
Novi broj magazina Hoteli & Restorani je u distribuciji
Pred vama je novi broj magazina Hoteli & Restorani za period zima – proleće. Kao i uvek donosimo vam zanimljive novosti iz hotelsko-restoranske...
pročitaj jošPastry chef Petar Žuljević, prepoznat kao lider u premium segmentu poslastičarstva, kreirao je ekskluzivnu kolekciju torti za Crowne Plaza Belgrade – Crème de la Crowne Plaza.
Ovaj projekat, osmišljen u skladu sa najvišim HoReCa standardima, obuhvata sedam autentičnih kreacija koje spajaju vrhunske sastojke, preciznu zanatsku izradu i dizajn prilagođen luksuznom hotelskom okruženju. Pored gastronomske vrednosti, kolekcija funkcioniše kao strateški alat brendiranja, podižući hotelsku ponudu i diferencirajući Crowne Plaza Belgrade na konkurentnom tržištu ugostiteljstva.
Radi se o sedam pažljivo osmišljenih torti, #1 Zlatni presek, #2 Mademoiselle, #3 Ana, #4 P.S. Volim te!, #5 Karmela, #6 Parižanka i #7 Iskra – koje spajaju vrhunske sastojke i zanatsku preciznost prateći savremene trendove. Svaka torta nosi autentičnu priču, od mirisa detinjstva do elegancije pariskih poslastičarnica, čineći da svaki zalogaj bude naročit doživljaj.
Sve pohvale za ovaj unikatni projekat u kojem se kroz selekciju torti brendira hotel.
– Hvala vam. Ideja je zapravo proizašla iz svakodnevnog rada u hotelu i iz želje da stvorimo nešto što nadilazi klasičnu poslasticu – da ponudimo doživljaj. Crowne Plaza Beograd ima izuzetno bogatu istoriju i identitet, a ja sam želeo da taj duh pretočim u formu koja je univerzalna: u ukus, u miris, u emociju. Torte su često u centru važnih trenutaka – proslava, susreta, novih početaka – i prirodno mi je delovalo da upravo one postanu nosilac jedne hotelske priče. Tako je nastala kolekcija Crème de la Crowne Plaza – spoj tradicije, savremenog pristupa i ličnog izraza.
Šta si želeo da gost oseti kada ih proba?
– Kriterijumi su bili vrlo jasni – želeo sam da svaka od njih ima ličnost, da bude autentična i prepoznatljiva, ali i da zajedno čine harmoničnu celinu. Inspiraciju sam pronalazio u mirisima iz detinjstva, u eleganciji pariskih poslastičarnica, u nostalgiji Beograda, ali i u savremenim trendovima koji poštuju teksturu, ravnotežu ukusa i estetiku. Kada neko proba tortu iz ove kolekcije, voleo bih da se bar na trenutak zaustavi – da mu se vrati neko lepo sećanje, ili da stvori novo. Da oseti koliko je pažnje uloženo u svaki sloj, i da prepozna da ovo nije samo desert – već posvećenost pretočena u formu.
Srce kolekcije je Ana – torta koja od 1979. godine nosi duh legendarnog Interkontija.
– Tako je. Ana je više od torte – to je omaž hotelijerstvu, eleganciji jednog vremena i svima koji su deo istorije ovog hotela. Bila je izazov jer sam želeo da ostane verna originalu, ali i da progovori savremenim jezikom. Ana nije trend – ona je vremeplov. I posebno me raduje što su je gosti odmah prepoznali, često sa uzdahom: “Ovo je ona Ana!”.
#1 Torta Zlatni presek – „Torta sa slojevima lešnikovih korica, vanil krema i dodatkom smrznutih malina koje unose svežinu. Posebno sam vodio računa o ravnoteži ukusa – da nije ni previše slatka ni previše voćna, već da ima jasan, harmoničan profil.“
#2 Torta Mademoiselle – „Lagana, ali kompleksna torta. Ima koru od pistaća, krem od bele čokolade i sira, dok je u sredini redukovani sos od maline. Završni sloj od maka i limete daje joj dodatnu aromatičnost i kontrast.“
#3 Torta Ana – „Torta sa istorijom! Recept potiče još iz vremena Interkontinentala i želeli smo da ostane verna originalu, ali sa malim modernim dodirom. Sastoji se od tankih kakao korica, čokoladnog krema sa slatkom pavlakom i nugata, koji daje dodatnu punoću i aromu.“
#4 Torta P.S. Volim te! – „Torta od kakao korica i čokoladnog krema, sa dodatkom brownie sloja u sredini. Nije previše teška, ali je bogata i postojana. Pravljena je kao poslastica za one koji vole klasične čokoladne ukuse – sa malim iznenađenjem u teksturi.“
#5 Torta Karmela – „Bazirana na tradicionalnim ukusima – tanke korice sa orasima, lagan vanil-krem i grilijaš od lešnika u sredini. To je torta koja često budi asocijacije na domaće poslastice, ali je tehnički i vizuelno izvedena u modernijem maniru.“
#6 Torta Parižanka – „Jednostavna i vrlo prijatna za većinu gostiju. Na puter keks kori je krem od mlečne čokolade, a u sredini je domaći džem od limuna. Sviđa mi se taj balans između slatkog i osvežavajućeg, i to je torta koju često preporučujem kao dnevni desert.“
#7 Torta Iskra – „Nastala od domaće višnje sorte Iskra i amarene, u kombinaciji sa čokoladnim kremom i čajem od višnje. Baza je hrskava, sa bademom i grejpom. To je torta sa jačim, izraženijim ukusima – za one koji vole nešto intenzivnije.“
S obzirom na to da si zadužen i za sve Deltine hotele, hoće li i gosti iz ostalih hotela uživati u tvojim tortama, ili za njih pripremaš nešto posebno?
– Kolekcija Crème de la Crowne Plaza osmišljena je specifično za brend i identitet hotela Crowne Plaza Belgrade, kao deo njegove autentične priče. Svaki hotel u okviru Delta Hospitality portfolija ima svoju jedinstvenu atmosferu, publiku i pozicioniranje, i upravo zato mi je važno da se i slatki program u svakom od njih razvija u skladu s tim. U tom smislu, radim na konceptima koji su prilagođeni potrebama i karakteru drugih hotela – sa željom da svaka ponuda ima svoj potpis i bude u skladu s identitetom objekta.
Aleksandar Bućan, chef kuhinje hotela Mona Plaza oduševio je prestonicu sa dva hrabra i inovativna gastronomska projekta. Tokom petnaestogodišnje k...
pročitaj jošNa Langfang World Food festivalu u Kini održano svetsko prvenstvo kuvara, na kojem je briljirao naš predstavnik - chef kuhinje bistroa Kajmak &...
pročitaj jošDok se restoran Dragoljub seli i priprema za otvaranje na novoj lokaciji, bliže centru Beograda, KISSA10 će ugostiti Vanju Puškara idejnog tvorca, ...
pročitaj još