
Dodeljene nagrade KAKTUS 2020! Pogledajte ko su laureati!
Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisan...
pročitaj jošJoš od davne 1896. godine, Nikšićko je omiljeno pivo velikog broja pivopija. Ipak, ponekad je potrebno tradiciju uskladiti sa novim trendovima, pa je tako Nikšićko dobilo novi vizuelni identitet.
Uz prepoznatljivi duh, novi izgled i ukus koji traje opravdavaju epitet da je Nikšićko bilo „oduvijek moderno“. Ambalaža Nikšićko tamno je takođe osvežena novim dizajnom, pa se potpuno izdvaja svojim jedinstvenim izgledom.
Poštujući impresivnu istoriju koju pivo ima, brend je ostao veran iskonskoj zelenoj boji, koja odiše tradicijom. Dominacija prepoznatljive zelene nijanse učiniće brend Nikšićko sada još uočljivijim, sa mnogo više ponosa i samouverenosti u kvalitet koji se nalazi u osnovi ove pivske priče.
Iako danas postoji oko 400 vrsta piva na svetu, Nikšićko je zadržalo svoju prepoznatljivost. U savršeno balansiranom ukusu spajaju se bogata tradicija, visok kvalitet pažljivo biranih sastojaka i neukrotiva svežina prirode kojom je Nikšićko inspirisano. Nema sumnje da će svi ljubitelji još više uživati u Nikšićkom pivu, koje sada ima novi izgled i ukus koji traje.
Serbian Barrels Series No.8 je jedinstveni hibrid koji spaja kraft umeće Dogma i oragnsko grožđe Vinarije Bikicki. Spajanje piva i vina, ili popula...
pročitaj jošU distributivnom centru u Novom Sadu, kompanija CORP JVJV počela je sa obeležavanjem deset godina postojanje brenda Antico Sapore na tržištu Srbije...
pročitaj jošHEINEKEN ti je „zaključao“ auto – nemoguće?! E, moguće – upravo to se desilo posetiocima Gastrošora ovoga vikenda, i ono što je još zanimljivije: s...
pročitaj još