokom prethodne godine su bili veoma uspešni. Reakcije potrošača bile su izuzetno pozitivne, posebno u pogledu autentičnosti ukusa i praktičnosti pakovanja. Lansiranje samog proizvoda izazvalo je značajnu pažnju, a jak brend kao što je Coca-Cola, u kombinaciji sa Jack Danielsom, osigurao je poverenje potrošača već na samom početku. Ključni momenti uključuju snažnu inicijalnu kampanju, prisustvo u urbanim zonama i dobru dostupnost na mestima kao što su supermarketi, convenience prodavnice i Key Account kanal.
Koji su dominantni trendovi u ARTD kategoriji trenutno, i kako vidite dalje kretanje ove kategorije u kontekstu lokalnog tržišta i potrošackih navika?
Fokus je svakako na autentičnim ukusima, nižem udelu alkohola, inovativnim pakovanjima, dok se istovremeno velika pažnja posvećuje održivosti. I upravo to je ono što potrošači traže – proizvode koji kombinuju kvalitet, poznate brendove i praktičnost konzumacije. Na lokalnom tržištu očekujemo nastavak rasta ove kategorije, naročito među populacijom koja preferira pića spremna za konzumaciju bez dodatnog miksovanja. Uz pravilno targetiranje i inovaciju, kategorija „alcohol ready to drink“ ima potencijal da postane jedan od ključnih segmenata u FMCG industriji.
Da li su u planu nova lansiranja unutar ARTD kategorije u narednom periodu, i možete li otkriti nešto više o potencijalnim novim ukusima ili formatima?
Svakako Coca-Cola kontinuirano razmatra širenje portfolija u ARTD kategoriji i već u narednom periodu planirana su nova lansiranja, među kojima je Bacardi & Coca-Cola koji je od 17. marta na teritoriji Srbije. Takođe, širenje ARTD kategorije je planirano kako kroz postojeće linije, tako i kroz uvođenje novih kombinacija ukusa i alkoholnih baza. Fokus je na balansu svetski poznatih brendova i inovacija koje donose osvežavajuće, ali i sofi sticirane profile ukusa. U pripremi su varijante koje će se zasnivati na popularnim bezalkoholnim pićima u kombinaciji sa pažljivo biranim alkoholima, uz moguća proširenja u premijum segmentu, o čemu će svakako tek biti reči.
Kada temperatura poraste, a vikend okupljanja ne mogu bez roštilja, vreme je da začini preuzmu glavnu ulogu. Ništa ne osvežava bolje od snažnog, pi...
pročitaj jošLimončelo je liker od limuna koji se uglavnom proizvodi oko Sorentinskog poluostrva i na obali Amalfija. Originalni limončelo se pravi isključivo o...
pročitaj jošMMM Lasta je pouzdan partner ugostiteljima i poslastičarima, kompanija specijalizovana za distribuciju visokokvalitetnih sirovina i dodataka koji p...
pročitaj još